Wellness:8 εύκολοι και γρήγοροι τρόποι για να μειώσεις εντυπωσιακά το σωσίβιο γύρω από την πλάτη και τη μέση Σε λιγότερο από 1 μήνα.

Wellness:8 εύκολοι και γρήγοροι τρόποι για να μειώσεις εντυπωσιακά το σωσίβιο γύρω από την πλάτη και τη μέση Σε λιγότερο από 1 μήνα.

Το τοπικό πάχος είναι ίσως το πιο δύσκολο να αντιμετωπιστεί. Αρκετές φορές μπορεί να περνάς ώρες ολόκληρες στο γυμναστήριο και παρόλα αυτά δεν βλέπεις παρά ελάχιστα αποτελέσματα. Τι κάνεις λάθος, λοιπόν; Αν θέλεις να μειώσεις άμεσα το σωσίβιο γύρω από την περιοχή της μέσης και της πλάτης δεν έχεις πάρα να αλλάξεις το πρόγραμμα workout σου, αλλά και μερικά βασικά σημεία στις διατροφικές σου συνήθειες.

Ακολούθησε ένα πρόγραμμα 5 ασκήσεων και 3 προτάσεων διατροφής που θα μεταμορφώσουν γρήγορα το σώμα σου, φέρνοντας σε λιγότερο από ένα μήνα το επιθυμητό αποτέλεσμα.

1. Η σανίδα

Η κλασική άσκηση που κάνει «δουλειά σε όλο το σώμα» λειτουργεί άψογα και για όσους θέλουν να εξαφανίσουν το ανεπιθύμητο σωσίβιο από την περιοχή της μέσης και της πλάτης. Επιπλέον σε βοηθάει να ανακουφιστείς από πόνους στη μέση και δυναμώνει κάθε μύη του κορμιού σου ξεχωριστά. Μερικά λεπτά την ημέρα αρκούν για να δεις την αλλαγή.

2. Κοιλιακοί – ποδήλατο

Μία δύσκολη και έντονη άσκηση που θεωρείται μία από τις πιο αποτελεσματικές όσο αναφορά στην αντιμετώπιση του τοπικού πάχους γύρω από τη μέση. Δεν μεταμορφώνει μόνο τους κοιλιακούς σου αλλά αλλάζει ριζικά τους γλουτούς και τα πόδια σου,αλλάζοντας ολόκληρο το σώμα. Προσπάθησε να την κάνει για ένα λεπτό καθημερινά.

3. Πλάγια σανίδα

Αρκετά πιο επίπονη από την απλή, αντίστοιχη άσκηση, η σανίδα που τοποθετεί ολόκληρο το σώμα σου στο πλάϊ «καίει» κάθε ίχνος λίπους από την μέση και τα πλευρά σου, αρκεί να φροντίσεις να την κάνεις σωστά. Κράτα στο σώμα σου σε ευθεία και τα πόδια καλά ενωμένα. Μοιάζει δύσκολο αλλά έχει αποτέλεσμα.

4. Τα πόδια στον αέρα

Ξάπλωσε στο πάτωμα, κρατήσου από τα κάγκελα του κρεβατιού (αν δεν έχεις άλλον εξοπλισμό) και σήκωσε τα πόδια σου ταυτόχρονα στον αέρα, όσες περισσότερες φορές μπορείς, χωρίς να τα λυγίζεις. Παράλληλα θα γυμνάσεις τρομερά τους πάνω κοιλιακούς σου.

5. Russian Twirls

Μία άσκηση με παράξενη ονομασία και μεγάλα αποτελέσματα: Ξάπλωσε με τα πόδια σου λυγισμένα και άρχισε σταδιακά να σηκώνεσαι έχοντας τις παλάμες των δύο χεριών σου ενωμένες στο πλάι, και τα χέρια σου απλωμένα σε ευθεία γραμμή. Φρόντισε ώστε ο κορμός σου να βρίσκεται σταθερά σε γωνία 45 μοιρών. Μείνει σε αυτή τη θέση για μερικά δευτερόλεπτα και επανέλαβε το ίδιο από την άλλη πλευρά.

6. Μείωσε όσο το δυνατόν περισσότερο τις θερμίδες που καταναλώνεις

Στο τέλος της ημέρας, όση γυμναστική κι αν κάνεις ποτέ δεν θα δεις πραγματική διαφορά αν δεν αλλάξεις μερικά πράγματα στην διατροφή σου. Άρχισε από σήμερα κι όλας να μειώνεις τις θερμίδες που καταναλώνεις αντικαθιστώντας τα παχυντικά πιάτα με πιο ελαφριά. Τα τηγανιτά, η κρέμα γάλακτος,τα αναψυκτικά και η ζάχαρη σίγουρα είναι απαγορευτικά σημεία που κοστίζουν πολύ στην συγκέντρωση λίπους στο σώμα σου. Αντίθετα τα φρούτα, τα προϊόντα ολικής άλεσης και οι καυτερές πιπεριές κάνουν θαύματα.

7. Eμπιστεύσου τον λιναρόσπορο

Ένα ευρέως διαδεδομένο super food που θεωρείται μαγικό συστατικό σε κάθε υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή. Το βασικό μυστικό πίσω από την κατανάλωση του λιναρόσπορου είναι το γεγονός ότι σου δίνει την αίσθηση του γεμάτου στομαχιού, κάνοντας σε να αισθάνεσαι χορτάτος και γεμάτος ενέργεια.

8. Μείωσε την κατανάλωση αλκοόλ

Πολύ συχνά σκεφτόμαστε ότι ένα ποτήρι κρασί ή μία ένα ποτήρι μπύρα δεν είναι το ίδιο επιβαρυντικό για τα κιλά μας όσο ένα πιάτο τηγανιτές πατάτες από τα αγαπημένο μας fast food κατάστημα, ωστόσο είναι πλέον επιβεβαιωμένο ότι η τακτική κατανάλωση αλκοόλ παίζει σημαντικό ρόλο στη συσσώρευση λίπους από τον οργανισμό, προκαλώντας φουσκώματα και συγκρατώντας το τοπικό πάχος.

www.womantoc.gr

Εντατικό έλαιο σύσφιξης σώματος με μίξη βοτάνων. Κισσός.

Διαβάστε ακόμα