Belly fat! Δε θέλει κόπο, θέλει τρόπο!

Belly fat! Δε θέλει κόπο, θέλει τρόπο!

Τα tips που θα γίνουν πολύτιμος σύμμαχος σου για να απαλλαγείς από τα κιλά που συσσωρεύονται στην περιοχή της κοιλιάς

 

AUTHORΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΠΑΠΑΛΑΖΑΡΟΥ

Αν ανήκεις σε αυτούς που έχουν σωματότυπο «μήλο», παρατηρείς δηλαδή τα περιττά κιλά να συσσωρεύονται στην περιοχή της κοιλιάς, είναι σημαντικό να καταλάβεις ότι η αντιμετώπιση δεν κρύβεται πίσω από την υπερβολική μείωση θερμίδων και την εξαντλητική άσκηση. Θέλει τρόπο ……

Να θυμάσαι ότι σημαντικό ρόλο στην τοπική αυτή λιποαποθήκευση παίζουν διάφορες ορμόνες και με βάση αυτό το γεγονός, θα πρέπει να προσαρμόσεις και τη διατροφή σου.

Όλα εξαρτώνται από την αλλαγή βασικών συνηθειών στον τρόπο ζωής και διατροφής, για αυτό τα παρακάτω tips θα αποτελέσουν πολύτιμο σύμμαχό σου!

Να επιλέγεις τρόφιμα πλούσια σε φυτικές ίνες. Είναι καλό να υπάρχουν στη διατροφή σου φρούτα, λαχανικά και προϊόντα ολικής άλεσης.
Φρόντισε να καταναλώνεις πρωτεΐνη σε επαρκείς ποσότητες. Κοτόπουλο, κρέας, ψάρι, αβγό και τυρί να συμπεριλαμβάνονται στο διαιτολόγιό σου. Μπορείς, για παράδειγμα, να ετοιμάσεις μια ομελέτα με ασπράδια, κολοκυθάκια, πιπεριές και μανιτάρια για κυρίως γεύμα.
Περιόρισε τους υδατάνθρακες και επίλεξε αυτούς που έχουν χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη. Δείξε προτίμηση στα προϊόντα ολικής άλεσης , καθώς βοηθούν στη σωστή διακύμανση των επιπέδων γλυκόζης και ινσουλίνης κατά τη διάρκεια της ημέρας και συμβάλλουν στη ρύθμιση της ινσουλινοαντίστασης , που πιθανόν (λόγω σωματότυπου) να έχεις.

Μετρίασε τη ζάχαρη και τα αναψυκτικά με ζάχαρη. Να θυμάσαι ότι η ζάχαρη επιδεινώνει το πρόβλημα διαταραχής της ινσουλίνης. Μάλιστα, προκαλεί μεγαλύτερη συσσώρευση λίπους στην κοιλιά. Προτιμησε αναψυκτικά χωρίς ζάχαρη.
Βάλε την άσκηση στη ζωή σου. Δεν χρειάζεται να κάνεις υπερβολές ούτε να πιεστείς να γίνεις αθλήτρια, από εκεί που δεν περπατούσες καθόλου! Αρκεί να κάνεις μέτρια προς αερόβια άσκηση 2-3 φορές την εβδομάδα μαζί με ασκήσεις ενδυνάμωσης.

Ο καλός και ποιοτικός ύπνος είναι σημαντικός για τη σωστή λειτουργία του οργανισμού και του σώματός σου. Το ιδανικότερο είναι να κοιμάσαι 7-8 ώρες το βράδυ.
Μην αγχώνεσαι. Προσπάθησε να κάνεις πράγματα που σε χαλαρώνουν και σε κάνουν να νιώθεις ωραία.

elle.gr

Εντατικό έλαιο σύσφιξης σώματος με μίξη βοτάνων. Κισσός.

Διαβάστε ακόμα