Άνοια: 8 συνήθειες για να μειώσετε τον κίνδυνο

Άνοια: 8 συνήθειες για να μειώσετε τον κίνδυνο

Άνοια είναι η προοδευτική και μη αναστρέψιμη εξασθένηση της νοητικής λειτουργίας, η οποία χαρακτηρίζεται από αδυναμία της μνήμης και συχνά ελλείμματα στον συλλογισμό, την κρίση, την ταξινόμηση, την αντίληψη, τη μάθηση, την εκτέλεση εργασιών και την επικοινωνία.

Η άνοια σε ένα μεγάλο βαθμό και όχι αποκλειστικά, αποτελεί πάθηση των ηλικιωμένων ατόμων, με τις γυναίκες να κινδυνεύουν περισσότερο, συγκριτικά με τους άνδρες.

Δείτε  8 καθημερινές συνήθειες που μειώνουν τον κίνδυνο άνοιας.

Πηγή: Reader’s Digest

 

Το διάβασμα είναι από τους διαδεδομένους τρόπους, για να ενισχύσετε τη λειτουργία του εγκεφάλου και να ακονίσετε τη μνήμη σας.

 

 

Η ποιότητα και διάρκεια του ύπνου είναι από τους βασικούς παράγοντες που αυξάνουν τον κίνδυνο άνοιας, γι ’αυτό φροντίστε να κοιμάστε καλά και τουλάχιστον 8 ώρες.

 

Μειώστε τον κίνδυνο υπέρτασης και ελέγξτε τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα, διατηρώντας το βάρος σας σε φυσιολογικά επίπεδα.

 

Σταματήστε το κάπνισμα και ξεκινήστε άσκηση. Δυο αποτελεσματικά είδη άσκησης είναι η yoga, που συμβάλλει στη διατήρηση της ψυχικής υγείας και το περπάτημα που ενισχύει τη μυοσκελετική υγεία, μειώνει τη φλεγμονή και βελτιώνει τη διάθεση.

Μιλήστε σε έναν ειδικό για τυχόν ψυχολογικά θέματα που σας βασανίζουν και αντιμετωπίστε την κατάθλιψη.

Κάντε μασάζ στον αυχένα και στην πλάτη και βελτιώστε την κυκλοφορία του αίματος προς τον εγκέφαλο.

Μουλιάστε τις πατάτες προτού τις μαγειρέψετε. Οι πατάτες περιέχουν ένα αμινοξύ που ονομάζεται ασπαραγίνη, το οποίο, όταν εκτίθεται σε υψηλή θερμότητα, μετατρέπεται σε ακρυλαμίδιο. Το ακρυλαμίδιο είναι μια νευροτοξίνη, η οποία καθιστά δύσκολη την επικοινωνία των εγκεφαλικών κυττάρων.

www.onmed.gr

Λινέλαιο. Πρόληψη καρκίνου, μείωση χοληστερίνης, ανοσοποιητικό!

Χαρουπόμελο.

Σαπούνι θαλασσινό Marine. Για έντονα προβλήματα κυτταρίτιδας χωρίς ραγάδες.

Διαβάστε ακόμα