Συμπτώματα εμμηνόπαυσης: Φυσικές λύσεις για τις εξάψεις, τον νυχτερινό ιδρώτα, την κούραση, τα νεύρα

Συμπτώματα εμμηνόπαυσης: Φυσικές λύσεις για τις εξάψεις, τον νυχτερινό ιδρώτα, την κούραση, τα νεύρα

Ανακάλυψε εδώ 4 φυσικές λύσεις -με επιστημονικές αποδείξεις- για τα συμπτώματα της εμμηνόπαυσης.

Γράφει: Ελένη Δασκαλάκη
Οι εξάψεις, οι διαταραχές του ύπνου, ο νυχτερινός ιδρώτας και η κόπωση είναι κάποια από τα συνηθισμένα συμπτώματα της εμμηνόπαυσης. Οι φυσικές θεραπείες είναι σε μεγάλο βαθμό πια αποδεκτές και πολλά συμπτώματα της εμμηνόπαυσης μπορεί να βελτιωθούν με τη βοήθειά τους. Δεν είναι όμως μόνο τα συμπτώματα αλλά και νοσήματα, όπως η οστεοπόρωση και τα καρδιαγγειακά, που σχετίζονται με τις ορμονικές αλλαγές σε αυτή τη φάση της ζωή μας. Ανακάλυψε εδώ τι μπορεί να σε βοηθήσει και τις έρευνες που το υποστηρίζουν.

Νερό μύρου. Για κουρασμένα δέρματα. Καταπολεμά το πρήξιμο βλεφάρων.

Εμπλούτισε τη διατροφή σου με φρούτα και λαχανικά
Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά: Ένα από τα συμπτώματα της εμμηνόπαυσης είναι η αύξηση του βάρους. Μια διατροφή πλούσια σε φρούτα και λαχανικά θα σε βοηθήσει να το διατηρήσεις σταθερό ή να χάσεις κιλά εάν χρειάζεται. Δεν είναι όμως μόνο αυτό το όφελος. Τα φρούτα και τα λαχανικά συμβάλουν επίσης στην πρόληψη πολλών ασθενειών, ανάμεσά τους των καρδιαγγειακών παθήσεων, στις οποίες οι γυναίκες στην εμμηνόπαυση είναι πιο επιρρεπείς. Επιπλέον, τα φρούτα και τα λαχανικά μπορεί επίσης να προλαμβάνουν την απώλεια οστικής μάζας. Μελέτη παρατήρησης σε 3.236 γυναίκες ηλικίας 50-59 ετών βρήκε πως μια διατροφή πλούσια σε φρούτα και λαχανικά μπορεί να έχει προστατευτική επίδραση στα οστά.

Έλαιο – Λευκή Πεύκη. Εμμηνόπαυση χωρίς γήρανση!

Βάλε τη γυμναστική στη ζωή σου
Ακόμη και αν δεν το έχεις κάνει μέχρι τώρα, ποτέ δεν είναι αργά! Ερευνητές που ασχολούνται με το θέμα βρίσκουν συνεχώς στοιχεία που υποστηρίζουν τα οφέλη της άσκησης στην εμμηνόπαυση. Αυτά περιλαμβάνουν βελτίωση στη διάθεση και το μεταβολισμό, πιο υγιείς αρθρώσεις και οστά, μειωμένο άγχος και καλύτερο ύπνο. (Μπορείς να βρεις εδώ και εδώ μελέτες στα αγγλικά που το υποστηρίζουν).

Φάε περισσότερες τροφές πλούσιες σε φυτοοιστρογόνα
Τα φυτοοιστρογόνα είναι φυτικά συστατικά που μπορούν να μιμηθούν την επίδραση των οιστρογόνων στο σώμα και έτσι συμβάλουν στην εξισορρόπηση των ορμονών στην εμμηνόπαυση. Πιστεύεται μάλιστα ότι η υψηλή πρόσληψη φυτοοιστρογόνων από τις γυναίκες σε ασιατικές χώρες όπως η Ιαπωνία είναι ο λόγος που οι γυναίκες αυτές βιώνουν σπάνια εξάψεις στην εμμηνόπαυση! Μελέτη δείχνει ότι μια διατροφή υψηλή σε σόγια σχετίζεται με μειωμένα επίπεδα χοληστερόλης και αρτηριακής πίεσης. Επίσης οι γυναίκες της μελέτης που βρίσκονταν σε φάση προεμμηνόπαυσης δήλωσαν ότι μειώθηκαν οι εξάψεις και ο νυχτερινός ιδρώτας.
Τροφές πλούσιες σε φυτοοιστρογόνα είναι τα φασόλια σόγιας και τα προϊόντα σόγιας, ο λιναρόσπορος, το σουσάμι και τα φασόλια.

Σέρουμ οιστρογόνων (για την αναπλήρωση του χαμένου όγκου στην εμμηνόπαυση)

Μείωσε την κατανάλωση επεξεργασμένων υδατανθράκων και ζάχαρης
Μια διατροφή υψηλή σε επεξεργασμένους υδατάνθρακες και ζάχαρη μπορεί να ανεβάσει απότομα τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα προκαλώντας αίσθηση κόπωσης και ευερεθιστότητα. Για την ακρίβεια, μια μελέτη βρήκε πως μια διατροφή υψηλή σε επεξεργασμένους υδατάνθρακες μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο κατάθλιψης σε γυναίκες μετά την εμμηνόπαυση.

www.shape.gr

Σέρουμ οιστρογόνων (για την αναπλήρωση του χαμένου όγκου στην εμμηνόπαυση) 

Διαβάστε ακόμα