6 ΛΟΓΟΙ ΝΑ ΠΕΡΠΑΤΑΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ

6 ΛΟΓΟΙ ΝΑ ΠΕΡΠΑΤΑΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ

Βαριέσαι να τρέχεις στον διάδρομο; Ψάχνεις τρόπο να κινείσαι περισσότερο; Κάνεις καθιστική ζωή και το σώμα σου υποφέρει; Η λύση που ψάχνεις είναι το περπάτημα.

Φώτο: @negin_mirsalehi
Ήξερες ότι ένας γρήγορος περίπατος έχει την ίδια επίδραση στον οργανισμό όσο το τζόγκινγκ; Πρόσφατες μελέτες όμως δείχνουν ότι περπατούμε κατά μέσο όρο λιγότερο από 1,5 χιλιόμετρο την ημέρα, που σίγουρα δεν μας κάνει καλό. Επιλέγοντας το περπάτημα, εκτός από τον εαυτό σου κάνεις καλό και στο περιβάλλον οπότε βγαίνεις διπλά κερδισμένη. Σου παρουσιάζουμε 6 λόγους να βάλεις το περπάτημα στο καθημερινό σου πρόγραμμα, ιδιαίτερα τώρα που το επιτρέπει ο καιρός.
1
Μειώνει το στρες
Είναι από τους ευκολότερους τρόπους να επικεντρωθείς στο τώρα με ενσυναίσθηση και να αδειάσεις το μυαλό σου από το καθημερινό στρες. Οι περίπατοι στην φύση είναι κλινικά αποδεδειγμένο ότι βοηθά στην έκκριση ενδορφινών, της ορμόνης που μας κάνει να αισθανόμαστε ωραία ενώ παράλληλα μας βοηθά να κοιμηθούμε περισσότερο και καλύτερα.
2
Ρυθμίζει την αρτηριακή πίεση
Πρόσφατες μελέτες έχουν δείξει ότι 30 λεπτά περπάτημα την ημέρα μπορεί να είναι όσο αποτελεσματικά είναι και τα φάρμακα κατά της πίεσης. Όπως κάθε αερόβια άσκηση, έτσι και το περπάτημα, βοηθά να θωρακίσουμε την καρδιά μας και να την βοηθήσουμε να λειτουργεί καλύτερα για περισσότερο.
3
Βοηθά στην απώλεια βάρους
Είναι γνωστό ότι όσο περισσότερο κινούμαστε, τόσο περισσότερες θερμίδες καίμε και τόσο περισσότερο αδυνατίζουμε. Δεν χρειάζεται να αφιερώσεις ατελείωτες ώρες στον διάδρομο, απλά περπάτησε πιο γρήγορα και σύντομα θα δεις τα επιθυμητά αποτελέσματα αν παράλληλα προσέξεις την διατροφή σου και χαρίσεις στο σώμα σου τα κατάλληλα καύσιμα.
4
Είναι ιδανικό για όσους κάνουν καθιστική ζωή
Αν περνάς ώρες καθισμένη στο γραφείο μπροστά από τον υπολογιστή θα έχεις σίγουρα παρατηρήσει ότι αυτό επηρεάζει όλο σου το σώμα. Για να το επαναφέρεις στην σωστή στάση προσπάθησε να περπατάς όσο περισσότερο γίνεται. Κατέβα δύο στάσεις πριν από το λεωφορείο και περπάτησε μέχρι τον προορισμό σου, μην πάρεις το ασανσέρ και ανέβα τις σκάλες αν δυσκολεύεσαι να βρεις κενό στο πρόγραμμά σου. Οι επιλογές είναι πολλές, έτσι δεν έχει δικαιολογία να μην το δοκιμάσεις.
5
Ενδυναμώνει τους μυες
Αν περπατάς συστηματικά και με γρήγορους ρυθμούς θα διαπιστώσεις ότι οι μυες του σώματος σου θα δυναμώσουν πιο γρήγορα. Αν παράλληλα προπονείσαι στο γυμναστήριο και ο στόχος σου είναι να δυναμώσεις πόδια και γλουτούς, ιδανική επιλογή είναι να ανεβαίνεις τις σκάλες, ίσως και 2 σκαλιά την φορά, για να το πετύχεις.
6
Δίνει ένα boost στον μεταβολισμό σου
Το σώμα σου καίει θερμίδες για τις καθημερινές του λειτουργίες ακόμα και αν δεν κινείσαι. Αυτό φυσικά αλλάζει με τα χρόνια, ανάλογα με το φύλο και την κληρονομικότητα. Αλλά το περπάτημα μπορεί να σε βοηθήσει να βάλεις φωτιά στον μεταβολισμό σου για περισσότερο αφού μετά από έναν μεγάλο περίπατο το σώμα μπάινει σε διαδικασία ανάπλασης των μυών, που απο μόνη της είναι άκρως ευεργετική για τον μεταβολισμό.

elle.gr

Μίξη βοτάνων για το αδυνάτισμα. Επιτάχυνση μεταβολισμού.

L-Carnitine : Ενα ισχυρό λιποδιαλυτικό

Πράσινο τσάι-ποικιλίες!

Αιθέριο έλαιο γκρέιπ φρουτ. Αποτοξινωτικό, κατά της κυτταρίτιδας και της κατάθλιψης.

8 BILLION ACIDOPHILUS & BIFIDUS.Καθαρό στομάχι, έντερο, βελτιωμένη εντερική χλωρίδα.

5-HTP 50 MG. Μείωση στρες, ενέργεια, βαθύς ύπνος.

Βότανο Πικρόξυλο σε Δισκία ρύθμιση ζαχάρου-αδυνάτισμα

Διαβάστε ακόμα