Πώς να κάψεις περισσότερες θερμίδες όταν περπατάς;

Πώς να κάψεις περισσότερες θερμίδες όταν περπατάς;

Το περπάτημα είναι η πιο βολική άσκηση, αφού μπορείς να την κάνεις παντού και δεν χρειάζεσαι κάτι παραπάνω από άνετα ρούχα. Αν θέλεις να κάψεις περισσότερες θερμίδες και να κάνεις αερόβια άσκηση χωρίς όμως να αρχίσεις να τρέχεις, μάθε πώς θα μετατρέψεις το περπάτημα σε μία αποτελεσματική προπόνηση.

Κούνα τα χέρια σου: Κουνώντας τα χέρια σου σε γωνία 90 μοιρών, πας πιο γρήγορα και ενεργοποιείς περισσότερες μυικές ομάδες. Το αποτέλεσμα: θα κάψεις 15% περισσότερες θερμίδες.

Επέλεξε την ταχύτητά σου: Περπατώντας με ταχύτητα τρία μίλια την ώρα (20 λεπτά ανά μίλι), θα κάψεις 99 θερμίδες σε μισή ώρα. Αν όμως αυξήσεις την ταχύτητα και κάνεις λίγο πιο ζωηρό βηματισμό, θα κάψεις 122 θερμίδες.

Διαφοροποίησε τον βηματισμό σου: Άλλαξε τον βηματισμό σου ενώ περπατάς. Μπορεί να νιώθεις κάπως άβολα στην αρχή, αλλά είναι ένας τέλειος τρόπος για να δουλέψουν διαφορετικές μυικές ομάδες και να αυξήσεις τους παλμούς της καρδιάς.

Βρες μία κλίση: Από τις σκάλες σε έναν λόφο, ένας από τους πιο απλούς τρόπους για να κάψεις περισσότερες θερμίδες (και να τονώσεις το πίσω μέρος των ποδιών σου) είναι να περπατάς σε κλίση. Θα κάψεις έναν εντυπωσιακό αριθμό θερμίδων.

Πήγαινε λίγο πιο μακριά: Με το να προσθέτεις απλά λίγα λεπτά επιπλέον σε κάθε σου περπάτημα, θα σε βοηθήσει να δεις μεγάλη διαφορά στον συνολικό αριθμό των θερμίδων που θα έχεις κάψει. Προσθέτοντας δύο με πέντε λεπτά σε κάθε σου βόλτα, θα κάψεις επιπλέον 50 θερμίδες κατά τη διάρκεια της ημέρας.

joytv.gr

L-Carnitine : Ενα ισχυρό λιποδιαλυτικό

Διαβάστε ακόμα