Πόσο πρέπει να γυμνάζονται οι γυναίκες στην εμμηνόπαυση

Πόσο πρέπει να γυμνάζονται οι γυναίκες στην εμμηνόπαυση

 

Αξιόλογος «σύμμαχος» ενάντια στις ενοχλήσεις που συνοδεύουν την εμμηνόπαυση αποδεικνύεται η γυμναστική.

Οι γυναίκες που γυμνάζονται συστηματικά αντιμετωπίζουν, μεταξύ άλλων, λιγότερες εξάψεις και πιο ήπιους πόνους στις αρθρώσεις κατά την εμμηνόπαυση, διαπίστωσαν ερευνητές από τη Νότια Αμερική.

 

Σύμφωνα με τα ευρήματα της Εταιρίας Εμμηνόπαυσης της Νότιας Αμερικής (NAMS), τα οποία δημοσιεύονται στην επιθεώρηση Menopause, τρεις 30λεπτες προπονήσεις την εβδομάδα (περπάτημα, τρέξιμο, κολύμβηση κ.α.) συνδέονται με πιο ήπια εκδήλωση των τυπικών συμπτωμάτων της εμμηνόπαυσης.

Η μελέτη βασίστηκε σε στοιχεία που αφορούσαν περισσότερες από 6.000 γυναίκες από χώρες της Νότιας Αμερικής.

Όσες από τις συμμετέχουσες γυμνάζονταν τουλάχιστον 1,5 ώρα την εβδομάδα ήταν λιγότερο πιθανό να ταλαιπωρούνται από ενοχλήσεις όπως οι εξάψεις ή οι έντονοι πόνοι στις αρθρώσεις. Επίσης, οι γυναίκες αυτές ήταν λιγότερο πιθανό να εκδηλώσουν παχυσαρκία, κατάθλιψη ή προβλήματα στον ύπνο.

Η νέα μελέτη έρχεται να επιβεβαιώσει τα συμπεράσματα στα οποία κατέληξαν πριν από μερικούς μήνες Βρετανοί επιστήμονες σχετικά με τα οφέλη της γυμναστικής στη μέση ηλικία. Οι ερευνητές από το Πανεπιστήμιο Τζον Μουρς του Λίβερπουλ διαπίστωσαν ότι οι γυναίκες μέσης ηλικίας που γυμνάζονται συστηματικά εκδηλώνουν λιγότερες και πιο ήπιες εξάψεις σε σύγκριση με όσες διάγουν καθιστικό βίο.

www.onmed.gr

Τσιμισιφούγκα..Καταπολεμά τις εξάψεις της εμμηνόπαυσης.

Διαβάστε ακόμα