Πώς θα έχεις κοφτερό μυαλό τώρα (και για πάντα)

Πώς θα έχεις κοφτερό μυαλό τώρα (και για πάντα)

 

Κοφτερό μυαλό ή μήπως όχι; Για να μην αρχίσεις να νιώθεις οτι ο εγκέφαλος σου σε προδίδει πιο νωρίς από όσο θα ήθελες, κράτα το μυαλό σου… ξυράφι με αυτά τα κόλπα του expert.

Γράφει: Αμαλία Δούκα

Ο εγκέφαλός μας γίνεται κατά 7 με 10 χιλιοστά του δευτερολέπτου πιο αργός ανά δεκαετία από την ηλικία των 20 και μετά, σύμφωνα με τον δρα Richard Carmona, πρώην γενικό χειρουργό και συγγραφέα του βιβλίου «Canyon Ranch 30 Days to a Better Brain«.Η διαφορά ανάμεσα σε ένα κοφτερό μυαλό και σε έναν νου με φθίνουσα λειτουργία μπορεί να είναι μόλις 100 χιλιοστά του δευτερολέπτου, όμως ο συγγραφέας τονίζει πως αυτές οι απλές στρατηγικές μπορεί να σε βοηθήσουν να αντισταθείς στη φθορά.

• Δοκίμασε τη θεραπεία μέσω ομιλίας

«Μια ενδιαφέρουσα συζήτηση διεγείρει περισσότερο τον εγκέφαλο απ’ ό,τι ένα σταυρόλεξο», σημειώνει ο ίδιος και εξηγεί. «Η αλληλεπίδραση με άλλους ενεργοποιεί τη διασύνδεση των νευρώνων σου, παρακινώντας την παραγωγή περισσότερων κυττάρων φαιάς ουσίας».

 

Ανανέωσε το πρόγραμμα της άσκησής σου

Ο δρ Richard Carmona προτείνει να το κάνεις κάθε μερικούς μήνες. «Την πρώτη φορά που εκτελείς μία κίνηση, όπως να στέκεσαι σε μία μπάλα BOSU, ο εγκέφαλος ανταποκρίνεται δημιουργώντας νέους νευροδιαβιβαστές για
να υποστηρίξουν αυτή τη δραστηριότητα» επισημαίνει ο ίδιος. Έτσι, όταν βελτιώνεται η ισορροπία σου, δεν είσαι μόνο πιο δυνατή – είσαι και πιο έξυπνη.

• Ανακάλυψε την πνευματική σου πλευρά

Διαλογίσου, επισκέψου ένα χώρο λατρείας, εξασκήσου στις βαθιές αναπνοές της yoga… «Αυτές και άλλες μορφές πνευματικού στοχασμού εμπλέκουν και ενδυναμώνουν τον εμπρόσθιο και τους κροταφιαίους λοβούς, οι οποίοι ελέγχουν τη μνήμη, τη γλώσσα, τις εκτελεστικές λειτουργίες και πολλά ακόμη» αναφέρει ο συγγραφέας.

• Προτίμησε υγιεινά λιπαρά

«Η χρόνια φλεγμονή προκαλεί κυτταρικό θάνατο και ατροφία στον εγκέφαλο, επιταχύνοντας τη διανοητική φθορά» επισημαίνει ο δρ Richard Carmona. Για να την κατανικήσεις, ο ίδιος προτείνει να καταναλώνεις άφθονα αντιφλεγμονώδη Ω-3 λιπαρά οξέα.

Βάλε στόχο να τρως μία τροφή τη μέρα που να τα περιέχει (οι σπόροι chia, τα καρύδια ή τα εμπλουτισμένα αβγά είναι καλές επιλογές), συν δύο φορές την εβδομάδα λιπαρά ψάρια όπως σαρδέλα, σκουμπρί ή σολομό

Mην ξεχνάς: Ο χρόνος αντίδρασης και οι νοητικές ικανότητες ενός ανθρώπου αρχίζουν να επιβραδύνονται από την ηλικία των 24 ετών και φθίνουν κατά 15% επιπλέον κάθε 15 χρόνια μετά από αυτή την ηλικία.

Πηγή: Επιθεώρηση Plos One

www.shape.gr

 

Βρώσιμο λάδι καρύδας 500ml σε σούπερ προσφορά! Σούπερ τροφή!

Γανόδερμα. Το μανιτάρι της αθανασίας.

Σαπούνι κατράμι (πίσσα κέδρου) για δερματικά προβλήματα.

 

Διαβάστε ακόμα