Πώς να ξυπνήσετε το μεταβολισμό σας!

Πώς να ξυπνήσετε το μεταβολισμό σας!

Πώς μπορεί μια μαμά να χάσει τα περιττά κιλά χωρίς να κάνει διάφορες δίαιτες ή αν μαγειρεύει ειδικά μενού; Αν αυτή η ερώτηση στριφογυρίζει στο μυαλό σας τότε υπάρχει απάντηση. “Καλός” μεταβολισμός. Ναι όλοι έχουμε μεταβολισμό αλλά σε άλλους λειτουργεί καλά και σε άλλους όχι και τόσο. Με τον καλό μεταβολισμό εννοούμε την μετατροπή των θερμίδων σε ενέργεια και όχι σε λίπος όπως κάνει ένας “κακός” μεταβολισμός. Το θέμα λοιπόν δεν είναι να απαρνηθείτε το φαγητό, αλλά να αποκτήσετε πειθαρχία και σωστό σχεδιασμό διατροφής και καθημερινότητας με στόχο να ενεργοποιήσετε σωστά το μεταβολισμό σας! Πώς; Με τα σωστά βήματα φυσικά!

Μικρά γεύματα. Σίγουρα έχετε ακούσει αυτόν τον περίφημο κανόνα των μικρών γευμάτων. Ε, λοιπόν δεν είναι μύθος αλλά πραγματικότητα! Ο οργανισμός μας είναι σε θέση κάθε φορά που καταναλώνουμε φαγητό να μεταβολίσει σωστά ένα συγκεκριμένο αριθμό θερμίδων. Οπότε είναι προτιμότερο και πιο ωφέλιμο να τρώτε μικρά και συχνά γεύματα πάρα ένα και μεγάλο. Βάζοντας αυτόν τον κανόνα στην καθημερινότητα, αλλάζετε τις διαδικασίες του μεταβολισμού σας και τον βοηθάτε να αξιοποιήσει σωστά τις θερμίδες!

Τι τρώτε; Πολύ σημαντικός παράγοντας είναι το τι ακριβώς τρώτε. Σε κάθε γεύμα πρέπει να καταναλώνετε και πρωτεϊνούχες τροφές καθώς η πρωτεΐνη δρα υπέρ της καύσης των θερμίδων. Επίσης αποφεύγετε τη ζάχαρη και προτιμήστε τα φρούτα ή τις τροφές που περιέχουν φυσικά σάκχαρα και φυτικές ίνες! Ένα ακόμη συστατικό που βοηθάει την καύση των θερμίδων η καψακαΐνη που περιέχεται στα καυτερά. Εάν δεν είστε φίλος του τσίλι, προσπαθήστε να αλλάξετε γνώμη για χάρη του μεταβολισμού σας και δοκιμάστε το σε πολύ μικρή ποσότητα στα φαγητά σας για να “κάψετε” κι άλλες θερμίδες!

Έχετε ακούσει για τις κατεχίνες; Το πράσινο τσάι περιέχει καφεΐνη και κατεχίνες που διεγείρουν το μεταβολισμό! Το πράσινο τσάι βοηθάει στην αύξηση των καύσεων και στην αποτοξίνωση του οργανισμού!

Ξεκινήστε σωστά την ημέρα σας. Και αυτό θα γίνει με ένα καλό πρωινό. Ο μεταβολισμός χρειάζεται να ξυπνήσει το πρωί καθώς όλο το βράδυ κατά η διάρκεια του ύπνου μας, κοιμάται και αυτός! Ένα καλό γεύμα πλούσιο σε βιταμίνες, πρωτεΐνη και φυτικές ίνες με λίγα λιπαρά είναι ό, τι χρειάζεται για να ξεκινήσει τη σωστή δουλειά!

Νερό και….πολύ νερό! Βοηθήστε τον μεταβολισμό σας πίνοντας νερό! Η αφυδάτωση και η ελλιπής κατανάλωση νερού μπορεί να επιβραδύνει τον μεταβολισμό σας και να μην καίει όλες τις θερμίδες που θα έπρεπε! Επίσης το νερό βοηθά στην αντιμετώπιση της κατακράτησης των υγρών, οπότε τι το σκέφτεστε; Βάλτε στόχο τα 8 ποτήρια την ημέρα!

Κουνηθείτε και κινηθείτε. Δε χρειάζεται να κάνετε το γυμναστήριο δεύτερο σπίτι σας. Ειδικά αν είστε εργαζόμενη μητέρα σίγουρα θα το θεωρείτε αδύνατο. Αλλά έχετε την ευκαιρία ως μαμά να γίνετε ξανά παιδί! Κανονίστε μια βόλτα με όλη την οικογένεια, παίξτε μαζί με την μπάλα, τρέξτε στο πάρκο, κάντε ποδήλατο και κανονίστε καθημερινά μια δραστηριότητα συνδυαστικά με το παιδί που σίγουρα θα κάνει σε όλους σας καλό!

www.mommy.gr

Μίξη βοτάνων για το αδυνάτισμα. Επιτάχυνση μεταβολισμού.

L-Carnitine : Ενα ισχυρό λιποδιαλυτικό

Πράσινο τσάι-ποικιλίες!

Υπερτροφές απο τα μυστικά ομορφιάς.

Αιθέριο έλαιο γκρέιπ φρουτ. Αποτοξινωτικό, κατά της κυτταρίτιδας και της κατάθλιψης.

Διαβάστε ακόμα