Ενίσχυση ανοσοποιητικού με τροφές και βότανα

Ενίσχυση ανοσοποιητικού με τροφές και βότανα

Η ενίσχυση ανοσοποιητικού συστήματος είναι μια διαδικασία η οποία είναι απαραίτητο να την γνωρίζουμε όλες μας έτσι ώστε να μπορούμε να την προσφέρουμε στον οργανισμό μας όταν αυτός την έχει ανάγκη. Το ανοσοποιητικό μας σύστημα είναι υπεύθυνο για το πόσο υγιείς νιώθουμε, για το πόση ενέργεια έχουμε αλλά και για το πόσο θωρακισμένος είναι ο οργανισμός μας απέναντι στις ιώσεις, τα μικρόβια αλλά και στις διάφορες κοινές ασθένειες. Εάν λοιπόν νιώθετε πολύ συχνά τον οργανισμό σας αδύναμο αλλά και εάν πιάνετε συχνά πυκνά τον οργανισμό σας να είναι ευάλωτος στις διάφορες ιώσεις αλλά και στα διάφορα μικρόβια, εάν κολλάτε την οποιαδήποτε ίωση και εάν κυκλοφορείτε πάντα με συμπληρώματα διατροφής στην τσάντα σας είναι καιρός να αλλάξετε σχέδιο δράσης και να βάλετε τα βότανα αλλά και την σωστή διατροφή στην ζωή σας. Η φύση έχει το δικό της φαρμακείο το οποίο περιέχει άφθονα βότανα ιδανικά για την ενίσχυση ανοσοποιητικού αλλά επίσης περιέχει και άφθονες τροφές οι οποίες είναι η ασπίδα που χρειάζεται ο οργανισμός μας για να ισχυροποιηθεί ενάντια στις ιώσεις, τα μικρόβια, την αδυναμία και την κόπωση. Εάν λοιπόν είστε μια γυναίκα η οποία υποβάλει συχνά πυκνά τον οργανισμό της σε εξαντλητικές δίαιτες αλλά και εάν έχετε έντονο άγχος και στρες και νιώθετε ευάλωτη και αδύναμη τότε αυτό το άρθρο σίγουρα σας αφορά αφού όλοι αυτοί οι παράγοντες που σας αναφέραμε καταστρέφουν σταδιακά το ανοσοποιητικό σας σύστημα.

Από Αλεξάνδρα Πιτουρά

Πώς γίνεται η ενίσχυση ανοσοποιητικού συστήματος
Αρχικά για να προσφέρετε στον οργανισμό σας ενίσχυση ανοσοποιητικού συστήματος θα πρέπει να βάλετε καλά στο μυαλό σας ότι θα πρέπει να τρέφεστε σωστά. Ακόμα και εάν θέλετε να αδυνατίσετε υπάρχουν διατροφολόγια τα οποία είναι απόλυτα σωστά δομημένα και ισορροπημένα τα οποία δεν εξαντλούν τον οργανισμό σας αλλά και που θα σας παρέχουν όλα τα θρεπτικά συστατικά που έχει ανάγκη ο οργανισμός σας ώστε να μην είναι επιρρεπής σε ιώσεις, μικρόβια, κούραση κλπ. Ακολουθώντας μια σωστή διατροφή μπορείτε να χάσετε εύκολα και μόνιμα τα περιττά κιλά που έχετε χωρίς να βάλετε σε κίνδυνο το ανοσοποιητικό σας σύστημα. Μπορείτε με τις κατάλληλες τροφές να έχετε απώλεια βάρους αλλά και ενίσχυση ανοσοποιητικού.

Αρχίστε από σήμερα κιόλας να οργανώνετε την διατροφή σας αποκλείοντας από αυτήν τα λιπαρά τρόφιμα, τους επεξεργασμένους υδατάνθρακες και γενικά τα επεξεργασμένα και με συντηρητικά τρόφιμα. Φροντίστε να εμπλουτίσετε την διατροφή σας με φρέσκες τροφές είτε αυτές είναι φρέσκα φρούτα και λαχανικά είτε φρέσκο ψάρι ή φρέσκο κρέας. Αποφύγετε όσο μπορείτε να καταναλώνετε γλυκά και ζάχαρη αλλά και κενά τρόφιμα όπως μπισκότα, πατατάκια κλπ.

Τροφές για ενίσχυση ανοσοποιητικού
Εκτός από τους γενικούς κανόνες που σας δώσαμε στην παραπάνω παράγραφο σχετικά με το πώς πρέπει να είναι η διατροφή σας ώστε να έχετε δυνατό ανοσοποιητικό εάν θέλετε να κάνετε ενίσχυση ανοσοποιητικού τότε βάλτε στην διατροφή σας τις παρακάτω τροφές:

1. Ξηροί καρποί
Προσθέστε τους ξηρούς καρπούς στην διατροφή σας είτε ως σνακ είτε ως συμπλήρωμα στο πρωινό η στην σαλάτα σας και επωφεληθείτε από τα πλούσια αντιοξειδωτικά αλλά και την άφθονη βιταμίνη Ε που περιέχουν για να κάνετε την τέλεια ενίσχυση ανοσοποιητικού.

2. Γιαούρτι
Η καθημερινή κατανάλωση γιαουρτιού έχει δείξει ότι λειτουργεί ως ασπίδα απέναντι στα κρυολογήματα, τα μικρόβια και τους ιούς. Επωφεληθείτε από αυτή την ιδιότητα του γιαουρτιού και αντικαταστήστε το πρωινό σας με γιαούρτι.

3. Εσπεριδοειδή
Αποτελεί κοινό μυστικό ότι τα πορτοκάλια, το γκρέιπφρουτ αλλά και το λεμόνι είναι τα πιο ισχυρά φάρμακα της φύσης ενάντια στο κρυολόγημα. Στην ατονία αλλά και στα μικρόβια. Φτιάξτε καθημερινά ένα τονωτικό χυμό από το φρούτο της αρεσκείας σας και ενισχύστε το ανοσοποιητικό σας εύκολα, γρήγορα και απλά.

Θα πρέπει να εμπλουτίσετε την διατροφή σας με κάποια βότανα τα οποία βοηθούν πάρα πολύ στην ενίσχυση ανοσοποιητικού πάμε να δούμε ποία είναι τα πιο δημοφιλή βότανα για ενίσχυση ανοσοποιητικού.

Για να κάνετε ενίσχυση ανοσοποιητικού φροντίστε καθημερινά να καταναλώνετε ένα από τα βότανα που σας παραθέτουμε στην συνέχεια.

1. Εχινάκεια
Το συγκεκριμένο βότανο έχει γίνει ιδιαίτερα δημοφιλές τα τελευταία χρόνια χάρη στις πολλές ιατρικές έρευνες αλλά και μελέτες οι οποίες το κατατάσσουν στις πρώτες θέσεις με τα βότανα που ενισχύουν το ανοσοποιητικό μας σύστημα. Η εχινάκεια έχει ισχυρή αντιμικροβιακή δράση αλλά περιέχει και συστατικά που τονώνουν τον οργανισμό μας. Προτιμήστε να το καταναλώνετε ως αφέψημα απλά βράζοντας την μέσα σε νερό.

2. Γλυκόριζα
Αυτό το βότανο μπορείτε να το πίνετε άφοβα μια φορά την ημέρα αφού με αυτό τον τρόπο θα προσφέρετε στον οργανισμό σας την ενίσχυση ανοσοποιητικού που έχει ανάγκη. Την γλυκόριζα θα την βρείτε σε βιολογικά καταστήματα και φαρμακεία.

3. Ginseng
Αυτό το βότανο είναι ένα από τα καλύτερα για την τόνωση, την θωράκιση αλλά και στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού μας συστήματος αλλά και ολόκληρου του οργανισμού μας. Θα το βρείτε σε φαρμακείο σε μορφή κάψουλας αλλά καλό είναι να το προμηθευτείτε σε μορφή αφεψήματος.

4. Φασκόμηλο
Το φασκόμηλο είναι το φυσικό καθαριστικό του οργανισμού μας το οποίο σκοτώνει τις ελεύθερες ρίζες, προσφέρει ενίσχυση ανοσοποιητικού αλλά και μας δίνει άμεση τόνωση. Μπορείτε να το καταναλώνετε άφοβα και θα το βρείτε σε όλα τα καταστήματα από φαρμακεία έως super market.

5. Πράσινο Τσάι
Το πράσινο τσάι είναι ένα από τα βότανα το οποίο προσφέρει αποτοξίνωση, τόνωση, ενίσχυση ανοσοποιητικού αλλά και ανανέωση κυττάρων. Μπορείτε να το πίνετε άφοβα και όσες φορές την ημέρα θέλετε για όσο διάστημα θέλετε.

Τέλος να θυμάστε ότι για να έχουμε δυνατό ανοσοποιητικό θα πρέπει να γυμναζόμαστε συστηματικά αλλά και να κάνουμε όλα όσα πρέπει ώστε να μην αγχωνόμαστε αλλά και να μην πιέζουμε τον οργανισμό μας.

www.dynamikhgynaika.gr

Πράσινο τσάι-ποικιλίες!

Μολόχα βότανο,κατά του βήχα, του κρυολογήματος,αποτοξίνωση.

Διαβάστε ακόμα