Κατανάλωνα φρέσκο τζίντζερ για μια εβδομάδα και αυτό ήταν το αποτέλεσμα

Κατανάλωνα φρέσκο τζίντζερ για μια εβδομάδα και αυτό ήταν το αποτέλεσμα

Το κρυμμένο διαμάντι της φύσης

Το τζίντζερ ή αλλιώς η πιπερόριζα είναι μια σημαντική τροφή για τον οργανισμό μας. Οι τρόποι για να το χρησιμοποιήσετε είναι αμέτρητοι όπως και οι θεραπευτικές του ιδιότητες. Η πικάντικη και ταυτόχρονα νόστιμη γεύση του είναι ικανή να μεταμορφώσει εντελώς από το πιο απλό τσάι μέχρι και την πράσινη σαλάτα μας. Το τζίντζερ πέρα από το γεγονός ότι βοηθά στη πέψη, είναι και μια αντιφλεγμονώδης τροφή που βελτιώνει την υγεία της καρδιάς, αντιμετωπίζει την ναυτία και συνδέεται και με τη μείωση της χοληστερόλης.

Εξαιτίας αυτών των δυνατοτήτων του, αποφάσισα να καταναλώνω καθημερινά για επτά μέρες τζίντζερ. Ενώ υπάρχουν πολλοί τρόποι για να το κάνω αυτό, επέλεξα να το προσθέσω στον πρωινό χυμό μου μαζί με λίγο λεμόνι αλλά και στο τσάι που πίνω πριν κοιμηθώ. Ο τρόπος για να το χρησιμοποιήσετε είναι απλός: Ρίξτε μέσα στο βραστό νερό που θα βάλετε το τσάι σας το τζίντζερ και αφήστε το για λίγα λεπτά. Στη συνέχεια προσθέστε το τσάι της επιλογής σας και καταναλώστε το.

Το πρώτο πράγμα που παρατήρησα (και θα παρατηρήσετε και εσείς) είναι οι πεπτικές του δυνάμεις. Ήδη από την τρίτη μέρα ο οργανισμός σας θα αρχίσει να λειτουργεί καλύτερα. Επιπρόσθετα, από τη στιγμή που άρχισα να το καταναλώνω, το σύνηθες φούσκουμα μετά το γεύμα ήταν μια ανάμνηση.

Στη συνέχεια, το αίσθημα της πείνας τις μεσημεριανές ώρες μειώθηκε αρκετά, ενώ ο μυϊκός πόνος ύστερα από σκληρές προπονήσεις στο γυμναστήριο ακολούθησε φθίνουσα πορεία. Πριν το τζίντζερ, προκειμένου να αντιμετωπίσω τους πόνους που είχα από το γυμναστήριο έπινα δύο αντιφλεγμονώδη χάπια. Πλέον, αυτό δεν χρειάζεται.

Όσον αφορά στο βραδινό τσάι, η αλήθεια είναι ότι ποτέ δεν ήταν κάτι που συνήθιζα να καταναλώνω πιστά κάθε μέρα. Ωστόσο, την εβδομάδα που το έκανα, παρατήρησα ότι οι βραδινές λιγούρες για γλυκούς πειρασμούς δεν εμφανίστηκαν ούτε στιγμή.

Ύστερα από αυτό το πείραμα, για το μόνο που είμαι σίγουρη πλεόν είναι ότι θα συνεχίσω να καταναλώνω ένα φλιτζάνι τσάι πριν ξαπλώσω στο κρεβάτι μου καθώς η διαφορά που είδα στο σώμα μου, μόλις μέσα σε επτά μέρες, ήταν άνευ προσδοκιών. Αν δεν σας αρέσει το τσάι τότε μπορείτε να προσθέσετε το τζίντζερ στο νερό σας και να μετατρέψετε ένα ποτήρι νερού σε μια πηγή πολύτιμων συστατικών για τον οργανισμό σας.

Επιμέλεια: Άννα Καντζηλιέρη

www.gynaikamagazine.gr

Αιθέριο έλαιο τζίντζερ (πιπερόριζα).

Διαβάστε ακόμα