Υγιεινή διατροφή για τη νηστεία από την διαιτολόγο

Υγιεινή διατροφή για τη νηστεία από την διαιτολόγο

Ποια διατροφή να ακολουθήσουμε για να μην είναι βαρετή;

Γράφει: Αναστασία Κόκκαλη

Υγιεινή διατροφή για τη νηστεία από την διαιτολόγο
Ευχαριστούμε την Αναστασία Δ. Κόκκαλη, Κλινικό Διαιτολόγο – Διατροφολόγο (http://kokkali.blogspot.gr/)

Η Καθαρά Δευτέρα επιβάλλει νηστεία, η οποία θα συνεχιστεί για πολλούς μέχρι και το Μεγάλο Σάββατο. Ποιά διατροφή για τη νηστεία να ακολουθήσεις που να μην είναι βαρετή;

Νηστεία σύμφωνα με την Παράδοση είναι η πλήρης αποχή από κάθε ζωικό τρόφιμο. Μία ευκαιρία λοιπόν να ζήσουμε σαν vegan, δηλαδή την απόλυτη χορτοφαγία! Και για όσους ακολουθήσουν τη διατροφή για τη νηστεία όλη τη Σαρακοστή, μόνο οφέλη θα έχουν για το σώμα τους και το πνεύμα τους.

Μια όχι «βαρετή» διατροφή για τη νηστεία:
Η νηστίσιμη διατροφή συμβάλλει στην αποτοξίνωση του οργανισμού και παράλληλη αποτελεί και την καλύτερη αντιγηραντική και αντιοξειδωτική δίαιτα.

Η διαιτολόγος Αναστασία Κόκκαλη μας προτείνει νόστιμα πιάτα πλούσια σε αντιοξειδωτικά και χαμηλά σε θερμίδες σε μια διατροφή για νηστεία που θα σε χορτάσει χωρίς να είναι βαρετή ή μία από τα ίδια!

Υγιεινή διατροφή για τη νηστεία

Τι να φάω για πρωινό στη νηστεία;
Νιφάδες βρώμης μουλιασμένες σε βραστό νερό, με λιναρόσπορο, ταχίνι ολικής, μέλι , cranberries , goji berries, κανέλα ή
Αραβική πίτα ολικής με ανάλατο φυστικοβούτυρο και Cranberries, κανέλα ή
Ρυζογκοφρέτες με ταχίνι ολικής, μέλι, κανέλα

Τι να φάω για δεκατιανό στη νηστεία;
15-20 ωμά αμύγδαλα και μπανάνα ή μήλο ή πορτοκάλι

Τι να φάω για μεσημεριανό στη νηστεία;
Μαυρομάτικα φασόλια πιάζ, με πολύχρωμες πιπεριές, λεμόνι, μουστάρδα και φαγόπυρο, και Ψητό καλαμάρι, Σαλάτα μπρόκολο ή
Κινόα με πολύχρωμες πιπεριές, μανιτάρια, σουσάμι, μπλούμπερις και αμύγδαλα, Σαλάτα μαρούλι, ρόκα, σπανάκι, καρύδια ή
Γαρίδες με σως μουστάρδας, κινόα με πολύχρωμα λαχανικά και ντιπ από ταχίνι και ελαιόλαδο, Σαλάτα σπαράγγια

Τι να φάω για απογευματινό στη νηστεία;
Φράουλες με αβοκάντο και μέλι (μους) ή φρουτοσαλάτα με καρύδια και μέλι

Τι να φάω για βραδινό στη νηστεία;
Μανιταρόσουπα με καστανό ρύζι, ψωμί ζέας, ελιές, σαλάτα καρότο με λεμόνι και μαυροπίπερο, φρούτο ή
Γάλα αμυγδάλου με μούρα και κόκκινα φρούτα, κανέλα, καρύδα (smoothie) ή
Αραβική πίτα με σουβλάκι λαχανικών και χούμους, Σαλάτα ρόκα με καρύδια και μαυροπίπερο, στικς αγγουριού με πέστο βασιλικού, μήλο
www.shape.gr

Μίξη βοτάνων για το αδυνάτισμα. Επιτάχυνση μεταβολισμού.

L-Carnitine : Ενα ισχυρό λιποδιαλυτικό

Υπερτροφές απο τα μυστικά ομορφιάς.

 

Διαβάστε ακόμα