Τι να κάνω στα μαλλιά μου μετά τα 50+ για να δείχνουν όμορφα;

Τι να κάνω στα μαλλιά μου μετά τα 50+ για να δείχνουν όμορφα;

Η αλλαγή των ορμονών που εμφανίζεται στην εμμηνόπαυση στερεί την γοητευτική εικόνα των μαλλιών σου. Οι παρακάτω συμβουλές θα σε βοηθήσουν να τα διατηρήσεις υγιή και λαμπερά μετά τα 50+.

Γράφει:
Βίκυ Πασχαλη

Τι να κάνω στα μαλλιά μου

Μετά τα 50+, τα μαλλιά εξασθενούν και γίνονται πιo εύθραυστα. Η διατροφή, η άσκηση, η σωστή φροντίδα και οι εξειδικευμένες θεραπείες θα σε βοηθήσουν να αντιμετωπίσεις τις αρνητικές επιπτώσεις της εμμηνόπαυσης. Σημείωσε τις παρακάτω συμβουλές και διατήρησε τα μαλλιά σου δυνατά και υγιή.

Ο ρόλος των ορμονών
Η έλλειψη ορμονών που εμφανίζεται στην εμμηνόπαυση επηρεάζει την ποιότητα των μαλλιών μας τα οποία γίνονται πιο λεπτά και ξηρά, με λιγότερη λάμψη και δύναμη, χάνουν την χρωστική τους και γίνονται γκρι. Η αλλαγή των ορμονών μετά τα 50+, ελαττώνει τις τρίχες σε κάποια μέρη του σώματος, όπως τα πόδια ή τα χέρια, και εμφανίζει άλλες σε λιγότερο επιθυμητά μέρη, όπως το πηγούνι ή την περιοχή των χειλιών. Καθώς αυξάνεται η ευαισθησία των μαλλιών, είναι επίσης συχνό, μετά τα 50+, να παρατηρείται πιο έντονη τριχόπτωση. Σε αντίθεση όμως με αυτά που πιστεύουμε, όταν η πτώση είναι σημαντική, γενικά οφείλεται και σε άλλους παράγοντες, που προστίθενται στην επίδραση της έλλειψης ορμονών.

Οι παράγοντες που επηρεάζουν την ποιότητα των μαλλιών σου
Η κληρονομικότητα.
Η μη ισορροπημένη διατροφή, με έλλειψη ιχνοστοιχείων και βιταμινών.
Το στρες, όχι μόνο στην εμμηνόπαυση, είναι από τις κύριες αιτίες εκείνων των περιστάσεων που παρατηρούμε ότι μας πέφτουν πολύ τα μαλλιά.
Η κακή φροντίδα των μαλλιών: οι βαφές, οι τεχνικές εργασίες, τα ακατάλληλα σαμπουάν και προϊόντα περιποίησης και η συχνή χρήση του σεσουάρ και των συσκευών styling.

Φρόντισε την διατροφή σου: Πίνε νερό και κατανάλωνε τροφές πλούσιες σε βιταμίνες Α και Β, σε ιχνοστοιχεία (σίδηρο, μαγνήσιο, ασβέστιο) ή φυτοοιστρογόνα, όπως η σόγια.

Επένδυσε σε συμπληρώματα βιταμινών και ιχνοστοιχείων, πλούσια σε βιταμίνη E ή σίδηρο που ενυδατώνουν εκ των έσω τη τρίχα και μειώνουν το σπάσιμο και τη ψαλίδα. Αν έχεις έντονο στρες ένα συμπλήρωμα με βιταμίνες του συμπλέγματος Β θα σε βοηθήσει να αντιμετωπίσεις την επίδρασή του.

Γυμνάσου: Η σωματική άσκηση βοηθά στην κυκλοφορία του αίματος γιατί ενεργοποιεί τους θύλακες των τριχών, διευκολύνοντας την ανάπτυξη μιας πιο πλούσιας και δυνατής τρίχας. Το μασάζ στο τριχωτό της κεφαλής με τα δάκτυλα ή τη βούρτσα έχει το ίδιο αποτέλεσμα.

Η Περιποίηση: Απέφυγε τις συνεχείς βαφές, τα σαμπουάν με ακατάλληλο pH ή την κατάχρηση των συσκευών ισιώματος και του σεσουάρ. Επίλεξε ένα χρώμα και μια κουπ που να ταιριάζει στο στυλ σου για να το διατηρήσεις για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα και να αποφύγεις τις συχνές αλλαγές.

Συχνά λάθη που προσθέτουν χρόνια και πώς να τα αποφύγεις

Κόβεις τα μαλλιά σου πολύ κοντά. Οι περισσότερες γυναίκες μετά τα 50+ επιλέγουν πιο κοντά κουρέματα καθώς αισθάνονται αμήχανα με πιο μακριά μαλλιά. Αντίθετα από ότι νομίζεις, σε κολακεύουν! Τα λίγο πιο μακριά μαλλιά καλύπτουν τυχόν ατέλειες στον λαιμό και στο πρόσωπο ενώ και σε αυτήν την δεκαετία μια μικρή φράντζα κρύβει τις ρυτίδες που μπορεί να υπάρχουν γύρω από τα μάτια και το μέτωπο και αναδεικνύει την νεανική σου πλευρά. Αν τα μαλλιά σου είναι πλούσια και υγιή, δεν υπάρχει λόγος να τα κόψεις πολύ κοντά και ιδίως σε συντηρητικό στιλ. Αν ωστόσο αποφασίσεις ότι τα κοντά μαλλιά σου ταιριάζουν προτίμησε ένα καρέ.

Φοβάσαι να ανοίξεις το χρώμα τους.Τα πολύ σκούρα μαλλιά κάνουν πιο εμφανή την φυσική αραίωση που προκύπτει με το χρόνο ενώ δημιουργούν σκληρές σκιές στο πρόσωπό σου τονίζοντας τις ρυτίδες σου. Για να κρατήσεις ένα χρώμα κοντά στο φυσικό σου, επίλεξε μία απόχρωση 2-3 τόνους πιο ανοιχτή από τη φυσική απόχρωση των μαλλιών σου και κράτησε μόνο λίγες πιο ανοικτές ανταύγειες που πλαισιώνουν το πρόσωπό.
Τα αφήνεις πολύ μακριά. Τα μακριά μαλλιά έχουν περισσότερο βάρος, τραβώντας όλο το δέρμα του προσώπου σου προς τα κάτω. Αν θες να διατηρήσεις τα μακριά μαλλιά σου καθώς μεγαλώνεις, επίλεξε ένα κούρεμα με πολλά μήκη και κυματιστή υφή.

Φοβάσαι τα λευκά μαλλιά. Έχεις παρατηρήσει πόσο εντυπωσιακές δείχνουν κάποιες γυναίκες με φυσικά λευκά, γκρι μαλλιά; Αντιθέτως, όταν τα λευκά μαλλιά έχουν κιτρινίσει από τις πολλές χημικές επεξεργασίες δείχνουν αντιαισθητικά. Διατήρησε τα λευκά σου μαλλιά λαμπερά επιλέγοντας προϊόντα που τα προστατεύουν από την ηλιακή ακτινοβολία. Επιπλέον, χρησιμοποίησε ένα μοβ σαμπουάν για να εξουδετερώσεις το κιτρίνισμα.
www.missbloom.gr

Αιθέριο Έλαιο Δεντρολίβανο.Αύξηση τριχοφυΐας-Σύσφιξη-Τόνωση.
Αιθέριο έλαιο τσουκνίδας. Η δυνατή απάντηση στην τριχόπτωση.
Δαφνέλαιο. Το δυναμωτικό των μαλλιών.
Έλαιο Καρυδας σε Λίτρο! Τιμή προσφοράς!
Καναββέλαιο λαμπερά μαλλιά και πρόσωπο χωρίς ρυτίδες! Ένα λάδι
για όλα!

Διαβάστε ακόμα