Μάθετε πόσο πρέπει να περπατάτε για να κάψετε το λίπος στην κοιλιά σας

Μάθετε πόσο πρέπει να περπατάτε για να κάψετε το λίπος στην κοιλιά σας

Τι προτείνουν οι ειδικοί;

Η καύση του λίπους σε ένα συγκεκριμένο σημείο, όπως είναι η κοιλιά, δεν είναι ότι πιο εύκολο να επιτευχθεί. Απαιτεί σωστή άσκηση και διατροφή για να έχετε τα επιθυμητά αποτελέσματα. Σύμφωνα με την αναγνωρισμένη personal trainer,Jackie Vick που μίλησε στο PopSugar το περπάτημα είναι ο καλύτερος τρόπος για την μείωση βάρους στο σώμα,τη δημιουργία μυών και την καύση συσσωρευμένου λίπους στα δύσκολα σημεία.

Η Vick υποστήριξε ότι η συχνότητα της αερόβιας άσκησης που πρέπει να κάνουμε εξαρτάται απο ποικίλλους παράγοντες ανάλογα με την φυσική κατάσταση και την διατροφή του καθενός. Η personal trainer συμβουλεύει τους αρχάριους να περπατάνε 20-30λεπτά την ημέρα πέντε μέρες την εβδομάδα. Για πόσο διάστημα; Σε 12 περίπου εβδομάδες θα δείτε σημαντική διαφορά στο σώμα σας.

Η personal trainer Natalie Hough προτείνει έναν διαφορετικό τρόπο για να χάσετε το λίπος στην κοιλιά:Έναν συνδυασμό σκληρής γυμναστικής δύο φορές την εβδομάδα και 45-60 λεπτά περπάτημα την ημέρα. Στην περίπτωση που δεν έχετε χρόνο και για τα δύο η Hough συμβουλεύει να προσπαθήσετε να κάνετε 10 άλματα κάθε 10 λεπτά όταν περπατάτε.

www.instyle.gr

Μίξη βοτάνων για το αδυνάτισμα. Επιτάχυνση μεταβολισμού.

L-Carnitine : Ενα ισχυρό λιποδιαλυτικό

 

Διαβάστε ακόμα