Τι μπορώ να τρώω αντί για ψωμί κάνοντας δίαιτα

Τι μπορώ να τρώω αντί για ψωμί κάνοντας δίαιτα

 

Το ψωμί είναι ένα τρόφιμο αρκετά ενοχοποιημένο για όσους προσπαθούν να χάσουν βάρους ή και για εκείνους που δεν θέλουν να πάρουν βάρος. Μια συχνή ερώτηση λοιπόν που τίθεται είναι με τι μπορεί κανείς να το αντικαταστήσει σε μια δίαιτα.

Mυθιστόρημα  Ειδική Τιμή -Αποστολή Χωρίς Έξοδα Μόνο Για Το lockdown

Αυτό που καταρχήν θα πούμε είναι ότι το ψωμί δεν απαγορεύεται. Δεν είναι τρόφιμο που ως δια μαγείας θα αποθηκευτεί κατευθείαν σε λίπος. Απλά λόγω της υψηλής του περιεκτικότητας σε υδατάνθρακες, η υψηλή κατανάλωσή του προκαλεί μεγάλες αυξομειώσεις στο σάκχαρό μας, με αποτέλεσμα να μην μας χορταίνει εύκολα.

Αν τώρα θέλεε να το αντικαταστήσετε με κάτι άλλο στη δίαιτά σας, μπορείτε να έχετε τις εξής επιλογές, που αντιστοιχούν σε μία μέτρια φέτα ψωμί περίπου 30 γραμμαρίων :

1 φέτα ψωμί

=1/2 φλ. δημητριακά

= 2 φρυγανιές

=1/2 φλ. ρύζι

= ½ φλ. μακαρόνια

= 1 μέτρια πατάτα ψητή ή βραστή

= ½ φλ. καλαμπόκι βραστό

Κάτι που θα πρέπει να επισημανθεί και σκοπίμως δεν το έχουμε συμπεριλάβει στις ισοδυναμίες του ψωμιού, είναι το παξιμάδι. Για πολλούς το παξιμάδι θεωρείται πολύ υγιεινό και καλώς θεωρείται.

Παρολαυτά υγιεινό δεν σημαίνει και διαιτητικό. Το παξιμάδι περιέχει περισσότερες θερμίδες από το ψωμί, στην ίδια ποσότητα, καθώς είναι πολύ πιο συμπυκνωμένο (λόγω του λιγότερου νερού που περιέχει σε σχέση με το ψωμί).

neadiatrofis.gr

Υπερτροφές απο τα μυστικά ομορφιάς.

 

Διαβάστε ακόμα