Περιττό λίπος στα χέρια: Tips για να απαλλαγείτε μια και έξω

Περιττό λίπος στα χέρια: Tips για να απαλλαγείτε μια και έξω

Η συσσώρευση λίπους και η χαλάρωση στα μπράτσα αποτελεί ένα σύνηθες αισθητικό πρόβλημα κυρίως για τις γυναίκες.

Όπως αναφέρουν οι ειδικοί το πρόβλημα επιδεινώνεται μετά την ηλικία των 30 ετών, όταν η μυϊκή μάζα αρχίζει να μειώνεται δραστικά. Δείτε τι πρέπει να κάνετε για να απαλλαγείτε από το περιττό λίπος στην περιοχή αυτή.

Γράφει: Λαυρέντης Νεκτάριος

 

Γυμναστείτε

Οι καθημερινές ασκήσεις για την τόνωση των μπράτσων σας θα σας βοηθήσουν να δυναμώσετε τους μυς και να μειώσετε την πλαδαρότητα του δέρματος. Μπορείτε να κάνετε βαθιά καθίσματα κρατώντας βαράκια ή επίσης να συνδυάσετε την αεροβική άσκηση με την άρση βαρών.

Ανεξάρτητα από αυτό που επιλέγετε, είναι σημαντικό οι ασκήσεις να γίνονται σταδιακά, ειδικά αν το σώμα σας δεν είναι συνηθισμένο. Η υπερβολικά σκληρή άσκηση μπορεί να οδηγήσει σε τραυματισμούς.

Μειώστε τις θερμίδες

Για να καταπολεμήσετε το τοπικό λίπος στα μπράτσα μια καλή λύση είναι να μειώσετε τον αριθμό των θερμίδων που καταναλώνετε σε κάθε γεύμα κατά τη διάρκεια της μέρας, κάτι που είναι γνωστό ως έλεγχος μερίδων.

Προσοχή στη διατροφή

Σύμφωνα με τους ειδικούς θα πρέπει να αφαιρέσετε από τη διατροφή σας:

Ραφιναρισμένες ζάχαρες
Αλεύρι
Οινόπνευμα
Αναψυκτικά
Πρόχειρο φαγητό
Επεξεργασμένα κρέατα

Καλό είναι να βάλετε στο πιάτο σας:

Ψάρι
Στήθος κοτόπουλου
Γαλοπούλα
Όσπρια
Τυρί
Αβγά

Θα πρέπει επίσης να δώσετε προτεραιότητα στην κατανάλωση φρέσκων φρούτων και λαχανικών και να θυμάστε να πίνετε άφθονο νερό και υγιεινά υγρά.

Κρύο ντους και μασάζ

Τα κρύα ντους και τα μασάζ με προϊόντα αδυνατίσματος αποτελούν ένα θαυμάσιο τρόπο για να αποκτήσετε και να διατηρήσετε σφιχτά μπράτσα.

Λαυρέντης Νεκτάριος

www.healthreport.gr

5 σέρουμ σαλιγκαριού για φυσικό μπότοξ στην μισή τιμή!

 

Έλαιο στρουθοκάμηλου (σβήσιμο ρυτίδων λαιμού)

 

Διαβάστε ακόμα