Τα 8 βήματα που ακολουθεί μία διατροφολόγος για να χάσει γρήγορα κιλά

Τα 8 βήματα που ακολουθεί μία διατροφολόγος για να χάσει γρήγορα κιλά

Ένας διατροφολόγος θα σου πει τι πρέπει να κάνει ακριβώς προκειμένου να χάσεις κιλά και να φτάσεις στον επιθυμητό στόχο. Θα προσαρμόσει τη διατροφή στις ανάγκες σου, θα λάβει υπόψιν τι τρως και τι όχι και θα σου προτείνει κάποια είδη άσκησης.

Το ερώτημα όμως είναι το εξής. Τι κάνει ένας ή μία διατροφολόγος για τον εαυτό του; Μήπως σου λέει αυτό που θέλεις να ακούσεις και εκείνος γίνεται πιο αυστηρός με τον εαυτό του; Ή μήπως τηρείς τις συμβουλές που δίνει και στους άλλους και έτσι χάνει κιλά; Η διατροφολόγος Δέσποινα Παπαδοπούλου σου δίνει τα 8 μυστικά της για απώλεια κιλών που ακολουθεί η ίδια κατά γράμμα. Και σου εγγυάται ότι έτσι θα χάσεις βάρος άμεσα, αλλά με ασφάλεια και χωρίς να έχει αρνητική επίδραση στον οργανισμό σου.

Μπορώ να έχω cheat day όταν κάνω δίαιτα; Μετά από πόσες μέρες μπορώ να φάω ό,τι θέλω πριν συνεχίσω;

Γυμνάζεται για να χάσει πιο γρήγορα κιλά
Ξεκινώ από το μη διατροφικό tip αλλά ξέρεις τη σημασία της γυμναστικής στην απώλεια κιλών. Και γενικά στην υγεία σου. Η Δέσποινα Παπαδοπούλου εντάσσει 40 λεπτά αερόβιας καύσης (γρήγορο περπάτημα) και μυική ενδυνάμωση 4-5 φορές την εβδομάδα.

Φρούτα και λαχανικά
«Αντικαθιστώ τα ενδιάμεσα γεύματά μου με φρούτα, φρέσκους χυμούς ή λαχανικά. Με αυτόν τον τρόπο, παίρνω βιταμίνες που που δίνουν μεγαλύτερη ενέργεια, αυξάνουν τον μεταβολισμό του λίπους και χορταίνω πιο γρήγορα λόγω των φυτικών ινών».

Μπαίνει στην κουζίνα
Η διατροφολόγος σου εξηγεί ότι προτιμά να μαγειρεύει μόνη της το φαγητό της, γιατί έτσι γλιτώνει από το έξτρα λάδι ή βούτυρο που υπάρχει στο έτοιμο.

Λίστα για σούπερ μάρκετ
Αγοράζει μόνο τα τρόφιμα που βάζει στη λίστα της πριν τα ψώνια, έτσι ώστε να μην υπάρχουν πειρασμοί μέσα στο σπίτι της. Δεν είναι να εμπιστεύεσαι τις νυχτερινές λιγούρες.

Τσιμπολόγημα τέλος
«Περιορίζω τα καθημερινά τσιμπολογήματα που προσθέτουν πολλές θερμίδες (και κιλά) και επιβραβεύω τον εαυτό μου με ένα αγαπημένο φαγητό σε μία χαλαρή έξοδο».

Μειώνει το αλκοόλ (και μειώνει και τα κιλά)
Όπως γνωρίζεις, κοκτέιλ και απώλεια κιλών δεν πηγαίνουν μαζί. Η διατροφολόγος περιορίζει το αλκοόλ σε 1 με 2 ποτηράκια την εβδομάδα.

Ζυγίζει το φαγητό
Μπορεί να σου ακούγεται αρκετά κουραστικό, αλλά η ακρίβεια στην ποσότητα είναι εκείνη που κάνει τη διαφορά. Αυτό τη βοηθά να έχει πιο άμεσα αποτελέσματα, να χάσει κιλά πιο γρήγορα και να μην ξεφεύγει.

Τρώει όλα τα γεύματα για να χάσει κιλά
Μία διατροφολόγος ξέρει πολύ καλά ότι αν παραλείψει γεύματα, έχει περισσότερες πιθανότητες να φάει παραπάνω λόγω πείνας. Επομένως, ακολουθεί πάντα τον χρυσό κανόνα «δεν παραλείπουμε γεύματα».

Πηγή: ladylike.gr.

Γανόδερμα. Το μανιτάρι της αθανασίας.

Εντατικό έλαιο σύσφιξης σώματος με μίξη βοτάνων. Κισσός.

Διαβάστε ακόμα