6 τροφές που επιλέγουν τα supermodels για τέλεια επιδερμίδα

6 τροφές που επιλέγουν τα supermodels για τέλεια επιδερμίδα

 

Χωρίς foundation, χωρίς άγχος!

Γράφει: Ελένη Δασκαλάκη

Η no-makeup makeup μόδα είναι ίσως ό,τι καλύτερο για το δέρμα μας έχει κυκλοφορήσει τον τελευταίο καιρό, ωστόσο δεν είναι για όλες. Τα καλά νέα είναι πως ανακαλύψαμε τα μυστικά των supermodel για δέρμα πιο λαμπερό και φωτεινό από ποτέ.

Και όπως σε πολλές περιπτώσεις, η αλλαγή ξεκινά από μέσα. Ανακάλυψε τα σνακ που θα βοηθήσουν το δέρμα σου να δείχνει πιο νεανικό και λαμπερό κάθε μέρα.

Φρούτα του δάσους
Στο σπίτι ή έξω απόλαυσε το καλύτερο πρωινό/σνακ για το δέρμα σου: Φρούτα του δάσους, γιαούρτι και δημητριακά χωρίς ζάχαρη. Τα φρούτα του δάσους είναι γεμάτα αντιοξειδωτικά, αλλά είναι επίσης πλούσια σε φυτικές ίνες και σε κρατούν χορτάτη για πολλές ώρες.

Χούμους
Το χούμους στην κλασική του εκδοχή είναι ένα εξαιρετικό σνακ και γίνεται ακόμη πιο ωφέλιμο αν το φτιάξεις με ηλιόσπορους. Οι ηλιόσποροι περιέχουν βιταμίνη Ε, η οποία είναι γνωστή για τις ανακουφιστικές και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητές της και η τακτική τους κατανάλωση συμβάλει στη μείωση των εξάρσεων της ακμής. Μπορείς να το απολαύσεις με φρέσκα λαχανικά ή σκέτο!

Σπόροι chia
Αν ψάχνεις τρόπους να συμπεριλάβεις τα σούπερ αυτά σποράκια στη διατροφή σου, δοκίμασε την παρακάτω πουτίγκα: 1/4 φλ. σπόροι chia, 1 φλ. γάλα αμυγδάλου ή καρύδας, 1/4 κ.γ. εκχύλισμα βανίλιας, 1 κ.σ. μέλι και προαιρετικά 2 κ.σ. βούτυρο αμυγδάλου. Πρόσθεσε όλα τα υλικά σε ένα βάζο με καπάκι, ανακίνησέ το καλά και άφησέ το στο ψυγείο όλη τη νύχτα. Το πρωί θα απολαύσεις ένα υγιεινό γεύμα που θα σε κρατήσει χορτάτη μέχρι την ώρα του μεσημεριανού. Οι σπόροι chia είναι χωρίς γλουτένη, έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη, φυτικές ίνες και ω3 λιπαρά οξέα, τα οποία όλα κρατούν το δέρμα σου απαλό και ελαστικό.

Ντομάτες
Το λυκοπένιο που περιέχουν οι ντομάτες προστατεύει το δέρμα σου από τις φθορές από τον ήλιο και χάρη στη μεγάλη τους περιεκτικότητα σε βιταμίνη C, οι ντομάτες είναι το πιο ισχυρό φυσικό αντιγηραντικό τρόφιμο! Η απλότητα τους ταιριάζει, οπότε απόλαυσέ τες χτυπημένες στο μπλέντερ μαζί με ελαιόλαδο, φρέσκο πιπέρι και φλύδες παρμεζάνας.

Kale
Μπορεί να λείπει ο kale από τον κατάλογο με τα υγιεινά σνακ; Μπορείς να αντικαταστήσεις ένα μέρος από το μαρούλι στη σαλάτα σου με kale, το οποίο περιέχει πολλά αντιοξειδωτικά που συμβάλουν στην αποτοξίνωση του σώματός σου από μέσα. Μια άλλη καλή ιδέα για να προσθέσεις kale στη διατροφή σου είναι τα smoothies, π.χ. με γάλα αμυγδάλου, λίγο βούτυρο αμυγδάλου, γιαούρτι, φρούτα του δάσους, μέλι και λίγα φύλλα kale.

Μέλι
Αν έπρεπε να ξεχωρίσουμε μία από τις τροφές για απαλό και λαμπερό δέρμα, αυτή θα ήταν το μέλι! Το μέλι περιέχει πέντε ένζυμα, έξι διαφορετικές βιταμίνες, οχτώ λιπίδια, δώδεκα μέταλλα, 17 ιχνοστοιχεία, 18 αμινοξέα (πρόδρομα της πρωτεΐνης), 18 βιοφλαβονοειδή (γνωστά και ως αντιοξειδωτικά) και 26 αρωματικά συστατικά. Τι άλλο να ζητήσει κανείς;

Chia Seeds H νέα super τροφή

 

Διαβάστε ακόμα