Τι να φάω για να νιώσω καλύτερα ψυχολογικά; Οι τροφές – σύμμαχοί μας στο lockdown

Τι να φάω για να νιώσω καλύτερα ψυχολογικά; Οι τροφές – σύμμαχοί μας στο lockdown

Ποιες είναι οι τροφές που μπορούν πραγματικά να φτιάξουν την ψυχολογία μας;

Να αναφέρουμε καταρχήν ότι υπάρχουν τροφές που από μόνες του μπορούν να μας φτιάξουν ή να μας χαλάσουν την διάθεση. Για παράδειγμα, τα πολλά κορεσμένα λιπαρά σίγουρα δεν θα σε βοηθήσουν να αισθανθείς ευεξία.

Πάμε να δούμε όμως ποιες τροφές πρέπει να καταναλώσεις τώρα που θα μείνεις περισσότερο στο σπίτι.

Τροφές οι οποίες περιέχουν το αμινοξύ που ονομάζεται τρυπτοφάνη θα είναι ο σύμμαχός σου καθ΄ όλη την διάρκεια του lockdown.

· Το τυρί και τα γαλακτοκομικά προϊόντα που περιέχουν τρυπτοφάνη, προτίμησε αυτά με τα λιγότερα λιπαρά έτσι ώστε να αποφύγεις το κορεσμένο λίπος

· Το αυγό που είναι μια τροφή που μας βοηθά να απορροφήσουμε στο μέγιστο την διαθέσιμη πρωτεΐνη του

· Το κοτόπουλο που περιέχει το απαραίτητο αμινοξύ και μικρές ποσότητες κορεσμένου λίπους

· Το ψάρι και ιδιαίτερα τα λιπαρά ψάρια που είναι πλούσια και σε ω3 λιπαρά οξέα

· Οι ηλιόσποροι, οι κολοκυθόσποροι, το σουσάμι και οι σπόροι chia που βοηθούν και λόγω της περιεκτικότητας του σε τρυπτοφάνη όσο και λόγω των ωφέλιμων καλών λιπαρών που περιέχουν

· Τα όσπρια που επίσης περιέχουν πολλά απαραίτητα αμινοξέα όπως και την τρυπτοφάνη, για την καλύτερη απορρόφηση τους μπορούμε να τα συνδυάζουμε με υδατάνθρακες όπως το ρύζι.

· Αλλά και η μαύρη σοκολάτα, μια σοκολάτα με 70% κακάο είναι μια πολύ καλή επιλογή όχι φυσικά για καθημερινό σνακ

· Τέλος τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, καταρχήν είναι εποχής και κατά δεύτερον περιέχουν βιταμίνες του συμπλέγματος B, που είναι υπεύθυνες για την καλή λειτουργία του νευρικού μας συστήματος.

Εκτός βέβαια από τις τροφές υπάρχουν και άλλες τεχνικές για να φτιάξεις την ψυχολογία σου και να περνάει ευχάριστα η ώρα σου.

*Άρχισε να περπατάς ή να κάνεις ελαφρύ τζόκινγκ, η άσκηση θα σε βοηθήσει με την σειρά της να εκκρίνεις ορμόνες χαράς και ευεξίας.

*Μην σπαταλάς τον ωφέλιμο χρόνο σου στον καναπέ, ξεκίνα να διαβάζεις ή να περιποιείσαι τον εαυτό σου (κάνε αυτά που πριν δεν είχες χρόνο να κάνεις).

*Μπες στην κουζίνα και δοκίμασε πιο υγιεινές επιλογές φαγητού. Αυτό θα σε βοηθήσει να ανακαλύψεις νέες γεύσεις και ταυτόχρονα θα σε βοηθήσει να διατηρήσεις την γραμμή σου.www.shape.gr

 

Αποστολή του βιβλίου χωρίς έξοδα με μήνυμα στη σελίδα μας στο φέισμπουκ. ΕΔΩ

Διαβάστε ακόμα