Τα 10+1 μυστικά των personal trainers για ένα δυνατό και υγιές σώμα

Τα 10+1 μυστικά των personal trainers για ένα δυνατό και υγιές σώμα

Μερικά από αυτά δεν περίμενες να τα βρεις σε αυτή τη λίστα!

Όταν σκεφτόμαστε υγιεινό τρόπο ζωής, σκεφτόμαστε τους επαγγελματίες – και κυρίως τους επαγγελματίες που έχουν αφιερώσει τη ζωή τους στο fitness. Οι γνώσεις τους δεν περιορίζονται στο ποια είναι η καλύτερη προπόνηση για καλύτερα αποτελέσματα, αλλά κρύβουν στο μανίκι τους δεκάδες ακόμη συμβουλές και tips – που σίγουρα δεν ακολουθούμε (αλλά θα έπρεπε!). Ποια είναι τα μυστικά των personal trainers για καλύτερη ποιότητα και πιο υγιεινό τρόπο ζωής; Κράτησε σημειώσεις, ακολούθησέ τα και προετοιμάσου να ξεκλειδώσεις τα μυστικά για μια καλύτερη ζωή.

1. Να πίνεις πολύ νερό
«Πριν κοιμηθείς βάλε ένα ποτήρι νερό στο κομοδίνο σου και άφησέ το εκεί. Όταν ξυπνήσεις το πρωί, πριν σηκωθείς, πιες όλο το ποτήρι» προτείνει η Shane Collins, ιδρύτρια του boxing studio Kobox στο Λονδίνο.

«Τα οφέλη για την υγεία σου θα είναι τεράστια. Το νερό είναι βασικό για όλες τις λειτουργίες του σώματος: για την ενεργητικότητα, το μεταβολισμό, τη λειτουργία των οργάνων σου και ενόσω κοιμάσαι δεν πίνεις καθόλου νερό! Ένα ποτήρι νερό μόλις ξυπνήσεις το πρωί ενυδατώνει το σώμα σου· γιατί είναι αυτό τόσο σημαντικό; Ενισχύει το μεταβολισμό σου έως και 25%. Ποιος δεν το θέλει αυτό;»

2. Ξεκίνα δυνατά τη μέρα σου με πρωτεΐνη
«Προσθέτω τουλάχιστον 25-30 γρ. πρωτεΐνης στο πρωινό μου ως μέρος της πρωινής μου ρουτίνας. Αυτό στρώνει το δρόμο για μια πιο δυναμική σύνθεση μυικής πρωτεΐνης όλη τη μέρα» εξηγεί η personal trainer Martyn Sklayne. «Προτιμώ τις πρωτεΐνες αργής απελευθέρωσης που είναι πλούσιες σε καζεΐνη, όπως το στραγγιστό γιαούρτι, το τυρί cottage ή η σκόνη πρωτεΐνης με καζεΐνη που θα σε κρατήσει χορτάτη για περισσότερη ώρα συγκριτικά με τον ορό γάλακτος».

3. Κάνε σανίδα κάθε μέρα
«Δεν είναι εντυπωσιακό, δεν είναι εξεζητημένο: Είναι απλά η καλύτερη άσκηση για να δυναμώσεις τον κορμό και τους κοιλιακούς σου και σου αρκούν ελάχιστα λεπτά εξηγεί η Collins. «Αυτή είναι η δική μου προπόνηση σανίδας 5′ λεπτών: Βάλε μπρος το χρονόμετρο, κράτησε για αυτό το χρόνο τη σανίδα και τέλος!

Προφανώς δεν θα αντέξεις τα πέντε λεπτά, προσπάθησε όμως να κρατήσεις την άσκηση όσο περισσότερο μπορείς και να αυξάνεις το χρόνο κάθε μέρα. Όσο περνάνε οι μέρες και χτίζεις τη δύναμή σου να κάνεις πέντε λεπτά σανίδα (ναι, στο τέλος θα τα καταφέρνεις) κάνε ενδιάμεσα διαλείμματα. Όταν θα πρέπει να βγεις από την άσκηση, ξεκουράσου για 10” και συνέχισε μέχρι να συμπληρωθεί το 5λεπτο. Αν το κάνεις αυτό κάθε μέρα, θα κάνεις όλο και λιγότερα διαλείμματα και θα καταφέρεις να φτάσεις το στόχο σου».

4. Φάε αυτό το φρούτο πριν από την προπόνηση
«Το μήλο είναι ένα εξαιρετικό σνακ πριν από την προπόνηση καθώς έχει χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη και πολλές φυτικές ίνες που καθυστερούν την πέψη του. Επίσης, έρευνα δείχνει πως οι πολυφαινόλες στα μήλα συμβάλουν στην αύξηση της δύναμης και της αντοχής αλλά και στη μείωση του σωματικού λίπους», επισημαίνει ο personal trainer Mark Reigate.

elle.gr

Γανόδερμα. Το μανιτάρι της αθανασίας.

L-Carnitine : Ενα ισχυρό λιποδιαλυτικό

Διαβάστε ακόμα