Η δίαιτα που στοχεύει στην περιοχή της κοιλιάς

Η δίαιτα που στοχεύει στην περιοχή της κοιλιάς

Τι μπορείτε να τρώτε και πότε για να χάσετε το λίπος στην κοιλιά;

Η περιοχή της κοιλιάς είναι ένα από τα πιο δύσκολα σημεία του σώματος για να χάσετε κιλά ή να κάψετε λίπος με τη γυμναστική. Για να τα καταφέρετε πρέπει να ακολουθήσετε μια δίαιτα με τροφές χαμηλού γλυκαιμικό δείκτη.

Η δίαιτα αυτή στοχεύει στην καύση του λίπους στην κοιλιά βασιζόμενη στις θερμίδες αλλά και σε τροφές πλούσιες σε θρεπτικά συστατικά.

Πρωινό
Αυγά ποσέ με σπανάκι με λίγο λάδι ή

Κουάκερ με βρώμη και άπαχο γάλα και φρούτα ή

Τοστ ολικής αλέσεως με ταχίνι ή φυστικοβούτυρο ή

Φασόλια με τοστ ολικής άλεσης

Μεσημεριανό
Φακές σούπας με μια φέτα ψωμί ολικής αλέσεως και τυρί χαμηλό σε λιπαρά. Για επιδόρπιο μια μπανάνα ή

Σάντουιτς με μαγιονέζα χαμηλή σε λιπαρά και τόνο σε αλατόνερο και σαλάτα. Για επιδόρπιο γιαούρτι με φρούτα ή

Σάντουιτς ολικής αλέσεως γεμισμένο με αβοκάντο,ψητό στήθος κοτόπουλο,ντομάτα και ρόκα. Για επιδόρπιο ένα φρούτο ή

Χούμους σε πίτα ολικής αλέσεως κομμένη σε λωρίδες με ντοματίνια. Για επιδόρπιο γιαούρτι με φρούτα

Βραδινό
Φιλέτο κοτόπουλου με πατάτες φούρνου, λαχανικά.Για επιδόρπιο ένα μήλο ή

Ρεβίθια με 1 κουταλάκι τσαγιού λάδι με noodles και σαλάτα με ρόκα. Για επιδόρπιο ένα μπολ με φρούτα με σαντιγί ή

Φιλέτο ψάρι με πουρέ πατάτας και μπρόκολο. Για επιδόρπιο φρουτοσαλάτα και τρία κομματάκια μαύρης σοκολάτας

unique-ermes.com.cy

L-Carnitine : Ενα ισχυρό λιποδιαλυτικό

Διαβάστε ακόμα