Όλα τα μυστικά για να σωθείς από την αϋπνία.

Όλα τα μυστικά για να σωθείς από την αϋπνία.

Από Ζωή Κυροπούλου.

Ζούμε σε έναν παράλογο κόσμο. Όλη την ημέρα τρέχουμε πίσω από το ρολόι ώστε να προλάβουμε τα πάντα και καθώς έρχεται το βράδυ, ξαφνικά απαιτούμε το ρολόι να προσαρμοστεί σε εμάς. Είμαστε κουρδισμένοι να μην σκεφτόμαστε κατά την διάρκεια της ημέρας και απλά να αποδίδουμε. Αλλά κρινόμαστε αναποτελεσματικοί από εμάς τους ίδιους εάν το βράδυ δεν πέσουμε για πλήρη και γαλήνιο ύπνο αυτόματα και χωρίς καμιά δυσκολία. Σαν ανεπαρκείς στρατιώτες.

Είναι φυσικό επόμενο ως ψυχές με σώματα που είμαστε όλοι, να ταλαιπωρούμαστε από προβλήματα, διχασμούς προσωπικά αδιέξοδα, νίκες και ήττες οι οποίες απορυθμίζουν τον εσωτερικό μας ρυθμό και απαιτούν από εμάς να σταθούμε για λίγο να σκεφτούμε.  Να γαληνέψουμε ένα δεκάλεπτο έστω μέσα στη μέρα και να μείνουμε αδρανείς. Ίσως τότε γινόμασταν πιο δημιουργικοί και πιο μεστοί. Μέσα σε αυτή την αντίληψη της ταχύτητας και της αποτελεσματικότητας  στην οποία στριμώχνουμε τον εαυτό μας,  προσπαθούμε να βολέψουμε το ψυχικό μας κουβάρι υπό την επήρεια ηρεμιστικών και αγχολυτικών.

Ακόμη και η χαρά μπορεί να προκαλέσει ισχυρό στρες και μεταξύ άλλων συμπτώματα έντονης αϋπνίας

Υπάρχουν όμως και άλλοι τρόποι πριν προβούμε στα χημικά δραστικά στοιχεία μιας φαρμακευτικής τα οποία φυσικά είναι και αυτά απαραίτητα,  εφόσον όμως προηγουμένως, έχουμε δοκιμάσει τις εναλλακτικές λύσεις που μας προσφέρονται και δεν πάσχουμε με γνωμάτευση γιατρού από σοβαρά ψυχολογικά, ψυχιατρικά προβλήματα, τα οποία  απαιτούν την καθοδήγηση του. Τώρα όμως εδώ, θα δούμε μόνο φυσικές λύσεις δοκιμασμένες και ελεγμένες από επιστημονικές έρευνες. Αρχικά ας δούμε τα συμπληρώματα διατροφής που αφορούν στην αϋπνία.

Ποια συμπληρώματα διατροφής είναι χρήσιμα για την αϋπνία σύμφωνα με τον καθηγητή Ανόργανης Χημείας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Γιώργου Μανουσάκη στο βιβλίο του συμπληρώματα διατροφής.

Επίλεξε από την παρακάτω λίστα.

Ασβέστιο 1000 χιλιοστά του γραμμαρίου (mg) την ημέρα πριν από τον ύπνο.Έχει ηρεμιστικά αποτελέσματα.

Μαγνήσιο 500 mg την ημέρα. Χρειάζεται για να υπάρχει η απαραίτητη ισορροπία με το ασβέστιο. Ανακουφίζει τους μύες.

Μελατονίνη. 2 mg την ημέρα. Δύο ώρες ή και λιγότερο πριν την νυχτερινή κατάκλιση. Βοηθάει να υπάρξει ένας πολύ καλός ύπνος.

Παντοθενικό οξύ (βιταμίνη β5), 50 mg την ημέρα. Για να μειώσει το στρες. Το ίδιο αποτέλεσμα  έχουν και 500mg βιταμίνη C.

Ψευδάργυρος 15 mg. Βοηθάει τους ιστούς να χαλαρώσουν απο την ταλαιπωρία της αϋπνίας.

Μίξη βοτάνων για την αϋπνία.

Μια καλή μίξη βοτάνων για την αϋπνία είναι ένα κουταλάκι χαμομήλι, ένα κουταλάκι λουίζα και ένα κουταλάκι πασιφλώρα. Βράζετε το νερό για μια κούπα και εμποτίζετε τα βότανα μέχρι 7 λεπτά. Μπορείτε να πιείτε ακόμη ένα φλιτζάνι με τα ίδια βότανα. Μπορείτε δηλαδή να τα καταβρέξετε και να τα μουλιάσετε σε καυτό νερό και δεύτερη φορά. Μετά από ένα εικοσάλεπτο  πρέπει να πάτε για ύπνο. όχι μόνο θα κοιμηθείτε υπέροχα αλλά θα ξυπνήσετε και ξεκούραστοι γεμάτοι ενέργεια.

Μυστικό για την αϋπνία.Ένα καλό διαδεδομένο μυστικό είναι και 2 σταγόνες αιθέριο έλαιο λεβάντας πάνω σε ένα βαμβάκι που θα το «κρύψετε» μέσα στην μαξιλαροθήκη σας.

Ξεκουραστικό λάδι ύπνου που θυμίζει χαλαρωτικό μασάζ.

Θα χρησιμοποιήσετε σε ανάμιξη 2 κουταλιές της σούπας άρνικα και μισή κούπα του τσαγιού ηλιέλαιο. Θα στάξετε μέσα στα έλαια σας  12 σταγόνες αιθέριου ελαίου λεβάντας και 5 σταγόνες αιθέριου ελαίου χαμομήλι. Θα το απλώσετε στα πόδια σας και στα χέρια σας ώστε να ξεκουραστούν και να χαλαρώσουν τα μέλη σας. Θα νιώσετε υπέροχα.

Βότανα για την αϋπνία.

Άνηθος, Αψιθιά, Βαλεριάνα, Γλυκάνισο, Ευκάλυπτος, Δυόμος,, Μέντα, Θρούμπι, Θυμάρι, Κολλιτσίδα, Κυδωνιά, Λάχανο, Λεβάντα, Λουίζα, Μαντζουράνα, Μαρούλι, Μελισσόχορτο, Ξαγκαθιά,  Πορτοκαλιά, Ρολογιά ή Πασιφλώρα, Άγρια Τριανταφυλλιά, Τριφύλλι, Χαμομήλι.

Και το τελευταίο και καλύτερο.Διαβάστε ένα βιβλίο.

Για να κλείσουν τα ματόκλαδα σας γλυκά, διαβάστε ένα βιβλίο με ένα αγαπημένο σας θέμα. Έστω και 2 σελίδες να καταφέρετε να διαβάσετε κάθε βράδυ είναι πολύ σπουδαίο πράγμα για την ψυχική σας ενδυνάμωση και τον εσωτερικό σας αυτοέλεγχο.  Οι επιστήμονες του χώρου, συμφωνούν ολοένα και περισσότερο με την συστηματική ανάγνωση λίγο πριν τον ύπνο καθώς εξατμίζει τα αρνητικά συναισθήματα, εισβάλλοντας στον φαντασιακό μας χώρο ύπουλα και θωπευτικά. Καλό σας ύπνο!

Ενημερωθείτε από τον γιατρό που σας παρακολουθεί.

Ζωή Κυροπούλου.

Πηγή: www.egoismos.gr

Αιθέριο έλαιο λεβάντας από τα μυστικά ομορφιάς

Αιθέριο Έλαιο Χαμομήλι

Πασιφλόρα ή πασιφλώρα ή ρολογιά: βότανο,για γαλήνιο ξεκούραστο ύπνο κ.α.

Άρνικας έλαιο. Το θεραπευτικό!

Διαβάστε ακόμα