Superfoods | Οι 10 πιο δημοφιλείς τροφές αντιγήρανσης

Superfoods | Οι 10 πιο δημοφιλείς τροφές αντιγήρανσης

 

Σίγουρα γνωρίζεις τη φράση , «Είμαστε ότι τρώμε» κάτι που αντανακλάται στα μαλλιά, στα νύχια και στο δέρμα σου. Παρακάτω θα βρεις τις 10 πιο δημοφιλείς τροφές αντιγήρανσης.

Οι 10 πιο δημοφιλείς τροφές αντιγήρανσης

Η ιατρός βιοπαθολόγος Δρ. Μαρία Ψωμά αποκαλύπτει τις 10 πιο δημοφιλείς τροφές αντιγήρανσης που πρέπει να υπάρχουν στην διατροφή σου

Γράφει:
Επιστημονικός Συνεργάτης

#1. Βρώμη – Για τις άσπρες κηλίδες που εμφανίζονται στα νύχια
Οι άσπρες κηλίδες προμηνύουν ότι έχεις έλλειψη βιταμίνης Ε. Βάλε στο διαιτολόγιό σου τη βρώμη, καταναλώνοντας την για πρωινό με γάλα, σαν porridge. Η βιταμίνη Ε βοηθά στην καλή υγεία των νυχιών σου ,διατηρώντας τα δυνατά και υγιή. Επίσης η βρώμη περιέχει σίδηρο δημιουργώντας προστασία στα νύχια που είναι λεπτά και σπάνε εύκολα.

#2. Θαλασσινά – Για το λιπαρό δέρμα
Τα θαλασσινά είναι πλούσια σε πρωτεΐνη, ενώ δεν έχουν πολύ λίπος. Περιέχουν υψηλά ποσοστά σε Ω3 λιπαρά οξέα, τα οποία συντελούν σε πρόληψη ασθενειών, όπως καρδιαγγειακά και φλεγμονές. Επίσης αποτελούν πολύ καλή πηγή μετάλλων, συμπεριλαμβάνομένων του σελήνιου και του ψευδάργυρου, τα οποία λειτουργούν αντιοξειδωτικά. Εάν έχεις πολύ λιπαρό ή ξηρό δέρμα ή κάνεις ρυτίδες σε ορισμένα σημεία, τότε αυτό μπορεί να οφείλεται σε έλλειψη ψευδαργύρου, ο οποίος είναι ζωτικής σημασίας για την ανάπλαση και την ανανέωση του δέρματος.

#3. Γιαούρτι – Για τα σκασμένα χείλια
Αν υποφέρεις από ξηρά και σκασμένα χείλια, κυρίως τους χειμερινούς μήνες, αυτό μπορεί να οφείλεται σε μειωμένα ποσοτά ριβοφλαβίνης ή αλλιώς βιταμίνη Β2. Καταναλώνοντας ένα γιαούρτι ημερησίως σε βοηθά να παρέχεις στον οργανισμό σου τα προβιοτικά που ειναι απαραίτητα.

#4. Καρύδια – Για πλούσιο χρώμα στα μαλλιά
Εάν το χρώμα τον μαλλιών σου είναι θαμπό και ξεθωριασμένο, βάλε μερικά καρύδια στην διατροφή σου. Τα καρυδια περιέχουν χαλκό, ο οποίος είναι απαραίτητος για την παραγωγή μελανίνης. Η μελανίνη ενισχύει το χρώμα στα μαλλιά και τα βοηθά να παραμείνουν λαμπερά. Επίσης τα καρύδια βοηθούν στην πιο γρήγορη ανάπτυξη της τρίχας.

#5. Γαρίδες – Για απαλό και λαμπερό δέρμα
Οι γαρίδες αποτελούν ιδανική τροφή για όσους το δέρμα τους έχει χάσει την απαλότητα και την λάμψη του. Περιέχουν χαλκό ο οποίος είναι απαραίτητος για την διατήρηση του κολαγόνου και της ελαστικότητας του δέρματος.

#6. Πιπεριές – Για νύχια που ξεφλουδίζουν και σπάνε
Οι πιπεριές έχουν υψηλά ποσοστά νερού. Μια μεγάλη πιπεριά καλύπτει τον οργανισμό σε νερό, όπως ένα ποτήρι νερό. Γι’ αυτό το λόγο οι πιπεριές βοηθούν ώστε να διατηρηθει το δέρμα και τα νύχια ενυδατωμένα. Επίσης τα νύχια έχουν κατά βάση 16% νερό, εάν αυτό το ποσοστό μειωθεί τότε υπάρχει ευθραυστότητα και τα νύχια ξεφλουδίζουν. Επιπλέον, οι πιπεριές περιέχουν αρκετή βιταμίνη C, η οποία βοηθά στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος και στην καταπολέμηση μυκητιασικών λοιμώξεων, οι οποίες λοιμώξεις μερικές φορές μπορεί να επηρεάσουν και τα νύχια.

#7. Αβoκάντο – Για το ξηρό δέρμα
Το αβοκάντο θεωρείται ως η τροφή που προστατεύει το δέρμα.
Μπορείς να το χρησιμοποιήσεις απευθείας σαν κρέμα σώματος για να ενυδατώσεις το ξηρό και σκασμένο δέρμα σου ή καταναλώνοντας το μέσα στις σαλάτες ή και μόνο του. Το αβοκάντο περιέχει 30γρ λίπους, το οποίο βοηθά τα κύτταρα να διογκώνονται και να μειώνεται η ξηρότητα και οι ρυτίδες. Επίσης, τα λιπαρά που περιέχει προστατεύουν από παθήσεις του δέρματος, όπως είναι η ψωρίαση, το έκζεμα και η ακμή.

#8. Κολοκυθόσποροι – Για απαλά και λαμπερά μαλλιά
Εκτός από εξαιρετικό σνακ, οι κολοκυθόσποροι αποτελούν και εξαιρετική τροφή για τα μαλλιά σου. Περιέχουν μεγάλα ποσοστά σιδήρου, τα οποία βοηθούν στην καλύτερη ανάπτυξη της τρίχας, με αποτέλεσμα τη μείωση της τριχόπτωσης. Η πρωτεΐνη που περιέχεται στους κολοκυθόσπορούς βοηθά στην διατήρηση της κερατίνης, συστατικό της τρίχας που κάνει τα μαλλιά περισσότερο λαμπερά.

Εάν προσπαθείς να μακρύνεις τα μαλλιά σου, αλλά φαίνονται φθαρμένα στην άκρη και σπάνε, τότε ο ψευδάργυρος θα βοηθήσει τον θύλακα της τρίχας.

#9. Ακτινίδια – Για την κυτταρίτιδα
Η όψη φλοιού πορτοκαλιού στο δέρμα απασχολεί το 95% των γυναικών. Η κατανάλωση 2 ακτινίδιων την ημέρα, σου εξασφαλίζει την ημερήσια συνιστώμενη πρόσληψη σε βιταμίνη C, που χρειάζεται ο οργανσιμός σου.

Η βιταμίνη C είναι απαραίτητη για την ενδυνάμωση των τριχοειδικών τοιχωμάτων του δέρματος, με αποτέλεσμα να γίνεται καλύτερα η κυκλοφορία του αιματος, κάτι που συντελεί στην μειωση της κυτταρίτιδας.

Επίσης η ενίσχυση των τριχοειδικών τοιχωμάτων εξασφαλίζει την ομαλή λειτουργία του λεμφικού συστήματος και τον εμπλουτισμό του δέρματος με τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά, τα οποία είναι σημαντικά για να είναι το δέρμα σου περισσότερο απαλό και πιο ελαστικό.

#10. Χαμομήλι – Για τους μαύρους κύκλους στα μάτια
Οι μαύροι κύκλοι γύρω από τα μάτια ενοχοποιούν κάποια συμφόρηση στο συκώτι ή στα νεφρά, επομένως η κατανάλωση ροφημάτων όπως είναι το χαμομήλι, βοηθούν ώστε να απομακρυνθεί αυτή η συμφόρηση. Επίσης, το χαμομήλι αποτελεί φυσικό αντισηπτικό, το οποίο βοηθά ενάντια στην ερυθρότητα των οφθαλμών και απομακτρύνει τυχόν ρύπους που μπορούν να μπλοκάρουν τους δακρυικούς αγωγούς. Αν πάσχεις από έλλειψη ύπνου, δοκίμασε να καταναλώσεις το χαμομήλι σαν ρόφημα πριν πας για ύπνο, καθώς στα φύλλα του υπάρχει βαλεριανικό οξύ το οποίο βοηθά στην καταπολέμηση της αϋπνίας. Ένας καλός ύπνος βοηθά να μειώσεις την εμφάνιση των μαύρων κύκλων, επομένως οι 8 ώρες ύπνου είναι απαραίτητες για τον οργανισμό και την ομαλή λειτουργία όλων των κυττάρων του.

www.missbloom.gr

Βιταμίνη Ε για τη διατήρηση της νεότητας.

Έλαιο στρουθοκάμηλου (σβήσιμο ρυτίδων λαιμού)

Έλαιο – Λευκή Πεύκη. Εμμηνόπαυση χωρίς γήρανση!

5 σέρουμ σαλιγκαριού για φυσικό μπότοξ στην μισή τιμή!

Σέρουμ πεπτιδίων. Η επανάσταση στην ανάπλαση.

Διαβάστε ακόμα