Σπλαχνικό λίπος: Πώς θα υπολογίσετε την επικίνδυνη μορφή λίπους

Σπλαχνικό λίπος: Πώς θα υπολογίσετε την επικίνδυνη μορφή λίπους

Το σπλαχνικό λίπος δεν είναι κάτι που αφορά μόνο τα υπέρβαρα και παχύσαρκα άτομα, καθώς ακόμη και όσοι έχουν φυσιολογικό βάρος, μπορούν να έχουν τη συγκεκριμένη μορφή λίπους.

Τα υψηλά επίπεδα σπλαχνικού λίπους μπορούν να οδηγήσουν σε σοβαρές επιπλοκές, όπως οι καρδιοπάθειες.

Πώς μπορεί λοιπόν κάποιος να εκτιμήσει αν έχει σπλαχνικό λίπος;

Αν και το ακριβές ποσοστό μπορεί να καθοριστεί μόνο με τομογραφία, δείτε τρεις παράγοντες που συμβάλλουν στην εκτίμηση:

Σχήμα σώματος: Το σχήμα του σώματός σας μπορεί να σας βοηθήσει να καταλάβετε τον τρόπο που αποθηκεύει το λίπος. Οι άνθρωποι και κυρίως οι γυναίκες με σωματότυπο «αχλάδι» συγκεντρώνουν το περιττό βάρος στο κάτω μέρος του σώματος. Τα χαρακτηριστικά του συγκεκριμένου σωματότυπου είναι η μεγάλη περιφέρεια, η λεπτή μέση, τα λεπτά χέρια και οι στενοί ώμοι. Αντίθετα, όσοι έχουν σωματότυπο «μήλο», συγκεντρώνουν λίπος στην περίμετρο της μέσης, δηλαδή στην κοιλιά και το στήθος.

Περίμετρος μέσης: Πάρτε τη μεζούρα και μετρήστε την περιφέρεια της μέσης σας. Είναι σημαντικό να είστε χαλαροί και να μην ρουφάτε την κοιλιά σας. Επαναλάβετε τρεις φορές και υπολογίστε τον μέσο όρο. Οι άνδρες δεν πρέπει να έχουν περίμετρο μέσης πάνω από 102 εκατοστά και οι γυναίκες πάνω από 89 εκατοστά.

Αναλογία μέσης-γοφών: Το μόνο που πρέπει να κάνετε είναι να μετρήσετε την περιφέρεια της μέσης και των γοφών σας και στη συνέχεια να διαιρέσετε τους δύο αριθμούς μεταξύ τους. Ο αριθμός που θα προκύψει, δηλαδή η αναλογία μέσης-γοφών (WHR), είναι ενδεικτικός για τον καρδιαγγειακό σας κίνδυνο. Ο ΠΟΥ συνιστά η αναλογία μέσης-γοφών να μην ξεπερνά τις 0,85 μονάδες για τις γυναίκες και τις 0,9 μονάδες για τους άντρες.

 

Υπερτροφές απο τα μυστικά ομορφιάς.

Λουΐζα.

Δισκία Κανέλας Κεϋλάνης

L-Carnitine : Ενα ισχυρό λιποδιαλυτικό

Μίξη βοτάνων για το αδυνάτισμα. Επιτάχυνση μεταβολισμού.

Διαβάστε ακόμα