Τα οφέλη της διαλειμματικής νηστείας για τις γυναίκες άνω των 50

Τα οφέλη της διαλειμματικής νηστείας για τις γυναίκες άνω των 50

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις για τη νέα αυτή μέθοδο απώλειας βάρους.

Τα οφέλη της διαλειμματικής νηστείας για τις γυναίκες άνω των 50
07 Απρ 2020
Queen Plus Queen Plus

Η αλήθεια είναι πως η απώλεια βάρους μετά την ηλικία των 50 ετών είναι αρκετά πιο δύσκολη. Υπάρχουν διάφορα αίτια για αυτό όπως ο πεσμένος μεταβολισμός, ο πόνος στις αρθρώσεις, η μειωμένη μυϊκή μάζα ή ακόμη και προβλήματα ύπνου. Ταυτόχρονα, η απώλεια λίπους, κυρίως τοπικού λίπους από την κοιλιά, μπορεί να μειώσει δραματικά τον κίνδυνο εμφάνισης σοβαρών προβλημάτων υγείας όπως ο διαβήτης, οι καρδιακές προσβολές και ο καρκίνος.

Όπως είναι λογικό, καθώς μεγαλώνεις ο κίνδυνος ανάπτυξης πολλών ασθενειών αυξάνεται. Σε ορισμένες περιπτώσεις, η διαλειμματική νηστεία σε γυναίκες άνω των 50 ετών θα μπορούσε να λειτουργήσει θετικά στην απώλεια βάρους και να ελαχιστοποιήσει τις πιθανότητες εμφάνισης ασθενειών που σχετίζονται με την ηλικία.

Η διαλειμματική νηστεία δεν είναι μια ακόμη ακραία δίαιτα που θα σε κάνει να λιμοκτονήσεις. Επίσης δεν σου επιτρέπει να καταναλώνεις διάφορα ανθυγιεινά τρόφιμα ακόμη και όταν βρίσκεσαι εκτός της περιόδου της νηστείας. Αντί να τρως γεύματα και σνακ όλη την ημέρα, έχεις το δικαίωμα να τρως αποκλειστικά μέσα σε ένα συγκεκριμένο χρονικό περιθώριο.

Οι περισσότερες γυναίκες που την δοκιμάζουν καλούνται να νηστεύουν για 12 έως 16 ώρες την ημέρα. Κατά την διάρκεια του υπόλοιπου χρόνου, τρώνε κανονικά γεύματα και σνακ. Εν τέλη, δεν είναι τόσο σκληρή όσο ακούγεται αν σκεφτείς πως κοιμάσαι περίπου τις οκτώ από τις συνολικές ώρες της νηστείας σου. Επιπλέον μπορείς να απολαμβάνεις ελεύθερα ποτά μηδενικών θερμίδων, όπως νερό, τσάι ή καφέ.

Στην παρακάτω gallery θα μάθεις αναλυτικά πώς μπορείς να την εφαρμόσεις κι εσύ.

01
Θα πρέπει να επιλέξεις ένα πρόγραμμα διαλειμματικής νηστείας που να σε βολεύει. Για παράδειγμα…

02
12ωρη νηστεία: μπορείς απλά να παραλείψεις το πρωινό και να περιμένεις μέχρι το μεσημεριανό γεύμα.

03
16ωρη νηστεία: οι περισσότεροι άνθρωποι επιλέγουν να καταναλώνουν δύο γεύματα και ένα σνακ ή δύο γεύματα την ημέρα μέσα σε ένα περιθώριο οκτώ ωρών.

04
Μια άλλη εναλλακτική λύση είναι να κάνεις 12ωρη η 16ωρη νηστεία για πέντε ημέρες και στη συνέχεια να χαλαρώνεις το πρόγραμμά σου για δύο ημέρες. Για παράδειγμα, μπορείς να φας κανονικά το Σαββατοκύριακο.

05
Καθημερινή νηστεία: μια άλλη παραλλαγή απαιτεί πολύ περιορισμένες θερμίδες σε εναλλασσόμενες ημέρες. Για παράδειγμα, μπορείς να κρατήσεις τις θερμίδες σου κάτω από 500 σε μια μέρα και στη συνέχεια να τρως κανονικά την επόμενη μέρα.

plus.queen.gr

L-Carnitine : Ενα ισχυρό λιποδιαλυτικό

L-Carnitine : Ενα ισχυρό λιποδιαλυτικό

Διαβάστε ακόμα