6 είδη τυριών με χαμηλά λιπαρά

6 είδη τυριών με χαμηλά λιπαρά

Αν είστε ένας από αυτούς που μετρούν τις θερμίδες τους, σημειώστε ότι αυτά είναι τα τυριά με τις λιγότερες θερμίδες.

Γράφει: Σπανού Κατερίνα
Συντάκτης – Δημοσιογράφος

Το Cheddar, τα ελβετικά και άλλα σκληρά τυριά είναι νόστιμα, αλλά περιέχουν πολλές θερμίδες. Ωστόσο, να έχετε κατά νου ότι το τυρί περιέχει επίσης ασβέστιο και πρωτεΐνες, καθώς και βιταμίνη Β12 και άλλα θρεπτικά συστατικά. Σε γενικές γραμμές, τα τυριά και άλλα είδη γαλακτοκομικών προϊόντων μπορούν να αποτελέσουν μέρος ενός σχεδίου υγιεινής διατροφής. Ωστόσο, εάν ανησυχείτε για το μέγεθος των μερίδων ή την πρόσληψη θερμίδων, υπάρχουν τυριά που είναι φυσικά χαμηλότερα σε θερμίδες – και ορισμένα από αυτά πιθανώς ήδη τα λατρεύετε.

Παρμεζάνα: 22 θερμίδες ανά κουταλιά της σούπας
Δύο κουταλιές της σούπας παρμεζάνα έχει λιγότερες από 50 θερμίδες. Η παρμεζάνα είναι το πιο υγιεινό τυρί και χρησιμοποιείται για να προσθέσει  γεύση σε σούπες και ζυμαρικά.

Φέτα: 77 θερμίδες ανά μερίδα 30 γραμμαρίων
Η φέτα του εμπορίου είναι ιδανική επιλογή όταν θέλετε να φάτε τυρί. Διαφορετικοί τύποι φέτας έχουν διαφορετικές θερμίδες, οπότε καλό είναι να ελέγξετε την ετικέτα.

Προσοχή: Παρότι το ανθότυρο υπερτερεί έναντι της φέτας όσον αφορά το θερμιδικό φορτίο και την περιεκτικότητα σε νάτριο και λιπαρά, αξίζει να αναφερθεί πως η φέτα περιέχει διπλάσια ποσότητα ασβεστίου σε σχέση με το ανθότυρο.

Τυρί: 75 θερμίδες ανά μερίδα 30 γραμμαρίων
Αυτό το κρεμώδες τυρί έχει περίπου την ίδια ποσότητα θερμίδων με τη φέτα. Η γεύση του κατσικίσιου τυριού ποικίλλει ανάλογα με τον τύπο, αλλά είναι γενικά αδύναμη όπως το γιαούρτι.. Το κατσικίσιο τυρί είναι ιδανικό για να απλωθεί σε ένα σάντουιτς. Αντικαταστήστε τη μαγιονέζα με αυτή την »αλοιφή» με πρωτεΐνη. Ή δοκιμάστε το σε μια νόστιμη σαλάτα με ρόκα.

Μοτσαρέλα: 70-85 θερμίδες ανά μερίδα 30 γραμμαρίων
Εάν χρησιμοποιείτε πολλά τυριά στο μαγείρεμα, ίσως καλύτερη επιλογή αποτελεί η μοτσαρέλα. Έχει περίπου 70 θερμίδες ανά μερίδα 30 γραμμαρίων και αναλογικά με τις θερμίδες του, είναι το τυρί με την υψηλότερη ποσότητα ασβεστίου. Η light εκδοχή της μοτσαρέλας, θερμιδικά δεν έχει μεγάλη διαφορά από την κανονική της εκδοχή, οπότε ίσως είναι καλύτερο να επιλέξετε την κανονική.

Τυρί Neufchatel: 70 θερμίδες ανά μερίδα 30 γραμμαρίων
Αυτό το τυρί επάλειψης είναι μία από τις γευστικότερες εναλλακτικές στα τυριά-κρέμα. Μοιάζει αρκετά με το τυρί τύπου Φιλαδέλφεια, ενώ για πολλούς το Neufchatel θεωρείται πιο νόστιμο. Αν θέλετε ένα ντόπιο προιόν επάλειψης, δοκιμάστε το κατίκι Δομοκού ή ανθότυρο-κρέμα. Στο σούπερ μάρκετ θα βρείτε πολλές επιλογές. Μην ξεχνάτε να ελέγχετε τις ετικέτες.

Camembert: 85 θερμίδες ανά μερίδα 30 γραμμαρίων
Το Camembert μοιάζει αρκετά με το Brie. Ο τρόπος παρασκευής τους είναι παρόμοιος, αλλά το πρώτο έχει 10 λιγότερες θερμίδες ανά μερίδα. Τοποθετήστε το πάνω σε ένα μανιτάρι Portobello, ψήστε το και απολαύστε ένα τέλειο σνακ.

www.iatronet.gr

Εσάνς βύσσινο.

Διαβάστε ακόμα