5 τροφές για πρωινό, πλούσιες σε βιταμίνη Ε για υγιές δέρμα και μαλλιά

5 τροφές για πρωινό, πλούσιες σε βιταμίνη Ε για υγιές δέρμα και μαλλιά

Ξεκινήστε την καθημερινή σας αγωγή ομορφιάς με μια δίαιτα φιλική προς το δέρμα. Συμπεριλάβετε αυτές τις τροφές πλούσιες σε βιταμίνη Ε στο πρωινό σας και πείτε αντίο στα δερματικά δεινά του χειμώνα.

5 τροφές πλούσιες σε βιταμίνη Ε για υγιές δέρμα και μαλλιά.

Η πλούσια σε βιταμίνη Ε διατροφή είναι καλή για το δέρμα και τα μαλλιά.

Η βιταμίνη Ε είναι γνωστό ότι βελτιώνει την υγεία του δέρματος και των μαλλιών. Μπορεί να καταπολεμήσει τα δερματικά προβλήματα κατά τους ξηρούς χειμώνες. Ακολουθούν ορισμένες τροφές πλούσιες σε βιταμίνη Ε που μπορείτε να προσθέσετε στη διατροφή του πρωινού σας.

Οι χειμώνες μπορεί να κάνουν το δέρμα μας ξηρό, προκαλώντας επίσης φαγούρα, ξηρότητα και ξεφλούδισμα. Καθώς μπαίνει ο κρύος καιρός, είναι σημαντικό να φροντίζετε το δέρμα και τα μαλλιά σας και να τα εμπλουτίζετε με ενυδάτωση και έλαια ευεργετικά για το δέρμα. Το έλαιο βιταμίνης Ε χρησιμοποιείται συνήθως σε καλλυντικά προϊόντα για να αποτρέψει την ξηρότητα του δέρματος, αλλά συνήθως συνοδεύεται από άλλα τεχνητά συστατικά και χημικές ουσίες. Ο καλύτερος τρόπος για να προσφέρετε άφθονη βιταμίνη Ε στο δέρμα, είναι μέσω της διατροφής. Η βιταμίνη Ε έχει την ικανότητα να καταπολεμά τις ελεύθερες ρίζες και την καθαρίζει ενώ την προστατεύει από κοινά δερματικά προβλήματα και συμπτώματα που σχετίζονται με τη γήρανση, όπως ξηρότητα, κηλίδες, ηλιακά εγκαύματα και μαύρα στίγματα.

Ο Δρ Manoj Ahuja, Ακτινολόγος, τονίζει  : «Η βιταμίνη Ε ρυθμίζει τις ελεύθερες ρίζες ενώ ταξιδεύει στο σώμα. Η άφθονη κατανάλωση βιταμίνης Ε αποτρέπει το οξειδωτικό στρες και βοηθά στη βελτίωση του δέρματος και των μαλλιών μας, παράλληλα με την ενίσχυση του ανοσοποιητικού.»
Ξεκινήστε την καθημερινή σας αγωγή ομορφιάς με μια δίαιτα φιλική προς το δέρμα. Συμπεριλάβετε αυτές τις τροφές πλούσιες σε βιταμίνη Ε στο πρωινό σας και πείτε αντίο στα δερματικά προβλήματα τους χειμώνες.

Τροφές πλούσιες σε βιταμίνη Ε για την υγεία του δέρματος και των μαλλιών:

1. Αμύγδαλα

Οι ειδικοί στον τομέα της υγείας προτείνουν να μουλιάσετε έως και 5 αμύγδαλα κατά τη διάρκεια της νύχτας και να τα καταναλώσετε το πρωί αφού ξεφλουδίσετε το δέρμα τους. Μπορείτε  να τα προσθέσετε στα δημητριακά του πρωινού σας. Δεν είναι επίσης τυχαίο ότι τα αμύγδαλα αποτελούν και όπλο κατά των ιώσεων. Τα αμύγδαλα είναι πλούσια σε διάφορες βιταμίνες και μέταλλα.

2. Σπανάκι

Το πράσινο φυλλώδες λαχανικό μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την παρασκευή πολλών πρωινών γευμάτων. Προσθέστε το βρασμένο και ψιλοκομμένο σπανάκι στα αυγά για να φτιάξετε μια πρωινή ομελέτα . Μπορείτε επίσης να φτιάξετε  μια ωραία γέμιση από baby φρέσκο σπανάκι για να τα γεμίσετε μέσα στο σάντουιτς σας.

3. Αβοκάντο

Αυτό το αλμυρό φρούτο έχει γίνει η πιο πρόσφατη αίσθηση πρωινού. Μπορείτε να φτιάξετε απλό τοστ με αβοκάντο ή να πολτοποιήσετε το αβοκάντο με άλλα τρόφιμα όπως αυγά, κρέατα και λαχανικά για να προσθέσετε το ψωμί σας. Ένας άλλος τρόπος για να χρησιμοποιήσετε το αβοκάντο είναι να κάνετε το ντιπ του και να το συνδυάσετε με τα γεύματά σας. Η κρεμώδης υφή του αβοκάντο το καθιστά μια εξαιρετική επιλογή για πρωινό.

4. Ηλιόσποροι

Αυτοί οι μικροσκοπικοί σπόροι έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε βιταμίνη Ε. Οι καβουρδισμένοι ηλιόσποροι μπορούν να αποτελέσουν ένα υπέροχο σνακ για μικροτσιμπήματα ή για να συνοδεύσετε το πρωινό σας τσάι. Ή, μπορείτε απλά να πασπαλίσετε τους σπόρους στο πλιγούρι βρώμης, τα δημητριακά, τις τηγανίτες και τα άλλα γεύματά σας.

5. Φιστίκια

Εδώ είναι ένας ακόμη λόγος για να αλείψετε το ψωμί σας με φυστικοβούτυρο. Άλλοι τρόποι για να χρησιμοποιήσετε τα φιστίκια το πρωί είναι να τα προσθέσετε ή να τα ανακατέψετε με άλλα τρόφιμα για να φτιάξετε σέικ και smoothies.

Όλες αυτές οι τροφές δίνουν με την συχνή και συστηματική κατανάλωση τους ελαστικό και λαμπερό δέρμα όλο το χρόνο. Δώστε ενέσεις με βιταμίνη Ε στον οργανισμό σας καθημερινά, με την καταλυτική δύναμη του πρωινού.

Μοιραστείτε τα θέματα μας με τους φίλους σας. Γίνετε φίλοι μας και μπείτε στην κοινότητα μας

Ενημερώνετε πάντα τον γιατρό σας.

φωτό: /www.pexels.com

Διαβάστε ακόμα

Μυστικά ομορφιάς | mystikaomorfias.gr