20 τροφές για λαμπερή επιδερμίδα και νεανική όψη

20 τροφές για λαμπερή επιδερμίδα και νεανική όψη

Δοκίμασε τες για να να αποκτήσεις πιο λεία, φωτεινή και σφιχτή επιδερμίδα.

Η διατροφή μας συνδέεται άμεσα με την ταχύτητα με την οποία γερνάμε, οπότε ένα μενού πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά και αντιοξειδωτικά είναι το κλειδί για να επιβραδύνεις την εμφάνιση των λεπτών γραμμών στο δέρμα σου. Ο συνδυασμός της σωστής διατροφής – που περιλαμβάνει αυτές τις τροφές – με την άσκηση και τον ποιοτικό ύπνο είναι το μυστικό που θα γυρίσει πίσω το χρόνο – τουλάχιστον στο πρόσωπο σου. Δες παρακάτω τις 20 καλύτερες τροφές για λαμπερή επιδερμίδα και νεανική όψη.

 

20 τροφές για λαμπερή επιδερμίδα και νεανική όψη

Νερό
Το μεγαλύτερο όπλο σου στον αγώνα για αψεγάδιαστη επιδερμίδα. Ενυδατώνει το δέρμα σου από μέσα, κάνοντας το να δείχνει πιο σφριγηλό, ενώ ταυτόχρονα αποτοξινώνει τον οργανισμό. Προσπάθησε να πίνεις τουλάχιστον 6-8 ποτήρια νερό καθημερινά.

Αβοκάντο
Η καλύτερη θεραπεία για την κουρασμένη και θαμπή επιδερμίδα είναι το αβοκάντο, καθώς είναι πλούσιο βιταμίνη Ε, αντιοξειδωτικά και φυτικά λιπαρά που προωθούν την κυτταρική λειτουργία. Μπορείς ακόμα να φτιάξεις μια φυσική μάσκα προσώπου για άμεση λάμψη.

Μύδια
Εάν το στομάχι σου τα αντέχει, τα στρείδια είναι ένα πραγματικό όπλο ομορφιάς, καθώς είναι πλούσια σε πρωτεΐνες, ασβέστιο, ψευδάργυρο, σελήνιο, σίδηρο και βιταμίνη Α, τα οποία είναι απαραίτητα για την τόνωση της παραγωγής κολλαγόνου.

Καφές
Μια από τις πιο παρεξηγημένες συνήθειες, που στην πραγματικότητα μπορεί να συμβάλει στην προσπάθεια για αντιγήρανση, λόγω των αντιοξιδωτικών που περιέχει.

Φουντούκια
Καθώς περιέχουν υψηλά επίπεδα βιταμίνης Ε, πρωτεΐνες και ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, τα καρύδια βοηθούν σημαντικά στην πρόληψη μελλοντικών ζημιών του δέρματος, μειώνοντας ενεργά τα επίπεδα του άγχους.

Κόκκινο κρασί
Ένα αλκοολούχο ποτό που κάνει καλό στην υγεία μας. Το κόκκινο κρασί φημίζεται για τις αντιγηραντικές του ιδιότητες, γιατί, όπως και τα κόκκινα σταφύλια από τα οποία κατασκευάζεται, είναι γεμάτο από αντιοξειδωτικά και φλαβονοειδή.

Πορτοκάλια
Τα πορτοκάλια είναι η πιο διάσημη πηγή της αντιοξειδωτικής βιταμίνης C, η οποία εντοπίζει και καταστρέφει τις τοξίνες που προκαλούν το γήρας του σώματος, ενώ ταυτόχρονα επιταχύνει τη διαδικασία της αποτοξίνωσης.

Σκόρδο
Το σκόρδο είναι το πιο ισχυρό όπλο στον πόλεμο κατά των ρυτίδων. Είναι αντι-φλεγμονώδες, αντι-βακτηριακό και αντι-ιικό, ενώ αντιστρέφει και τη διαδικασία της κυτταρικής φθοράς, η οποία αποτελεί μέρος της διαδικασίας γήρανσης.

Κρεμμύδι
Το κρεμμύδι ανήκει στην ίδια οικογένεια με το σκόρδο, οπότε έχει παρόμοιες ιδιότητες, αν και σε μικρότερο βαθμό. Και στις δύο περιπτώσεις πάντως, είναι καλύτερο να τα φάμε ωμά, οπότε μετά έχε έτοιμη την οδοντόβουρτα σου!

Κόκκινη πιπεριά
Η κόκκινη πιπεριά είναι πλούσια πηγή λυκοπένης, που συμβάλει στη διατήρηση της ελαστικότητας του δέρματος και στην τόνωση της παραγωγής κολλαγόνου.

Σταφύλια
Τα σταφύλια και οι σπόροι τους περιέχουν μερικά από τα πιο ισχυρά αντιοξειδωτικά στον πλανήτη, το λεγόμενο OPC, που είναι 50 φορές πιο ισχυρό από τη βιταμίνη Ε και 20 φορές πιο ισχυρό από τη βιταμίνη C.

Φράουλες
Οι φράουλες είναι και αυτές γεμάτες με αντιοξειδωτικά και άλλα θρεπτικά συστατικά, ενώ συμβάλουν και στην τόνωση της παραγωγής κολλαγόνου. Μπορούν επίσης να αποτρέψουν το κιτρίνισμα των δοντιών, που θα σε κάνει να φαίνεσαι μεγαλύτερη.

Λιπαρά ψάρια
Τα φρέσκα λιπαρά ψάρια όπως ο σολομός είναι απαραίτητα για τη διατήρηση μιας νεανικής εμφάνισης, επειδή είναι πλούσια σε ωμέγα 3 και ωμέγα 6 λιπαρά οξέα: λίπη που χρειάζεται το σώμα μας, αλλά δεν παράγει φυσικά.

Λαχανικά με πορτοκαλί χρώμα
Τα λαχανικά με πλούσιο πορτοκαλί χρώμα όπως είναι η γλυκοπατάτα είναι γεμάτα με βιταμίνη Α, η οποία βοηθά στην ανάπλαση του κολλαγόνου στο σώμα και διατήρηση της ελαστικότητας του δέρματος.

Ρόδι
Από όλα τα φρούτα που μπορείς να φας για να κάνουν την επιδερμίδα σου πιο φωτεινή και πιο νεανική, το ρόδι είναι ίσως το καλύτερο, καθώς κάθε σπόρος του φρούτου περιέχει άφθονη ποσότητα βιταμίνης C, βιταμίνης Β5 και αντιοξειδωτικών.

Γιαούρτι
Το γιαούρτι δεν είναι μόνο μια πλούσια πηγή βιταμινών, πρωτεινών και ασβεστίου, αλλά περιέχει και καλλιέργειες που μπορούν να βοηθήσουν το πεπτικό μας σύστημα να απορροφήσει όλα τα αντιγηραντικά και θρεπτικά συστατικά από τις τροφές.

Μαύρη σοκολάτα
Ποιος θα φανταζόταν πως η μεγαλύτερη απόλαυση μας κρατά νέες; Κι όμως, η μαύρη σοκολάτα είναι πλούσια σε αντιοξιδωτικά, ενώ η μεγάλη περιεκτικότητα της σε κακάο βοηθά στην τόνωση της επιδερμίδας.

Πράσινο τσάι
Το πλούσιο σε πολυφαινόλες πράσινο τσάι περιέχει συστατικά που προστατεύουν τις πρωτεΐνες από τις οποίες αποτελείται ο ιστός του δέρματος και είναι πλούσιο σε ένζυμα που καταπολεμούν τις ρυτίδες και τις λεπτές γραμμές.

Τόνος
Ο τόνος, όπως και ο σολομός, είναι πολύ πλούσιος σε ωμέγα 3 και 6 λιπαρά οξέα, πρωτεΐνη και άλλα ισχυρά αντιοξειδωτικά συστατικά.

Φακές
Οι φακές είναι μια αντιγηραντική υπερδύναμη, επειδή περιέχουν βιταμίνες, πρωτεΐνες, σύνθετους υδατάνθρακες και φυτικές ίνες. Περιέχουν επίσης ένα σημαντικό συστατικό που βοηθά στην παραγωγή του αντιγηραντικού υαλουρονικού οξέος στο σώμα.

www.missbloom.gr

Σέρουμ πεπτιδίων. Η επανάσταση στην ανάπλαση.

Διαβάστε ακόμα