Γιατί πεινάμε όλη μέρα;

Γιατί πεινάμε όλη μέρα;

Κάνουμε λάθος διατροφή ή υπάρχουν ορισμένοι ‘πειρασμοί’ που μας δημιουργούν λιγούρες;

Δεν είναι λίγες οι μέρες που ενώ έχουμε φάει ένα ικανοποιητικό πρωινό, ένα φρούτο κι ένα καλό γεύμα εξακολουθούμε να πεινάμε. Μπορεί να μην έχουμε ανάγκη από επιπλέον θερμίδες, όμως απλώνουμε το χέρι στο κουτί με τα γλυκά ή τσιμπάμε πρόχειρα σνακ για να ικανοποιήσουμε την πείνα που αισθανόμαστε. Μέσα στην ημέρα υπάρχουν πολλοί ‘πειρασμοί’ που μας δημιουργούν μια αίσθηση πείνας ενώ στην πραγματικότητα δεν πεινάμε. Αν τους αναγνωρίσουμε θα μπορέσουμε πιο εύκολα να τους αγνοήσουμε:

Το διαδίκτυο: Αν έχετε αντικαταστήσει τη γυμναστική με το ‘σερφάρισμα’ στο διαδίκτυο όχι μόνο δεν καίτε θερμίδες αλλά αποκτάτε και περισσότερους λόγους για να φάτε. Η επικοινωνία με φίλους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί, σύμφωνα με έρευνα του πανεπιστημίου Columbia, να ανεβάσει τόσο πολύ την αυτοπεποίθηση σας και να μειώσει τόσο τον αυτοέλεγχο ώστε να θέλετε να τσιμπήσατε κάτι… έτσι για να το γιορτάσετε!

Οι κακές ειδήσεις: Η ενημέρωση είναι υποχρέωση κάθε πολίτη, όμως οι κακές ειδήσεις μπορούν να ξυπνήσουν – υποσυνείδητα, πάντα- τα ένστικτα επιβίωσης και να μας οδηγήσουν στο ψυγείο!

Το περιβάλλον: Μια έρευνα του πανεπιστημίου της Ν. Καρολίνας αποκάλυψε ότι το περιβάλλον μπορεί να μας δημιουργήσει επιθυμία για φαγητό. Για παράδειγμα αν πάμε στο σινεμά θα θέλουμε να φάμε ποπ κορν είτε είναι φρέσκο είτε μπαγιάτικο, ενώ αν μείνουμε σπίτι δεν θα μας δημιουργηθεί απαραίτητα η επιθυμία για το συγκεκριμένο σνακ.

Οι δίαιτες: Μπορεί η δίαιτα να είναι ο μοναδικός τρόπος για να χάσουμε κιλά, όμως αν αντιστεκόμαστε συνέχεια σε μια τροφή που μας αρέσει, θα έχουμε συνέχεια επιθυμία να την καταναλώσουμε. Σύμφωνα με τους ειδικούς δεν πρέπει να βγάζουμε καμιά τροφή από το διαιτολόγιο μας, αλλά να τρώμε λίγο από όλα και σε μικρές ποσότητες, ιδιαίτερα αν πρόκειται για παχυντικές τροφές.

Άγχος: Μια μέρα γεμάτη άγχος σημαίνει μια μέρα με λιγούρες. Το στρες δεν δημιουργεί μόνο επιθυμία για φαγητό αλλά δημιουργεί επιθυμία για συγκεκριμένες τροφές. Οι έρευνες έχουν δείξει ότι τα χαμηλά επίπεδα σεροτονίνης μετά από μια μεγάλες περιόδους άγχους μας δημιουργούν επιθυμία για υδατάνθρακες και αλατισμένες τροφές. Είναι ένας τρόπος του οργανισμού μας να αντιμετωπίσει το άγχος.

Οι φίλοι: Οι έρευνες έχουν δείξει ότι η παχυσαρκία μπορεί να είναι μεταδοτική ανάμεσα σε φίλους! Μάλιστα η πιθανότητα να γίνουμε παχύσαρκοι φτάνει στο 50% όταν έχουμε παχύσαρκους φίλους γιατί σύμφωνα με τους ειδικούς αλλάζει η άποψή μας για τα φυσιολογικά κιλά.

Το ξενύχτι: Όταν κοιμόμαστε αργά είναι πολύ πιθανό να πεινάμε την επόμενη μέρα περισσότερο. Η έλλειψη ύπνου μειώνουν τον αυτοέλεγχο, ενεργοποιεί και τις ορμόνες που δημιουργούν αίσθηση πείνας και μειώνει τα επίπεδα των ορμονών που μας κάνουν να αισθανόμαστε χορτάτοι μετά από ένα γεύμα.

www.gynaikamagazine.gr

 

L-Carnitine : Ενα ισχυρό λιποδιαλυτικό

Υπερτροφές απο τα μυστικά ομορφιάς.

Γύμνεμα: ‘Ελεγχος ζαχάρου-αδυνάτισμα

Διαβάστε ακόμα