4 συνήθειες που θα σε κάνουν πιο όμορφη και υγιή

4 συνήθειες που θα σε κάνουν πιο όμορφη και υγιή

Κάθε καινούρια χρονιά συνοδεύεται από υποσχέσεις για έναν καλύτερο τρόπο ζωής. Για το 2017 υποσχέσου στον εαυτό σου ότι θα κάνεις τέσσερις πολύ μικρές αλλαγές στις καθημερινές συνήθειές σου που όμως θα επιφέρουν μέχρι το τέλος της χρονιάς (ή και νωρίτερα) πολύ σημαντική βελτίωση στην εικόνα, την υγεία και τη διάθεσή σου!

Ελένη Καραγιάννη 

Μείωσε τη ζάχαρη που καταναλώνεις
Τα οφέλη: Θα μειώσεις τον κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη και καρδιαγγειακών νόσων και θα αποκτήσεις λιγότερες ρυτίδες!

Σίγουρα γνωρίζεις ότι η ζάχαρη παχαίνει, ενώ δεν έχει θρεπτική αξία για τον οργανισμό -αντίθετα αυξάνει τις φλεγμονές και αυξάνει τις πιθανότητες για διαβήτη τύπου ΙΙ και προβλήματα στο καρδιαγγειακό σύστημα. Ίσως όμως δεν γνώριζες ότι είναι ένας από τους μεγαλύτερους εχθρούς της λαμπερής επιδερμίδας! Όταν τα σάκχαρα στο αίμα αυξάνονται, τα μόρια της ελαστίνης και του κολλαγόνου χάνουν την ελαστικότητα και την απαλότητά τους. Αποτέλεσμα; Το δέρμα γίνεται λιγότερο σφιχτό και αποκτά ρυτίδες. Θέλεις απόδειξη; Ερευνητές από την Ολλανδία έδειξαν σε ανθρώπους που συμμετείχαν σε μια σχετική μελέτη φωτογραφίες από 602 άτομα και τους ζήτησαν να εκτιμήσουν την ηλικία τους. Από τους εικονιζόμενους, όσοι είχαν χαμηλά επίπεδα σακχάρου στο αίμα έδειχναν κατά μέσο όρο ένα χρόνο νεότεροι σε σχέση με συνομήλικούς τους με υψηλά επίπεδα σακχάρου. Και μια συμβουλή: αντικατάστησε τη ζάχαρη και τους επεξεργασμένους υδατάνθρακες με ανεπεξέργαστες τροφές ολικής άλεσης και άλλες που είναι πλούσιες σε φυτικές ίνες, όπως οι ξηροί καρποί και τα όσπρια που επιβραδύνουν την απορρόφηση των σακχάρων από τον οργανισμό.

Πίνε περισσότερο νερό
Τα οφέλη: Θα έχεις περισσότερη ενέργεια και πιο επίπεδη κοιλιά

Η διαφορά ανάμεσα στο τζιν που κλείνει με δυσκολία και σ’ αυτό που κουμπώνει άνετα πάνω στην επίπεδη κοιλιά σου μπορεί να είναι απλώς μερικά ποτήρια νερό! Επιπλέον, έρευνα που έγινε το 2011 έδειξε ότι όσοι πίνουν πολύ νερό έχουν λιγότερες πιθανότητες να εμφανίσουν υψηλά επίπεδα σακχάρου στο αίμα σε σχέση με όσους πίνουν λίγο. Τι σχέση έχει αυτό με την κοιλιά σου; Τα υψηλά επίπεδα του σακχάρου προκαλούν μια σειρά από άλλες αντιδράσεις που ωθούν τον οργανισμό να αποθηκεύσει λίπος στην περιοχή της κοιλιάς. Κάτι ακόμα που μπορείς να κάνεις είναι να μειώσεις την ποσότητα light αναψυκτικών που καταναλώνεις. Ακόμα κι αν δεν έχουν θερμίδες, έχει διαπιστωθεί ότι αυξάνουν τον ποσότητα του κοιλιακού λίπους και την επιθυμία για γλυκό.

Βάλε λιγότερο αλάτι
Τα οφέλη: Θα μειωθεί η αρτηριακή πίεση και οι σακούλες κάτω από τα μάτια.

Η μεγάλη ποσότητα νατρίου στο αίμα προκαλεί κατακράτηση υγρών, σε μια προσπάθεια του οργανισμού να το «διαλύσει». Κατά της ημέρας το σώμα κατευθύνει αυτό το επιπλέον υγρά προς τα άκρα -γι’ αυτό και κάποιες φορές όταν επιστρέφουμε στο σπίτι μετά από μια κουραστική μέρα νιώθουμε ότι τα δάχτυλα των χεριών ή οι αστράγαλοι είναι πρησμένα. Όταν όμως κοιμόμαστε, τα υγρά κατανέμονται σε όλο το σώμα, συμπεριλαμβανομένων των βλεφάρων. Ο πιο απλός τρόπος για να ξυπνάμε χωρίς σακούλες γύρω από τα μάτια είναι να μειώσουμε την ποσότητα του αλατιού που καταναλώνουμε. Επειδή η πλειοψηφία των τροφών περιέχει νάτριο, το πρώτο βήμα είναι να σταματήσουμε να προσθέτουμε αλάτι στο μαγείρεμα.

Ξεκίνησε γιόγκα
Τα οφέλη: Θα νιώθεις πιο χαλαρή και να δείχνεις ψηλότερη

Εκτός από τη χαλαρωτική επίδραση που έχει για τη διάθεση, η γιόγκα διευκολύνει το σώμα να κρατάει πιο σωστή στάση, καθώς ενδυναμώνει τους μυς που συγκρατούν τη σπονδυλική στήλη. Έτσι, δείχνεις πιο ψηλή!

www.madamefigaro.gr

Σέρουμ Ματιών Λίφτινγκ Άμεσης Δράσης. Τιμή προσφοράς.

Διαβάστε ακόμα