Οι 10 τροφές που προκαλούν φούσκωμα στο στομάχι (Απόφυγέ τες αν θες επίπεδη κοιλιά σε 1 μέρα!)

Οι 10 τροφές που προκαλούν φούσκωμα στο στομάχι (Απόφυγέ τες αν θες επίπεδη κοιλιά σε 1 μέρα!)

10 τροφές που προκαλούν φούσκωμα στο στομάχι και είναι καλό να αποφεύγεις για να έχεις πάντα επίπεδη κοιλιά.

Γράφει: Κατερίνα Πατούλια

Οι 10 τροφές που προκαλούν φούσκωμα στο στομάχι (Απόφυγέ τες αν θες επίπεδη κοιλιά σε 1 μέρα!)
Ναι, φούσκωμα. Είναι ένας εγγυημένος τρόπος να σε κάνει να νιώθεις νωθρή στο γυμναστήριο – και μπορεί να σε κάνει να ξανασκεφτείς να φορέσεις το αγαπημένος σου skinny τζιν. Και, ναι, αυτά που τρως έχουν μεγάλη σχέση με το φούσκωμα στο στομάχι.

Η Shoshana Werber, RND ιδρύτρια του Neuro Nutrition, σου αποκαλύπτει 10 τροφές που είναι καλό να αποφεύγεις για να έχεις πάντα επίπεδη κοιλιά.

 

1. Σταυρανθή λαχανικά

Παρότι είναι σούπερ θρεπτικά (και θα πρέπει να έχουν σταθερή θέση στη διατροφή σου), πριν από μια ξεχωριστή εμφάνιση θα πρέπει να κόψεις τα λαχανικά όπως είναι το μπρόκολο, το κουνουπίδι, το λάχανο, η λαχανίδα και τα λαχανάκια Βρυξελών, ειδικά αν η εμφάνισή σου συμπεριλαμβάνει κολλητό φόρεμα ή μαγιό!

«Περιέχουν ραφινόζη, ένα σάκχαρο που δυσκολεύεται να διασπάσει το σώμα» λέει η Werber. «Τα σταυρανθή λαχανικά είναι επίσης πλούσια σε σελλουλόζη, έναν τύπο φυτικών ινών που πέπτονται δύσκολα, ειδικά όταν αυτά τα λαχανικά καταναλώνονται ωμά».

Μίξη βοτάνων για το αδυνάτισμα. Επιτάχυνση μεταβολισμού.

L-Carnitine : Ενα ισχυρό λιποδιαλυτικό

 

2. Φρούτα
Τα μήλα, τα αχλάδια, τα ροδάκινα, τα μάνγκο και το καρπούζι περιέχουν φρουκτόζη, τη ζάχαρη των φρούτων, άλλη μία ουσία που ενοχοποιείται για το φούσκωμα στην κοιλιά. Τα φρούτα σε κονσέρβα μπορεί να είναι χειρότερα, καθώς τα περισσότερα περιέχουν τεχνητά γλυκαντικά όπως πολυόλες, που είναι δύσκολες στην πέψη. Και πάλι, αυτό δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να αποκλείσεις τα φρούτα από τη διατροφή σου – απλά έχε το στο νου σου για εξαιρετικές εμφανίσεις.

3. Τσίχλα
Παρότι μια τσίχλα για δροσερή αναπνοή το βράδυ του ραντεβού δεν θα κάνει την κοιλιά σου να φουσκώσει, όταν τις τρως σε τακτική βάση, αυτό μπορεί να συμβεί.

«Η τσίχλα μπορεί να μας κάνει να καταπιούμε αέρα, ο οποίος γεμίζει το γαστρεντερικό σωλήνα και προκαλεί κοιλιακή διάταση» λέει η Werber.

Οι τσίχλες περιέχουν επίσης ένα υποκατάστατο ζάχαρης που ονομάζεται σορβιτόλη (βρίσκεται σε πολλές τροφές χωρίς ζάχαρη ή με μειωμένες θερμίδες), που μπορεί να σε κάνει να φουσκώσεις. Συγνώμη που σπάμε τη φούσκα σου.

4. Σοκολάτα
Το ξέρουμε, το ξέρουμε. Μερικές φορές απλά χρειάζεσαι ένα κομματάκι (σοκολάτας). «Μερικά κομμάτια δεν είναι θέμα για τους περισσότερους ανθρώπους» λέει η Werber, η πολλή όμως σοκολάτα γάλακτος μπορεί να κάνει το στομάχι σου φούσκα.

Ο ένοχος; «Η λακτόζη (το σάκχαρο στο γάλα στη σοκολάτα γάλακτος) προκαλεί αέρια σε ορισμένους ανθρώπους, ενώ άλλα πρόσθετα συστατικά, όπως το σιρόπι καλαμποκιού που είναι πλούσιο σε φρουκτόζη, μπορεί να δυσκολεύει την πέψη». Η Werber προτείνει να προτιμήσεις τη μαύρη σοκολάτα.

Πράσινο τσάι-ποικιλίες!

5.Γιαούρτι
Τα γαλακτοκομικά προϊόντα όπως το γιαούρτι, το γάλα και το τυρί περιέχουν λακτόζη, ένα σάκχαρο του γάλακτος που πέπτεται με δυσκολία και μπορεί να προκαλέσει πρόβλημα στα έντερά σου, ακόμη κι αν δεν έχεις δυσανεξία στη λακτόζη.

Έχεις πιο έντονη την αίσθηση της γεύσης
Δεν πρόκειται για τη φαντασία σου: Χωρίς το συνηθισμένο κουτάκι για συντροφιά, μπορεί να νιώθεις ότι το φαγητό έχει περισσότερη γεύση. Είναι πιο νόστιμο. Αυτό συμβαίνει επειδή τα τεχνητά γλυκαντικά μέχρι τώρα «πυρπολούσαν» τους γευστικούς σου κάλυκες με υπερβολικά γλυκιά γεύση. Η ασπαρτάμη είναι 200 φορές πιο γλυκιά από την κρυσταλλική ζάχαρη.

Στην πραγματικότητα, εγκεφαλογραφήματα δείχνουν ότι τα αναψυκτικά διαίτης αλλάζουν τους υποδοχείς του γλυκού του εγκεφάλου και παρατείνουν τις λιγούρες για ζάχαρη αντί να τους ικανοποιούν. «Συχνά παρατηρούμε ασθενείς να αλλάζουν τις διατροφικές τους συνήθειες όταν σταματάνε να πίνουν αναψυκτικά.

Αντί να ψάχνουν συνεχώς για ένα γλυκό ή αλμυρό σνακ, όπως τα πατατάκια ή μία σοκολάτα, προτιμούν ένα μήλο ή ένα κομμάτι τυρί. Και όταν δοκιμάζουν και πάλι κάποιο αναψυκτικό, τους φαίνεται υπερβολικά γλυκό», αναφέρει η Heather Bainbridge, RD, από το Κέντρο Ελέγχου Βάρους του Ιατρικού Κέντρου του Πανεπιστημίου της Κολούμπια.

Μπάρες δημητριακών
Μπορούν να σου λύσουν τα χέρια όταν θέλεις να φας κάτι στα όρθια. Όμως οι φρουκτάνες τους, ή μόρια φρουκτόζης, μπορεί να τις κάνουν λάθος επιλογή ως σνακ για την παραλία.

Σκόρδο
Όσο πιο δυνατό το άρωμα τόσο το καλύτερο, σωστά; Όχι όταν έχει να κάνει με το φούσκωμα στην κοιλιά. Το σκόρδο, τα πράσα, τα κρεμμύδια και τα φρέσκα κρεμμυδάκια είναι όλα φρουκατάνες.

Όσπρια
Υπάρχει λόγος που σου προκαλούν τόσα αέρια. Τα ρεβίθια, τα φασόλια και οι φακές θεωρούνται γαλακτάνες. Περιέχουν γαλακτόζη, ένα είδος μορίου σακχάρου που δεν πέπτεται εύκολα.

Κέτσαπ
Καλύτερα να προσέχεις με το υψηλό σε φρουκτόζη σιρόπι καλαμποκιού, το οποίο κρύβεται στις σος για τα ντιπ όπως είναι η κέτσαπ, η μπάρμπεκιου και το σιρόπι για πανκέικς. Όπως και τα φρούτα, περιέχουν φρουκτόζη, η οποία δεν σε βοηθάει όταν θέλεις να επιτύχεις επίπεδη κοιλιά.

www.shape.gr

Άκορος. Το ειδικό ίαμα για τον τυμπανισμό.

L-Carnitine : Ενα ισχυρό λιποδιαλυτικό

Διαβάστε ακόμα