6 συμβουλές που θα σε βοηθήσουν να νιώσεις καλύτερα αν δεν έχεις κοιμηθεί καλά

6 συμβουλές που θα σε βοηθήσουν να νιώσεις καλύτερα αν δεν έχεις κοιμηθεί καλά

Έτσι θα αντιμετωπίσεις τις ημέρες που η κούραση σε ταλαιπωρεί και σου χαλάει τα προγράμματα.

1. Μην μείνεις πολύ ώρα στο κρεβάτι αφού ξυπνήσεις. Άνοιξε τις κουρτίνες, κάνε ένα αναζωογονητικό μπάνιο και ξεκίνα την ημέρα σου όσο πιο γρήγορα γίνεται με ένα δυναμωτικό προϊόν.

2. Τελείωσε τις δουλειές σου γρήγορα. Ξέρεις πολύ καλά ότι όσο περνά η ώρα τόσο πιο κουρασμένη θα νιώθεις οπότε φρόντισε να ολοκληρώσεις ό,τι έχεις στην to-do list σου τις πρωινές ώρες.

3. Περιόρισε την κατανάλωση καφεΐνης όσο δελεαστικό και αν είναι να πιεις 5 φλιτζάνια μες στην μέρα. Η λύση είναι προσωρινή και σύντομα θα αισθάνεσαι και πάλι κουρασμένη. Επίλεξε ροφήματα και αφεψήματα με τονωτικές ιδιότητες και χωρίς καφεΐνη και θα δεις ότι θα καταφέρεις να μείνεις ξύπνια και αποδοτική.

4. Κινήσου όσο γίνεται περισσότερο. Κάνε έναν περίπατο στο διάλειμμα σου και μην μένεις στο γραφείο. Βγες να πάρεις αέρα ή επίλεξε ένα ήπιο πρόγραμμα γιόγκα για το απόγευμα.

5. Αν μπορείς να κοιμηθείς έστω και για 20 λεπτά, μην αντισταθείς. Ένα power nap μπορεί να αλλάξει την ημέρα σου. Αν δεν έχεις αυτή τη δυνατότητα διάλεξε κάποια εφαρμογή με μουσική για διαλογισμό και προσπάθησε να ξεκουραστείς.

6. Μην νιώσεις πίεση να ξαπλώσεις πολύ νωρίτερα το επόμενο βράδυ. Ακολούθησε το κανονικό σου πρόγραμμα, χαλάρωσε και θα δεις ότι θα καταφέρεις να ξεκουραστείς όσο χρειάζεται.

Πηγή: ellegr

5-HTP 50 MG. Μείωση στρες, ενέργεια, βαθύς ύπνος.

Θέματα για να δεις και να ενημερωθείς!

Διαβάστε ακόμα