Το σώμα μετά τα 50: Πώς θα βελτιώσω το σώμα αλλά και τη ψυχολογία μου

Το σώμα μετά τα 50: Πώς θα βελτιώσω το σώμα αλλά και τη ψυχολογία μου

Το σώμα μετά τα 50: Πώς θα βελτιώσω το σώμα αλλά και τη ψυχολογία μου
Η ειδικός προτείνει τρόπους που θα σε βοηθήσουν να αποδεχθείς τις αλλαγές στο σώμα σου.

Από τη Βασιλική Δημητροπούλου wellbeing specialist, yoga specialist (Instagram: @vasiliki_dimitropoulou).

Αυτό το άρθρο αφορά εσένα που έχεις φτάσει στα 50 σου χρόνια και βλέπεις κάθε μέρα το σώμα σου να αλλάζει και τις ορμόνες να «τρελαίνονται». Το καλοσχηματισμένο σώμα των 30 έχει χαθεί – είναι αλήθεια αυτό. Το σώμα που είχες στα 20, τα 30 ή τα 40 πιθανότατα δεν θα επανέλθει ξανά, αλλά σκέψου τι έχει περάσει αυτό το σώμα για να φτάσει εδώ, στο σήμερα: μάλλον μια ή δυο ή και περισσότερες εγκυμοσύνες, στρες, άγχος για την καθημερινότητα και, φυσικά, πάλεψε ή παλεύει με την εμμηνόπαυση.

Με αποδοχή, λοιπόν, για όλα αυτά υπάρχουν ευχάριστα νέα. Το σώμα μπορεί να βελτιωθεί θεαματικά σε οποιαδήποτε ηλικία επιλέξει κανείς, αρκεί να υπάρχει μέθοδος και ρουτίνα. Παρακάτω θα ανακαλύψεις μερικούς τρόπους που μπορούν να βελτιώσουν όχι μόνο το σώμα μετά τα 50 αλλά και την ψυχολογία σου σε σχέση με αυτό.

Πώς θα φροντίσεις το σώμα μετά τα 50;

Συνέχισε να ασκείσαι
Η σωματική δραστηριότητα είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο πως βοηθά τις γυναίκες μετά τα 50. Διατηρεί σε υψηλό ρυθμό τον Βασικό Μεταβολικό Ρυθμό (η ενέργεια που καταναλώνει το σώμα μας για τις βασικές λειτουργίες) και βοηθά στην διατήρηση της μυϊκής μάζας και στη μείωση του λίπους. Επίσης, επιδρά θετικά στο ορμονικό σύστημα παράγοντας ενδορφίνες, τις ορμόνες που βελτιώνουν την ψυχική διάθεση. Ακόμα, η άσκηση συμβάλλει στην πρόληψη κατά της οστεοπόρωσης καθώς διατηρεί την οστική πυκνότητα σε φυσιολογικά επίπεδα. Ένα ακόμη σημαντικό όφελος της άσκησης είναι πως μειώνει τα συμπτώματα της εμμηνόπαυσης (αϋπνίες, εκνευρισμό, εξάψεις).

Ξεκίνα διαλογισμό
Ο διαλογισμός επιδρά ευεργετικά στο νευρικό σύστημα, αφού κατευνάζει το στρες και το άγχος μέσα από την συγκέντρωση στην αναπνοή. Παράλληλα, βελτιώνει την καρδιοαναπνευστική λειτουργία καθώς επιβραδύνει τον ρυθμό της καρδιάς, χαμηλώνει την αρτηριακή πίεση και βοηθά στην αντιμετώπιση της παχυσαρκίας επειδή αυξάνει την παραγωγή σεροτονίνης (ορμόνη που όταν είναι σε χαμηλά επίπεδα συνδέεται με την κατάθλιψη, παχυσαρκία, αυπνίες και πονοκεφάλους). Επιπλέον, μειώνει τα συμπτώματα της εμμηνόπαυσης.

Διατροφή για ένα υγιές σώμα μετά τα 50
Είναι πολύ σημαντικό σε αυτή την ηλικία να εστιάσεις στην καλή και θρεπτική διατροφή. Αύξησε την κατανάλωση φρούτων και λαχανικών, πιες φρέσκους χυμούς, κατανάλωσε όσπρια και δημητριακά, καθώς επίσης ψάρι και θαλασσινά. Μείωσε την κατανάλωση ζάχαρης, αλκοόλ και κόκκινου κρέατος. Φρόντισε να ετοιμάζεις μόνη τα γεύματα σου και να βάζεις σε προτεραιότητα τον εαυτό σου και όχι μόνο την φροντίδα των άλλων.

Σέρουμ οιστρογόνων (για την αναπλήρωση του χαμένου όγκου στην εμμηνόπαυση)

Αφιέρωσε χρόνο στον εαυτό σου και τη διασκέδασή σου
Βγες, διασκέδασε με φίλους, χόρεψε, πήγαινε μια βόλτα στη θάλασσα, περπάτα στη φύση. Γέλα. Ανάπνευσε βαθιά. Η ζωή μετά τα 50 μπορεί να είναι εξίσου συναρπαστική!

Αποδέξου την αλλαγή
Ένα πολύ σημαντικό κεφάλαιο είναι η αποδοχή της αλλαγής. Αποδέξου πως, πράγματι, το σώμα μετά τα 50 αλλάζει, αλλά η ψυχή σου παραμένει το ίδιο όμορφη και λαμπερή όπως στα 20 με επιπλέον σοφία και ευφυΐα. Αγάπησε το σώμα σου έτσι όπως ακριβώς είναι γιατί είναι δικό σου και μοναδικά όμορφο αν το αποδεχτείς.

www.shape.gr

Έλαιο – Λευκή Πεύκη. Εμμηνόπαυση χωρίς γήρανση!

Διαβάστε ακόμα