Γυναίκες άνω των 40: Εύκολοι τρόποι για να χάσετε βάρος και να δείχνετε πιο κομψές

Γυναίκες άνω των 40: Εύκολοι τρόποι για να χάσετε βάρος και να δείχνετε πιο κομψές

Αδύνατες μετά τα 40; Όσο δύσκολο και αν ακούγεται άλλο τόσο είναι καθώς ο μεταβολισμός μειώνεται περίπου 5% κάθε δεκαετία μετά τα 40. Οι γυναίκες που θέλουν να διατηρήσουν το βάρος τους θα πρέπει να κόψουν 100 θερμίδες από τη διατροφή τους.

Όμως μπορείτε να παραμείνετε αδύνατες πιο εύκολα. Όπως για παράδειγμα πίνοντας νερό ή χαμηλώνοντας τη θέρμανση στο σπίτι.

by Λίλα Λου

Για να παραμείνετε αδύνατες και υγιείς μπορείτε να ακολουθήσετε μερικούς από τους παρακάτω τρόπους.

1. Κάντε τις σωστές ασκήσεις.

Με τον μεταβολισμό να μειώνεται, είναι σημαντικό να κάνετε κάθε μέρα 30 λεπτά αερόβια άσκηση και 4 με 5 συνεδρίες προπόνησης αντίστασης την εβδομάδα. Το να περπατάτε τουλάχιστον 10,000 σκαλιά τη μέρα είναι ένας πολύ καλός τρόπος να αυξήσετε τον μεταβολισμό σας.

2. Αδύνατες με ρεαλιστικούς στόχους.

Δεν πρόκειται να χάσετε τα κιλά με μαγικό τρόπο και το να πιέζετε το σώμα σας για να πετύχετε έναν στόχο που δεν βγαίνει θα σας κάνει περισσότερο κακό παρά καλό. Να στοχεύετε να χάνετε περίπου 0.5-1 κιλό την εβδομάδα.

3. Να παίρνετε τις βιταμίνες σας.

Το σώμα έχει διαφορετικές ανάγκες σε κάθε διαφορετική περίοδο της ζωής μας. Για γυναίκες άνω των 40, είναι σημαντικό να συμπεριλαμβάνετε ασβέστιο, βιταμίνη B12, μαγνήσιο, βιταμίνη D, Ω-3 και προβιοτικά στην διατροφή σας.

Αδύνατες μετά τα 40; Και όμως γίνεται

4. Μείνετε στο πρόγραμμα.

Να τρώτε συχνά και λίγο. Το να χάνετε γεύματα μειώνει τον μεταβολισμό και το σώμα αρχίζει να αποθηκεύει θερμίδες αντί να τις καίει. Επίσης, να μην ξεχνάτε το πρωινό αφού είναι το πιο σημαντικό γεύμα της μέρας.

5. Μην ξεχνάτε να ξεκουράζεστε.

Ο ύπνος δεν κάνει καλό μόνο στο δέρμα – βοηθάει και το σώμα να μένει υγιές και πιο λεπτό! Έρευνες δείχνουν πως αν δεν κοιμάστε σωστά, το σώμα παίρνει κακές αποφάσεις (τρώει ανθυγιεινά, αποφεύγει την προπόνηση) και αλλάζουν οι ισορροπίες των ορμονών με αποτέλεσμα να τρώτε περισσότερο.

6. Μειώστε την θέρμανση.

Όσο παράξενο και αν ακούγεται, ισχύει στην πραγματικότητα: Όταν κάνει κρύο, το σώμα μας δουλεύει πιο σκληρά για να μας κρατήσει ζεστούς και καίει περισσότερο λίπος. Οι ειδικοί συμβουλεύουν να έχουμε την θερμοκρασία στους 19º.

7. Να πίνετε αρκετό νερό.

Εάν φουσκώνετε εύκολα, μπορεί να νομίζετε πως το να μειώσετε την πρόσληψη νερού θα βοηθήσει. Κάνετε όμως μεγάλο λάθος. Το νερό θα βοηθήσει να μειωθεί το φούσκωμα καθώς και θα αυξήσει τις θερμίδες που καίτε.

Το νερό επίσης βοηθάει στην αποτοξίνωση του σώματος. Ένα ποτήρι πριν κάθε γεύμα μειώνει την όρεξη και τις θερμίδες που καταναλώνουμε. Το να πίνουμε κρύο νερό θα αυξήσει τις θερμίδες που καίμε καθώς το σώμα θα χρειαστεί να το ζεστάνει.

8. Να ελέγχετε συχνά την υγεία σας.

Μερικές φορές, το να είσαι άνω των 40 και να μην χάνεις βάρος παρά τις προσπάθειες, σημαίνει πως το συκώτι σου χρειάζεται αποτοξίνωση ή ο θυρεοειδής έχει πρόβλημα. Υπάρχουν και άλλες αιτίες, αλλά αυτές είναι οι δύο πιο συνηθισμένες.

Όπως και να έχει καλό είναι να συμβουλευτείτε τον γιατρό σας για όποια αλλαγή στις διατροφικές σας ανάγκες είστε διατεθειμένοι να κάνετε.

www.enimerotiko.gr

Μια YouTuber που έχει περάσει τα 40 σου λέει 11 τρικ για να μοιάζεις πιο αδύνατη στη στιγμή


Το εκπληκτικό με αυτά τα τρικ είναι ότι μπορείς να τα κάνεις με ό,τι έχεις στη ντουλάπα σου.

Φίφη Ρούνη 
Η Busbee Style, η αγαπημένη YouTuber, που πάντα δίνει χρήσιμες συμβουλές για το στυλ, αυτή τη φορά καταπιάνεται με ένα θέμα-τζιζ, ένα θέμα που απασχολεί όλες μας και σίγουρα μας φτιάχνει τη διάθεση όταν καταφέρουμε και το κατακτήσουμε; Πώς να μοιάζουμε πιο αδύνατες στη στιγμή, πώς να καταφέρουμε να «ξεγελάσουμε» τη φιγούρα μας.

Γιατί, μεταξύ μας, δε χρειάζεται να λιώσουμε στη δίαιτα για να έχουμε μία κομψή εικόνα, αρκεί να ξέρουμε το σώμα μας και να προσπαθούμε να τονίσουμε τα καλά χαρακτηριστικά μας καλύπτοντας τα πιο αδύναμα.

Παρά τις ιδιαιτερότητες του κάθε σώματος όμως, υπάρχουν 10 δοκιμασμένα τρικ, που λειτουργούν υπέρ μας, σε κάθε περίπτωση. Ιδού:

1. Προτιμούμε τα σκουρόχρωμα τζιν από τα ανοιχτόχρωμα.

2. Φοράμε ψηλόμεσα τζιν και όχι χαμηλόμεσα.

3. Τονίζουμε τη μέση μας -η ζώνη χαρίζει κομψότητα και προσθέτει έξτρα στυλ στην εικόνα μας.

4. Προσθέτουμε ένα skinny τζιν με μικρή καμπάνα στο τελείωμα. Είναι πραγματικά ένα μικρό θαύμα -κάνουν τη φιγούρα μας αυτόματα πιο ψηλή.

5. Φοράμε τακούνια. Εάν δεν αντέχουμε αυτά με λεπτό τακούνι προτιμούμε τα block heels.

6. Φοράμε μυτερά παπούτσια. Η μύτη δημιουργεί ένα είδος οπτικού εφέ που επιμηκύνει την εικόνα μας.

7. Αποφεύγουμε τα print. Τα εμπριμέ «χαρίζουν» έξτρα όγκο.

8. Η μονοχρωμία σε ένα ντύσιμο, από την κορυφή μέχρι τα νύχια, χαρίζει ύψος και διώχνει φάρδος.

9. Το V-neck μακραίνει το λαιμό και αυτόματα όλη την εικόνα μας. Η κλειστή λαιμόκοψη μας κονταίνει και μας παχαίνει.

10. Φοράμε κάθετες ρίγες και όχι οριζόντιες -που αποδεδειγμένα παχαίνουν.

11. Φοράμε μακριά κολιέ -έχουν το ίδιο οπτικό εφέ με το V-neck.

www.womantoc.gr

Σέρουμ Ματιών Λίφτινγκ Άμεσης Δράσης. Τιμή προσφοράς.

Σέρουμ πεπτιδίων. Η επανάσταση στην ανάπλαση.

Μίξη βοτάνων για το αδυνάτισμα. Επιτάχυνση μεταβολισμού.

L-Carnitine : Ενα ισχυρό λιποδιαλυτικό

Πράσινο τσάι-ποικιλίες!

Αιθέριο έλαιο πιπεριού

Γανόδερμα. Το μανιτάρι της αθανασίας.

Σαπούνι θαλασσινό Marine. Για έντονα προβλήματα κυτταρίτιδας χωρίς ραγάδες.

Διαβάστε ακόμα