Πώς να προετοιμαστείτε από σήμερα για το… καλοκαιρινό σας μπικίνι!

Πώς να προετοιμαστείτε από σήμερα για το… καλοκαιρινό σας μπικίνι!

Ο χειμώνας, εκτός από χουχούλιασμα και ζέστη, απαιτεί καλό και αρκετό φαγητό. Οι βραδινές λιγούρες δύσκολα αγνοούνται ενώ ο οργανισμός χρειάζεται ενέργεια για να μπορέσει να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις της εποχής. Είναι φυσικό, λοιπόν, να αποχαιρετάμε το κρύο και τα χιόνια με παραπανίσια κιλά, κυτταρίτιδα και χαλάρωση.

Τώρα που μπήκε η άνοιξη, όμως, και πριν μας προλάβει το καλοκαίρι με τα μαγιό και τις παραλίες του, είναι η καταλληλότερη εποχή για ξεφορτωθούμε οτιδήποτε μας ενοχλεί. Ως γυναίκες, η φροντίδα του σώματός μας είναι σημαντική ενώ, με τα παρακάτω tips, γίνεται εύκολη και άμεση.

Βάλτε τα φρούτα και τα λαχανικά στη διατροφή σας

Μέχρι τώρα, ενδεχομένως προτιμούσαμε τις σοκολάτες, τη ζάχαρη ή τα γαλακτοκομικά με πολλά λιπαρά ώστε να αναπληρώνουμε την χαμένη μας ενέργεια και να αντέχουμε τις χαμηλές θερμοκρασίες. Τώρα, όμως, ήρθε η ώρα να εντάξουμε στη διατροφή μας τα φρούτα και τα λαχανικά. Αντί για παχυντικά snacks μέσα στην ημέρα, για παράδειγμα, μπορείτε να τσιμπήσετε κομμένα καροτάκια και αγγουράκια. Προτιμήστε φρούτα και λαχανικά εποχής, τα οποία είναι θρεπτικά, νοστιμότατα και βελτιώνουν τον μεταβολισμό σας.

Απρίλιος

Φρούτα: Λεμόνια, πορτοκάλια, μανταρίνια

Λαχανικά: Μαρούλι, παντζάρι, ραδίκια, σπαράγγια, σέσκουλο, σπανάκι, φρέσκα κρεμμυδάκια, μανιτάρια

Μάϊος

Φρούτα: Βερίκοκα, κεράσια, μούρα, μούσμουλα, πορτοκάλια, φράουλες.

Λαχανικά: Αντίδια, αγγούρια, αρακάς, βλήτα, κολοκυθάκια, μαρούλι, παντζάρια, ραδίκια, ραπανάκια, σέσκουλο, σπανάκι, σπαράγγια, φασολάκια, μανιτάρια, φρέσκα κρεμμυδάκια.

Ξεκινήστε πρωινή γυμναστική

Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να ξεκινάς την ημέρα σου από ένα χαλαρό τζόκινγκ γύρω από το τετράγωνο ή ένα σετ ασκήσεων στο σπίτι. Όποιες κι αν είναι οι προτιμήσεις σας, εντάξετε την καθημερινή άσκηση στο πρόγραμμά σας αφού, εκτός από ένα σφιχτό σώμα, η γυμναστική βοηθάει και στην ευκολότερη πέψη.

Πίνετε πολύ νερό

Το νερό, εκτός των άλλων, μειώνει την πείνα, συμβάλλει στην αποβολή των άχρηστων ουσιών, ρυθμίζει τη θερμοκρασία του σώματος και βοηθάει τον οργανισμό να διασπάσει τα λίπη με μεγαλύτερη ευκολία. Όταν, μάλιστα, συνδυάζεται με άσκηση και χρησιμοποιείται το λίπος ως καύσιμο, τα αποτελέσματα μέχρι το καλοκαίρι θα σας εντυπωσιάσουν.

Ξεκινήστε την αντικυτταριτιδική σας κρέμα

Μην περιμένετε να μπει ο Ιούνιος για να ξεκινήσετε την αντικυτταριτιδική σας κρέμα. Εφαρμόστε την αγαπημένη σας «καλοκαιρινή» κρέμα από σήμερα, πρωί και βράδυ, και αφήστε την να δράσει όπως εκείνη, μόνο, ξέρει!

Μην ξεπερνάτε τα όριά σας

Η σωστή διαδικασία για να αποκτήσουμε ένα όμορφο σώμα (αλλά και μια καλή υγεία), είναι η σταδιακή και η σταθερή προσπάθεια. Ο πολύς ενθουσιασμός της αρχής ίσως μας οδηγήσει σε υπερπροσπάθεια που, ενδέχεται, να μας εξαντλήσει γρήγορα και να τα παρατήσουμε. Το ζητούμενο, όμως, δεν είναι αυτό. Θέλουμε να ξεκινήσουμε από σήμερα ώστε μέχρι να φορέσουμε το μπικίνι μας, με σταθερή προσπάθεια και κέφι, να κοιταζόμαστε στον καθρέφτη και να χαμογελάμε!

www.mama365.gr

Μίξη βοτάνων για το αδυνάτισμα. Επιτάχυνση μεταβολισμού

L-Carnitine : Ενα ισχυρό λιποδιαλυτικό

Αιθέριο Έλαιο Μάραθος

Αιθέριο Έλαιο Μύρο. Για την αποκατάσταση φθοράς.

Αιθέριο Έλαιο Λιβάνι. για την ανανέωση κουρασμένων και γερασμένων δερμάτων.

Έλαιο κυπαρίσσι. Για κυτταρίτιδα, κιρσούς, σπασμένα τριχοειδή.

Βιταμίνη Ε για τη διατήρηση της νεότητας.

Κολλαγόνο για σφιχτό δέρμα με λάμψη.

Θέματα για να δεις και να ενημερωθείς!

Διαβάστε ακόμα