Πότε πρέπει να πάρεις μαγνήσιο;

Πότε πρέπει να πάρεις μαγνήσιο;

Πότε πρέπει να πάρεις μαγνήσιο; Διάβασε εδώ τουλάχιστον 5 λόγους για να πάρεις αυτό το πολύτιμο -όπως αποδεικνύεται- συμπλήρωμα διατροφής.

Γράφει: Ελένη Δασκαλάκη

Το μαγνήσιο είναι σημαντικό για πολλές διεργασίες στο σώμα. Και αν δεις κάποιες από τις διαδικασίες στις οποίες συμμετέχει θα καταλάβεις πόσο απαραίτητο είναι να το προσλαμβάνεις σε επάρκεια:

Τι κάνει το μαγνήσιο στο σώμα σου
Μεταξύ άλλων, ρυθμίζει τη μυική και νευρική λειτουργία, τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα, την αρτηριακή πίεση και την παραγωγή πρωτεϊνών των οστών και DNA. «Ωστόσο σχεδόν κανείς μας δεν παίρνει αρκετό» τονίζει ο Ty Vincent, M.D., ολιστικός γιατρός και συγγραφέας του Thinking Outside the Pill Box. Σε ποιες περιπτώσεις χρειάζεσαι περισσότερο μαγνήσιο:

Έχεις δραστήρια καθημερινότητα

Το μέταλλο αυτό είναι σημαντικό για τη λειτουργία των μυών και όταν κινείσαι πολύ τα αποθέματά σου εξαντλούνται γρήγορα.
Διάβασε επίσης: Τροφές πλούσιες σε μαγνήσιο: Ποιες να τρως για να νικήσεις την κόπωση

Είσαι junkie της καφεΐνης

Η κατανάλωση μεγάλης ποσότητάς της (ή άλλων διουρητικών) κάνει τα νεφρά σου να αποβάλλουν μεγάλες ποσότητες μαγνησίου στα ούρα σου.

Υποφέρεις από συχνούς πόνους στην πλάτη, πονοκέφαλο έντασης ή ημικρανία
Τα μέταλλα ανακουφίζουν τους μυϊκούς σπασμούς, ανάμεσά τους κι εκείνους που αφορούν την πλάτη και το κεφάλι σου.

Έχεις χρόνιο πρόβλημα ύπνου
Εκτός του ότι χαλαρώνει τους σφιγμένους μυς, το μαγνήσιο βοηθά το σώμα σου να παράγει τη μελατονίνη, την ορμόνη του ύπνου.

Έχεις συχνά δυσκοιλιότητα
Το μέταλλο αυτό βελτιώνει αυτό το πρόβλημα συγκρατώντας περισσότερο νερό στο έντερό σου και βελτιώνοντας τη μυϊκή λειτουργία. Αν έχεις προβλήματα πέψης (ανάμεσά τους σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου ή νόσο του Crohn), προτίμησέ το στη μορφή glycinate που απορροφάται πιο καλά από το στομάχι.
Πηγή:www.shape.gr

Μαγνήσιο Opti 250

Διαβάστε ακόμα