Σου λείπει σίδηρος; Τέσσερις κινήσεις που αυξάνουν την απορρόφησή του Μία στις τρεις γυναίκες έχουν έλλειψη σιδήρου.

Σου λείπει σίδηρος; Τέσσερις κινήσεις που αυξάνουν την απορρόφησή του Μία στις τρεις γυναίκες έχουν έλλειψη σιδήρου.

Μήπως κρυώνεις πιο εύκολα σε σχέση με το παρελθόν, αισθάνεσαι ότι το δέρμα σου είναι ξηρό και νιώθεις κόπωση; Εάν αισθάνεσαι ατονία, το πρόσωπό σου είναι χλωμό και νιώθεις εξαντλημένη παρότι κοιμάσαι αρκετές ώρες, τότε είναι πιθανό να έχουν μειωθεί τα επίπεδα του σιδήρου στον οργανισμό σου.

Εκτιμάται ότι μία στις τρεις γυναίκες έχουν έλλειψη σιδήρου, εξαιτίας της εμμήνου ρύσεως. Για τη διάγνωση πρέπει να γίνουν εξετάσεις αίματος για τον έλεγχο του αιματοκρίτη, του σιδήρου και της φεριτίνης.

Για την αντιμετώπιση της κατάσταση ο γιατρός μπορεί να χορηγήσει και συμπληρώματα σιδήρου.

Για να αυξήσεις τον σίδηρο και την απορρόφησή του

Φάε περισσότερα τρόφιμα που περιέχουν ζωικό σίδηρο όπως το συκώτι, το μοσχαρίσιο κρέας και τα αυγά.
Κατανάλωσε συχνότερα πηγές φυτικού σιδήρου όπως οι φακές, τα ρεβίθια, το σουσάμι, οι ξηροί καρποί και το σπανάκι.
Για την καλύτερη απορρόφηση του ζωικού και του φυτικού σιδήρου συνδύασε τον με φρούτα και λαχανικά που περιέχουν βιταμίνη C όπως τα πορτοκάλια, τα λεμόνια, τα ακτινίδια και οι φράουλες.
Πιες λιγότερο καφέ, τσάι και κόκκινο κρασί επειδή δυσχεραίνουν την απορρόφηση του σιδήρου από τον οργανισμό.
Πηγή: ygeiamou.gr

Wheatgrass σιταρόχορτο για αποτοξίνωση (σκόνη)

 

Διαβάστε ακόμα