Τα σνακ που θα πάρεις μαζί σου στην παραλία και δεν θα σε παχύνουν, σύμφωνα με την ειδικό

Τα σνακ που θα πάρεις μαζί σου στην παραλία και δεν θα σε παχύνουν, σύμφωνα με την ειδικό

 

Το πρώτο σαββατοκύριακο του Ιουνίου είναι προ των πυλών και συμπίπτει με τριήμερο. Αυτό σημαίνει ότι όλο και κάποια απόδραση θα κάνεις, έστω και σε κοντινή παραλία. Για να μην πας απροετοίμαστη, η σύμβουλος διατροφής και ευεξίας, Ελένη Λέκκα, σου δίνει 8 διατροφικούς συνδυασμούς που αποτελούν τα ιδανικά σνακ στην παραλία και σου εξηγεί γιατί τα χρειάζεσαι.

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΕΝΗ ΛΕΚΚΑ

Το καλοκαίρι είναι η αγαπημένη εποχή για πολλούς και είναι επιτέλους μπροστά μας, μετά την εξαιρετικά ιδιαίτερη περίοδο που διανύσαμε. Η μέρα μεγαλώνει και δημιουργείται πάντα ένας έξτρα χρόνος για ένα ποτό μετά τη δουλειά ή (για τους πιο τυχερούς) τις εξορμήσεις στην παραλία. Όλοι έχουμε μία τάση να προσέχουμε παραπάνω τον εαυτό μας το καλοκαίρι. Γυμναζόμαστε περισσότερο, πίνουμε παραπάνω νερό, έχουμε περισσότερες επιλογές σε φρούτα και θέλουμε να νιώθουμε όσο πιο άνετα γίνεται με τα λιγοστά ρούχα ή το μαγιό μας.

Οι επιλογές βέβαια που μπορεί να έχουμε από τον κατάλογο που θα βρούμε στην ξαπλώστρα μας, πολλές φορές μας σαμποτάρουν την προσπάθεια να προσέξουμε τη διατροφή μας και την ενυδάτωση του σώματός μας.

Θα πρέπει να έχουμε στο νου μας ότι τις ώρες που θα περάσουμε στην παραλία χρειάζεται να παρέχουμε την απαραίτητη ενέργεια και επαρκή ενυδάτωση στον οργανισμό μας με γευματάκια που θα θρέψουν το σώμα μας, θα ενισχύσουν το ανοσοποιητικό και θα ρυθμίσουν την όρεξή μας για το κυρίως γεύμα που θα έρθει αργότερα. Χρειάζεται μόνο να αφιερώσουμε 15 με 30 λεπτά πριν φύγουμε από το σπίτι. Τα σνακ στην παραλία πρέπει να έχουν νερό, φυτικές ίνες και πρωτεΐνη και να είναι χαμηλής περιεκτικότητας σε λίπος και απλά σάκχαρα.

Ιδέες για σνακ στην παραλία:

-Φρέσκα φρούτα και ανάλατοι ξηροί καρποί

-Φρέσκα φρούτα και τυρί χαμηλό σε λιπαρά

-Χειροποίητη μπάρα με βρώμη και ξηρούς καρπούς

-Κομμένα και καθαρισμένα λαχανικά σε στικς και φετούλες τυριού

-τορτίγια με τόνο, αβοκάντο και λαχανικά

-βραστό αυγό και ρυζογκοφρέτες ή παξιμαδάκια χαρουπιού

-κουλούρι Θεσσαλονίκης με 2 φέτες τυρί χαμηλών λιπαρών

-ντοματίνια με αγγουράκι, καρότο και αμύγδαλα

www.ladylike.gr

Εντατικό έλαιο σύσφιξης σώματος με μίξη βοτάνων. Κισσός.

Διαβάστε ακόμα