Πώς να παραγγείλεις delivery χωρίς… τύψεις;

Πώς να παραγγείλεις delivery χωρίς… τύψεις;

 

Πώς λοιπόν μπορείς να κάνεις το σάντουιτς σου πιο… fit; Παρακάτω ακολουθούν μερικά do’s and don’ts που θα σου υποδείξουν τον σωστό δρόμο για το λαχταριστό, αλλά συνάμα υγιεινό, delivery!

1. Για αρχή, ζήτησε αλάδωτη πίτα. Έτσι γλιτώνεις πολλές θερμίδες λαδιού. Σε απλά ελληνικά bye bye λίπη και κορεσμένα λιπαρά.
2. Το σουβλάκι κοτόπουλο είναι η πιο σωστή επιλογή κρέατος, αφού είναι χαμηλότερο σε περιεκτικότητα λίπους και το σάντουιτς είναι πιο ελαφρύ και με λιγότερες θερμίδες.

3. Απόφυγε τις sauce . Δεν χρειάζεσαι τη μαγιονέζα για γεύση. Γύρνα στο παραδοσιακότατο τζατζίκι που φτιάχνεται με γιαούρτι. Εάν πάλι δεν είσαι fan του σκόρδου μπορείς να ζητήσεις να σου βάλουν σκέτο γιαούρτι.
4. Ζήτησε να μην σου προσθέσουν extra αλάτι μιας και το σουβλάκι είναι συνήθως αλατισμένο από πριν για λόγους συντήρησης. Η παραπάνω “δόση” είναι υπερβολή.

5. Μην βάλεις μέσα πατάτες. “Πατάτα = Υδατάνθρακας”, κι εσύ κάτι σε “ψωμί” έχεις και από την πίτα σου. Οι πατατούλες δεν είναι τόσο φιλικές όσο φαντάζεσαι αφού ρουφούν αρκετό λάδι και αυτό τις κάνει ανθυγιεινές και παχυντικές. Αντίθετα, βάλε μέσα μαρούλι, ντομάτα ή ακόμα καλύτερα συνδύασε το σουβλάκι σου με μια φρέσκια σαλάτα.

Θερμίδες: Σουβλάκι κοτόπουλο (130), σουβλάκι χοιρινό (180), πίτα σουβλάκι κοτόπουλο ή χοιρινό (330 και 360 αντίστοιχα), πίτα γύρο κοτόπουλο ή χοιρινό (350 και 370 αντίστοιχα), πίτα κεμπάπ (420). Η λύση: Ζητήστε αλάδωτη πίτα (γλιτώνετε αμέσως πάνω από 100 θερμίδες), προτιμήστε τα σουβλάκια αντί για τον λιπαρό γύρο και επιλέξτε τζατζίκι αντί για άλλες sauce…

www.transformersfc.gr

Προϊόντα για Αδυνάτισμα

Μίξη βοτάνων για το αδυνάτισμα. Επιτάχυνση μεταβολισμού.

L-Carnitine : Ενα ισχυρό λιποδιαλυτικό

Maca Powder Μάκα. Βιολογική ρίζα

Δισκία Κανέλας Κεϋλάνης

Κανέλα Κεϋλάνης Σκόνη.

 

 

Διαβάστε ακόμα