12 Αποτελεσματικά αδυνατιστικά ροφήματα

12 Αποτελεσματικά αδυνατιστικά ροφήματα

Ορίστε 12 αδυνατιστικά ροφήματα που μπορείς να ετοιμάζεις μόνη σου στο σπίτι σου και να απολαμβάνεις όλα τα θετικά τους!

Πρόκειται για ροφήματα από συγκεκριμένα βότανα, για αφεψήματα από συγκεκριμένα υλικά, αλλά και για πιο απλά ποτά. Μπορούν από μόνα τους να φέρουν ένα μέτριο αποτέλεσμα. Αλλά, σε συνδυασμό με μία ισορροπημένη διατροφή, χωρίς απαραίτητα να είναι δίαιτα, θα φέρουν εκπληκτικά αποτελέσματα.

Σε γενικές γραμμές, θα δεις άμεσα την κοιλίτσα να αδυνατίζει, το στομάχι να γίνεται πιο επίπεδο και το σπλαχνικό λίπος να μειώνεται. Θα νιώθεις χορτάτη χωρίς να προσλαμβάνεις περιττές θερμίδες από επιπρόσθετα γεύματα. Θα αποτοξινώσεις τον οργανισμό σου χάρη στις ιδιότητες που έχουν τα αδυνατιστικά ροφήματα, όπως το ότι προκαλούν συχνή διούρηση. Όλο το σώμα αδυνατίζει όταν καταναλώνεις τέτοια ροφήματα σε εβδομαδιαία βάση. Γιατί τα περισσότερα ενισχύουν τον μεταβολικό ρυθμό.

Από Ιωάννα Φωτοπούλου

 

Εν συνεχεία θα δεις καθένα από τα αδυνατιστικά ροφήματα και αφεψήματα τι προσφέρει.

Στην ενότητα Αδυνάτισμα υπάρχουν πολλά άρθρα που ενδεχομένως να σε ενδιαφέρουν.

12 Αποτελεσματικά αδυνατιστικά ροφήματα

1. Νερό
Δε γίνεται να μιλάμε για «ποτά» που αδυνατίζουν και να μην αναφερθούμε στο νερό, το αγαθό αυτό που διαθέτουμε άφθονο. Η κατανάλωση επαρκούς ποσότητας νερού σε καθημερινή βάση εγγυάται την αποτοξίνωση του οργανισμού, την απώλεια βάρους, το κάψιμο του περιττού λίπους, αλλά και συλλήβδην μία καλή υγεία. Και τι εννοούμε με την επαρκή ποσότητα νερού; Τουλάχιστον 1,5 λίτρο την ημέρα. Ίσως σου φαίνεται πολύ. Γι’ αυτό και θα ζοριστείς λίγο στην αρχή. Μέσα σε λίγες μόνον ημέρες θα διαπιστώσεις ότι θα έχεις σχεδόν εξαρτηθεί από το νερό! Μην παραλείψεις τη σπουδαιότητα του νερού ως έναν από τα 12 αποτελεσματικά αδυνατιστικά ροφήματα.

Προσοχή: για διάφορους λόγους (που δεν είναι της παρούσης) ΜΗΝ πίνεις το νερό σου παράλληλα με τα 3 κύρια γεύματα της ημέρας. Πίνε το 1 ώρα πριν ή 1 ώρα μετά από αυτά.

2. Νερό με λεμόνι
Δεν είναι τίποτε παραπάνω από λίγες σταγόνες λεμονιού στυμμένες μέσα σε ένα ποτήρι νερό. Πολλές γυναίκες και άνδρες το πίνουν ακριβώς μόλις ξυπνήσουν για την πιο αποδοτική αποτοξίνωση του οργανισμού τους. Πολύ απλά, χρειάζεται μέσα σε ένα ποτήρι με νερό χλιαρό, ζεστό ή κρύο (ό,τι προτιμάς κάθε φορά), να στύψεις λίγο λεμόνι. Στην αρχή λίγες σταγόνες. Καλό θα ήταν να φτάσεις να στύβεις μισό λεμονάκι έπειτα από κάποιο διάστημα, π.χ. μετά από 1 μήνα.

3. Πράσινο τσάι για ενεργοποίηση του μεταβολισμού
Ίσως το πιο γνωστό, το πιο σύνηθες και το ευρύτερα διαδεδομένο τσάι για αδυνάτισμα να είναι το πράσινο τσάι. Όλες και όλοι λίγο – πολύ το γνωρίζουμε και το έχουμε δοκιμάσει. Το πράσινο τσάι, λοιπόν, ενισχύει τον οργανισμό μας με πολλά οφέλη. Όπως είναι το κάψιμο του λίπους από όλο το σώμα και ειδικότερα από την περιοχή της κοιλιάς. Επίσης, λόγω της καφεϊνης που εμπεριέχει, το εν λόγω τσάι προκαλεί τη λιπολυτική αντίδραση στο σώμα. Τού επιτρέπει, δηλαδή, να καίει θερμίδες για να παράγει ενέργεια κι όχι να αποθηκεύει τις θερμίδες ως λίπος και μάλιστα ως λίπος στην κοιλιακή και στομαχική περιοχή. Τέλος, το πράσινο τσάι είναι γεμάτο με ένα συστατικό (τις πολυφαινόλες κατεχίνης). Αυτές είναι φυσικά αντιοξειδωτικά με καθοριστικό ρόλο στην αποτοξίνωση και στην ενεργοποίηση και καλύτερη λειτουργία του μεταβολισμού.

4. Χαμομήλι για αποτοξίνωση και επίπεδη κοιλιά.
Το τέταρτο κατά σειρά από τα αδυνατιστικά ροφήματα και από τα πιο «λαοφιλή» είναι το χαμομήλι. Έχει γρήγορα αποτελέσματα στο χάσιμο βάρους, μιας που αποτοξινώνει τον οργανισμό. Συγχρόνως, είναι ιδανικό για το ξεφούσκωμα της κοιλιάς και για την απόκτηση και διατήρηση επίπεδης κοιλιάς. Διάλυσε σε 1 ή 2 φλιτζάνια βραστού νερού, 1 κουταλάκι του γλυκού χαμομήλι σε σκόνη. Και πίνεις 1 ή 2 ροφήματα την ημέρα πριν από το μεσημεριανό ή το βραδινό σας γεύμα.

5. Λευκό τσάι για πρόληψη έναντι στην εμφάνιση καινούριων λιποκυττάρων
Το λευκό τσάι είναι το λιγότερο ζυμωμένο και επηρεασμένο από τον αέρα και τον ήλιο τσάι. Συγκεντρώνεται όσο το φυτό είναι ακόμη νεαρό κι άρα διαθέτει πολύ περισσότερες πολυφαινόλες από τα άλλα είδη τσαγιού. Σε σύγκριση με το πράσινο τσάι, λόγου χάριν, το οποίο έχει ήδη πολλές πολυφαινόλες, το λευκό τσάι διαθέτει τις… τριπλάσιες! Ως απόρροια αυτού, το λευκό είναι ένα αδυνατιστικό ρόφημα που συμβάλει στη λιπόλυση. Ταυτόχρονα εμποδίζει τη δημιουργία / το σχηματισμό λιπωδών κυττάρων. Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε πως η γεύση του εν λόγω τσαγιού είναι διαφορετική από τα υπόλοιπα είδη. Μάλιστα, θεωρούμε πως καταναλώνεται πιο εύκολα επειδή έχει πιο λεπτή και ελαφριά γεύση.

6. Γκουαρανά το superfood
Ένα από τα πιο καλά αδυνατιστικά ροφήματα είναι το παρασκευαζόμενο από γκουαρανά, που ανήκει στην κατηγορία των επονομαζόμενων superfoods. Συνιστά ένα από τα ισχυρότερα αντιοξειδωτικά. Μπορεί να μειώνει την όρεξη και το αίσθημα της πείνας, καθώς και να συντείνει αποτελεσματικά στο αδυνάτισμα. Σε 1 φλιτζάνι χλιαρό ή βραστό νερό, ανακατεύεις 1 κουταλάκι του γλυκού γκουαρανά. Μπορείς να πίνεις 1 με 2 τέτοια αδυνατιστικά ροφήματα την ημέρα πριν από κάποιο κυρίως γεύμα. Αυτή είναι μια ενδεικτική συχνότητα για άμεσα αποτελέσματα, και είναι η maximum.

7. Λουίζα η θαυματουργή
Η λουίζα πρέπει να αποτελεί για όλες μας μία από τις κορυφαίες επιλογές για ποτά που αδυνατίζουν. Η γεύση της δεν είναι ιδιαίτερα έντονη, πράγμα το οποίο σημαίνει ότι καταναλώνεται πολύ ευχάριστα. Εξαφανίζει την κυτταρίτιδα, ρυθμίζει την όρεξη και συντονίζει τη διούρηση. Μάλιστα, αν έχεις πρόβλημα με την κατακράτηση υγρών, η λουίζα είναι ένα κι ένα στην επίλυσή του. Πίνεις το ρόφημά της, βράζοντας νερό ποσότητας ενός φλιτζανιού και προσθέτοντας 3 κουταλάκια του γλυκού από το βότανο.

8. Τσάι μέντας για αίσθημα κορεσμού
Η μυρωδιά και μόνο της μέντας έχει βρεθεί πως καταστέλλει την όρεξη, όταν άλλες μυρωδιές τροφών και ροφημάτων την ενεργοποιούν. Το τσάι μέντας έχει ξεχωριστή κι έντονη γεύση. Μπορεί να σου κρατήσει μια υπέροχη συντροφιά την ώρα που βλέπεις τηλεόραση, την ώρα που κάνεις τη δουλειά στο γραφείο σου, αλλά και γενικότερα το χρονικό διάστημα στο οποίο θέλεις να αποτοξινωθείς, να αδυνατίσεις και να κάψεις περιττό λίπος από το σώμα σου.

Ένα καλό tip που σχετίζεται, θα λέγαμε, με την μέντα και το αίσθημα κορεσμού, είναι το να ρίχνεις μερικές σταγόνες από αιθέριο έλαιο μέντας στο μαξιλάρι σου, έτσι ώστε να μην έχεις το βράδυ… «επιδρομές» στην κουζίνα.

9. Χυμοί λαχανικών και φρούτων για άμεσο αδυνάτισμα
Δεν έχεις παρά να ρίξεις σε έναν αποχυμωτή φρούτων όποια και όσα λαχανικά ή /και φρούτα επιθυμείς. Ενδεικτικά, σου αναφέρουμε τα ακόλουθα: καρότο, σέλερυ, αγγούρι, αβοκάντο, ντομάτα, αχλάδι, μήλο, πορτοκάλι, ανανάς και μπανάνα. Πίνεις ένα μεγάλο ποτήρι από έναν τέτοιον χυμό, αντικαθιστώντας με το χυμό φρούτων το δεκατιανό ή το απογευματινό γεύμα σου.

10. Σημύδα για την κυτταρίτιδα και την καύση του λίπους
Τα φύλλα της σημύδας συμβάλλουν στην καύση του λίπους καθώς και στη δραστική αντιμετώπιση της όψης φλοιού πορτοκαλιού. Το αδυνατιστικό ρόφημα που φτιάχνεται από το βότανο σημύδα παρασκευάζεται ως εξής: σε 1 φλιτζάνι νερό βράζεις 1 κουταλιά της σούπας από φύλλα σημύδας. Καταναλώνεις 1 φλιτζάνι την ημέρα 15 με 20 λεπτά πριν από το μεσημεριανό ή το βραδινό σου. Εξαιρετικά αποτελέσματα με τόσο αγνό τρόπο που θα σε κάνουν να την λατρέψεις.

11. Φασκόμηλο για την κυτταρίτιδα
Ένα εξίσου «γνωστό» ρόφημα που αποτελεί συνάμα και ένα από τα βότανα για αδυνάτισμα είναι το φασκόμηλο. Δρα αποτελεσματικά ενεργοποιώντας το μεταβολισμό, διαλύοντας τα λίπη και καταπολεμώντας την κυτταρίτιδα. Βράζεις 1 χούφτα από φασκόμηλο με 4 φλιτζάνια νερό. Αυτή η δοσολογία είναι σχετικά μεγάλη, οπότε δε σημαίνει πως χρειάζεται να την καταναλώσεις μέσα σε μία ημέρα. Εσύ μπορείς να πίνεις από 1 έως και 3 κούπες από φασκόμηλο την ημέρα, πάντα 20 λεπτά περίπου πριν από κάποιο κύριο γεύμα. Αυτή είναι, όπως είπαμε και σε άλλα αδυνατιστικά ροφήματα, η maximum ποσότητα.

12. Εκπληκτικό ρόφημα από 6 διαφορετικά υλικά
Αφήσαμε για το τέλος ένα εκπληκτικό ρόφημα που αδυνατίζει άμεσα και ορατά. Είναι το πιο σύνθετο από όσα έχουμε συμπεριλάβει στον κατάλογο με τα 12 αποτελεσματικότερα αδυνατιστικά ροφήματα. Σε ό,τι αφορά στην προετοιμασία τους δηλαδή. 6 υλικά που συνεπάγονται και ποικίλες δράσεις και οφέλη για τον οργανισμό γενικότερα, για το πάχος ειδικότερα.

Βράζεις 2 ποτήρια νερό. Προσθέτεις 1 κουταλάκι του γλυκού αποξηραμένο φασκόμηλο, 1 κουταλάκι του γλυκού αποξηραμένο πράσινο τσάι, 1 κουταλάκι του γλυκού αποξηραμένο άνηθο, 1 κουταλάκι του γλυκού αποξηραμένο μάραθο και τη φλούδα από 1 κόκκινο ή πράσινο μήλο (φρόντισε να την έχεις πλύνει πρώτα). Αφήνεις το μείγμα για 1 – 1,5 ώρα κι έπειτα το σουρώνεις. Προσθέτεις 2 – 3 γεμάτες κουταλιές της σούπας από μηλόξιδο κι ανακατεύεις. Καταναλώνεις από 1 μικρό φλιτζανάκι του ελληνικού καφέ 3 φορές την ημέρα.

Αυτά ήταν τα 12 αδυνατιστικά ροφήματα κι αφεψήματα που συγκεντρώσαμε για να σου παρουσιάσουμε. Όλα βοηθούν με τον δικό τους τρόπο. Μπορείς να καταναλώνεις όποιο και όποια σου αρέσουν σε εβδομαδιαία βάση, όχι απαραίτητα καθημερινά. Εννοείται ότι εάν κάποτε βαρεθείς ή θέλεις απλά τα σταματήσεις, τα διακόπτεις είτε για λίγο καιρό είτε οριστικά. Απλώς δε θα επωφελείσαι πλέον από τις θετικές ιδιότητές τους. Δε θα πάρεις όμως πίσω χαμένα κιλά ή λίπος!

www.dynamikhgynaika.gr

Πράσινο τσάι-ποικιλίες!

Λουΐζα.

Βότανο μέντας απο τα μυστικά ομορφιάς

Αιθέριο έλαιο μέντας.

Γκουαρανά-αδυνάτισμα

Λευκό τσάι

Διαβάστε ακόμα