Οι ιδανικές τροφές για δίαιτα περιέχουν λιγότερες από 50 θερμίδες

Οι ιδανικές τροφές για δίαιτα περιέχουν λιγότερες από 50 θερμίδες

Αυτές οι τροφές δεν πρέπει να λείπουν από τη δίαιτά σας

Αν έχετε ξεκινήσει δίαιτα τότε σίγουρα προσέχετε τις θερμίδες που καταναλώνετε. Υπάρχουν κάποιες τροφές που περιέχουν ελάχιστες θερμίδες και μας δίνουν τη δυνατότητα να τις προσθέσουμε σε κάθε διαιτητικό πιάτο για ποικιλία, για έξτρα γεύση αλλά και για να ενισχύσουμε τον μεταβολισμό μας. Ποιες είναι αυτές;

1.Ραδίκια

Τα ραδίκια δεν είναι χρήσιμα μόνο για γαρνίρισμα αλλά είναι απαραίτητα σε κάθε δίαιτα, αφού περιέχουν λίγες θερμίδες αλλά πολλές φυτικές ίνες που μας κρατούν χορτάτους για αρκετή ώρα.

2.Πιπεριές

Οι πιπεριές περιέχουν συστατικά που κάνουν καλό στην λειτουργία της καρδιάς ενώ βοηθούν και στην καύση του λίπους.

3.Κουνουπίδι

Το κουνουπίδι δεν αρέσει σε πολλούς αλλά αν το πσροσθέσετε στον πουρέ ή στη σαλάτα σας θα ανακαλύψετε ότι θα χορτάσετε με λιγότερη ποσότητα και δεν θα πεινάτε για αρκετή ώρα μετά το γεύμα σας!

4.Φράουλες

Οι φράουλες είναι ένα από τα πιο νόστιμα φρούτα και μπορούν να νοστιμήσουν πολλά γλυκά, αλλά και το γιαούρτι, τη βρώμη και τα δημητριακά αλλά και τις σαλάτες. Περιέχουν λίγες θερμίδες και προωθούν την καλή λειτουργία της καρδιάς.

5.Σπανάκι

Το σπανάκι είναι ιδανικό για όσους γυμνάζονται αλλά και όσους θέλουν να διατηρησουν τη σιλουέτα τους. Είναι πλούσια σε ω-3 και φυλλικό οξύ.

 

6.Μαρούλι
Το μαρούλι είναι η βάση κάθε σαλάτας γιατί είναι νόστιμο, περιέχει βιταμίνε Α, Κ,C, φυλλικό οξύ και ελάχιστες θερμίδες. Προσθέστε το εκτός από τη σαλάτα σαν συνοδευτικό στο κυρίως ή στις σούπες σας.

7.Σπαράγγια
Πλούσια σε φυτικές ίνες, τα σπαράγγια περιέχουν ελάχιστες θερμίδες και εκτός από τη σιλουέτα σας κάνουν καλό και στην καλή λειτουργία του οργανισμού σας.

8.Μπρόκολο
Το μπρόκολο είναι πλούσια πηγή ασβεστίου και μία από τις πιο υγιεινές τροφές που έχετε στην κουζίνα σας. Προσθέστε το στις σαλάτες, καταναλώστε το μαζί με τη μακαρονάδα σας ή μαζί με τα κρεατικά.

9.Αγγούρι
Το αγγούρι αποτελείται κυρίως από νερό, για αυτό θεωρείται ένα από τα καλύτερα σνακ σε περιόδους δίαιτας. Προσθέστε το στις σαλάτες ή φτιάξτε αγγουροχυμούς για όλη τη μέρα.

10.Μανιτάρια
Τα μανιτάρια δίνουν γεύση σε κάθε πιάτο, από το ριζότο μέχρι τις σάλτσες, τις σαλάτες και τις σούπες. Περιέχουν λίγες θερμίδες αλλά είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, κρατώντας μας χορτάτους μέχρι το επόμενο γεύμα.

Be Unique!
Αγοράστε υλικά για τις διαιτητικές συνταγές σας από τα Debenhams Foodhall για να επωφεληθείτε από το πρόγραμμα επιβράβευσης Unique By Ermes και να απολαύσετε μοναδικά προνόμια.

Με την εγγραφή σας στο πρόγραμμα επιβράβευσης Unique By Ermes για κάθε αγορά 1€ σε τρόφιμα και είδη supermarket κερδίζετε 1 πόντο που μπορείτε να εξαργυρώσετε σε επόμενες αγορές σας στα καταστήματα που συμμετέχουν στο πρόγραμμα (βρείτε τα εδώ)!

/www.gynaikamagazine.gr

Μίξη βοτάνων για το αδυνάτισμα. Επιτάχυνση μεταβολισμού.

L-Carnitine : Ενα ισχυρό λιποδιαλυτικό

Έλαιο κισσού λιποδιαλυτικό κατά της κυτταρίτιδας.

Κισσός-βότανο-λιώνει το λίπος!

Αιθέριο έλαιο γκρέιπ φρουτ. Αποτοξινωτικό, κατά της κυτταρίτιδας και της κατάθλιψης.

Διαβάστε ακόμα