Τα μυστικά της δερματολόγου για υπέροχη επιδερμίδα (χρειάζεσαι συμπλήρωμα διατροφής για τέλειο δέρμα;)

Τα μυστικά της δερματολόγου για υπέροχη επιδερμίδα (χρειάζεσαι συμπλήρωμα διατροφής για τέλειο δέρμα;)

Τα tips της beauty editor για υπέροχη επιδερμίδα (χρειάζεσαι συμπλήρωμα διατροφής για τέλειο δέρμα;)

Η beauty expert αποκαλύπτει τα πιο σημαντικά tips για ολική επαναφορά στην επιδερμίδα.

 

Γράφει: Σοφία Μάργαρη

Πώς να βρω το κατάλληλο σχήμα φρυδιών; (και ποιο θα σε κάνει να δείχνεις νεότερη;)
Αποκατάστησε το δέρμα σου ΤΩΡΑ με τις έξυπνες συμβουλές της beauty guru και απόφυγε το νυστέρι. Αν η εικόνα σου δε σε ικανοποιεί, μην αφήσεις τις μέρες να περνούν, αλλά αποκατάστησε τις ζημιές που δημιούργησε το φετινό καλοκαίρι στην όψη σου. Ο παρακάτω οδηγός ιεραρχεί με απόλυτη μεθοδολογία με τα βήματά σου.

Πώς θα σβήσεις ορατές και αόρατες ζημιές
Αυτό που δέχεται τη μεγαλύτερη πίεση κάθε καλοκαίρι είναι το κολλαγόνο σου – η κολλώδης ουσία που στηρίζει και συνδέει τους ιστούς και είναι υπεύθυνη για τη σφριγηλότητα, την ελαστικότητα και τη νεανική όψη σου. Η πολυήμερη έκθεση στον ήλιο μειώνει το κολλαγόνο, καταστρέφοντας την ελαστικότητα της επιδερμίδας και προωθώντας την πρόωρη γήρανση. Για να επαναφέρεις όλη τη δύναμη που έχει το κολλαγόνο σου:

1. Άλλαξε τη διατροφή σου
Τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά οξέα (όπως ο σολομός και ο λιναρόσπορος) θα επιδιορθώσουν τα κύτταρα και θα βάλουν φρένο σε περαιτέρω ζημιές. Ταυτόχρονα, οι αντιοξειδωτικές τροφές (δημητριακά ολικής αλέσεως, λαχανικά, φρούτα και ξηροί καρποί) θα επισκευάσουν και θα προστατεύσουν την ταλαιπωρημένη επιδερμίδα σου.

2. Μην αποχωρίζεσαι το αντηλιακό
Το τέλος των διακοπών δεν πρέπει να συνοδεύεται με τη φύλαξη του αντηλιακού σε κάποιο σκοτεινό ντουλάπι. Πρέπει να το φοράς όλο το χρόνο, ανεξάρτητα αν εκτίθεσαι άμεσα ή έμμεσα στην ηλιακή ακτινοβολία. Και μη μειώσεις το SPF. Ακόμη και τις συννεφιασμένες ή βροχερές μέρες του φθινοπώρου ο ήλιος έχει τον τρόπο να φτάνει στα κύτταρα της επιδερμίδας. Διασφάλισε την ολική προστασία σου με ένα αντηλιακό ευρέως φάσματος.

3. Θρέψε από έξω προς τα μέσα την αφυδατωμένη επιδερμίδα σου

Σέρουμ πεπτιδίων. Η επανάσταση στην ανάπλαση.

Όπως ακριβώς και με το αντηλιακό, έτσι οφείλεις να κάνεις και με μια καλή ενυδατική κρέμα: την απλώνεις καθημερινά όλο το χρόνο. Αλλά ειδικά στην αρχή του φθινοπώρου πρέπει να κάνεις μια μικρή «εποχιακή» αλλαγή. Το δέρμα σου μετά τις διακοπές εκτός από θρέψη χρειάζεται και κυτταρική αναδόμηση – και όσο πιο ώριμη είναι η επιδερμίδα σου, τόσο περισσότερο.

Κράτα τις κρέμες και τις λοσιόν για τις υπόλοιπους μήνες του χρόνου και προμηθεύσου αποκλειστικά για το φθινόπωρο έναν ορό ενυδάτωσης και μια κρέμα νύχτας. Ο λόγος; Διπλάσιας ποσότητας τονωτικές «ενέσεις» στο εξωτερικό της επιδερμίδας (με αποτέλεσμα λιγότερες ρυτίδες) και πολλαπλάσια οφέλη στην κυτταρική αναδόμηση.

4. Επίσπευσε το ετήσιο ραντεβού με το δερματολόγο σου
Ο πρώτος και κρισιμότερος λόγος είναι για να διαγνώσει αν όλα πηγαίνουν καλά με τους σπίλους σου. Είναι γεγονός: κάθε άνθρωπος ο οποίος εκτίθεται στον ήλιο ολόκληρο το καλοκαίρι είναι υποψήφιος για εμφάνιση μελανώματος. Και όσο πιο γρήγορα διαγνωσθεί μια τέτοια περίπτωση, τόσο ευκολότερα απομακρύνεται ο κίνδυνος. Αλλά ο δερματολόγος σου θα πολεμήσει αποτελεσματικά και έναν ακόμη εχθρό της όψης σου: τις πανάδες. Σε συνδυασμό με μια αλοιφή υδροκινόνης, μπορεί να εφαρμοστεί χημικό πίλινγκ, μικροδερμοαπόξεση ή θεραπεία με laser. Μπορείς να εμπιστευθείς και κάποιους λευκαντικούς ορούς ή τοπικές κρέμες για εντατική θεραπεία λεύκανσης, αναδόμησης και αντιγήρανσης του προσώπου στο σπίτι – πάντα με τη σύμφωνη γνώμη του δερματολόγου σου.

DIY: Μπορείς να προσθέσεις στη θεραπεία σου και μια αυτοσχέδια φόρμουλα λεύκανσης της επιδερμίδας με 1 κ.σ. γιαούρτι, λίγες σταγόνες λεμονιού και 1-2 σταγόνες αιθέριου ελαίου λεβάντας. Αναμειγνύεις, αφήνεις να κρυώσει στο ψυγείο και απλώνεις το μείγμα στο πρόσωπο μισή ώρα πριν κοιμηθείς –εννοείται ότι ξεβγάζεις πριν πέσεις στο κρεβάτι.

Αιθέριo Έλαιo Λεβάντας.

5. Πρόσθεσε κι ένα συμπλήρωμα διατροφής
Μιλήσαμε για την κατάλληλη δίαιτα (τη βάση μιας κούρας αναδόμησης της επιδερμίδας σου), μιλήσαμε και για τις βασικές κινήσεις θρέψης, καθαρισμού και τόνωσης. Το κερασάκι στην τούρτα όλης της διαδικασίας είναι ένα συμπλήρωμα διατροφής. Ο λόγος; Το δέρμα είναι το μεγαλύτερο όργανο του σώματός σου. Άρα είναι ακόμα περισσότερο εκτεθειμένο στις τοξίνες. Και με αυτό, εννοούμε τοξίνες που δημιουργούνται από τα πάντα, με αντίκτυπο στην υγιή όψη του δέρματος: βλαβερές συνήθεις (κάπνισμα), κακή διατροφή (delivery), δυσμενές περιβάλλον (σκόνη, ρύποι), χημικά (φάρμακα, τεχνικές εργασίες κομμωτηρίου, συντηρητικά τροφίμων) και, φυσικά, ηλιακή ακτινοβολία.

Η Αμερικανική Ένωση Δερματολογίας απαριθμεί μια σειρά βιταμινών, ιχνοστοιχείων και άλλων φυσικών ουσιών που βοηθούν στην αποτοξίνωση και την αντιγήρανση του δέρματος: βιταμίνες Α, C, D και Β2 (ριβοφλαβίνη), αλλά και γ-λινολενικό οξύ, όπως και ιχθυέλαιο. Όλα αυτά είναι δύσκολο να τα αποκτήσεις αποκλειστικά μέσω των τροφών, πόσο μάλλον από μια καλλυντική περιποίηση. Η μόνη λύση είναι ένα φυσικό συμπλήρωμα διατροφής.

www.shape.gr

Λάδι άγριου τριαντάφυλλου. Δέρμα χωρίς κηλίδες, ρυτίδες, ραγάδες.

Διαβάστε ακόμα