Για να κάνετε τον μεταβολισμό να τρέχει. Γρήγορος μεταβολισμός χωρίς περισσότερο αλάτι. Οι μυστικοί συνδυασμοί βοτάνων και μπαχαρικών.

Για να κάνετε τον μεταβολισμό να τρέχει. Γρήγορος μεταβολισμός χωρίς περισσότερο αλάτι. Οι μυστικοί συνδυασμοί βοτάνων και μπαχαρικών.

Για να κάνετε τον μεταβολισμό να τρέχει.
Εάν η ιδέα σας για το τέλειο γεύμα που ενισχύει τον μεταβολισμό είναι απλό ψάρι με σαλάτα και καστανό ρύζι, χάνετε τόσο θρεπτικά συστατικά όσο και γεύσεις. Τα βότανα και τα μπαχαρικά είναι ο καλύτερος τρόπος για να προσθέσετε γεύση στο φαγητό χωρίς επιπλέον σκουπίδια – κάτι που είναι κρίσιμο όταν προσπαθείτε να ενισχύσετε το μεταβολισμό σας. Είναι επίσης ένας ασφαλής και αποτελεσματικός τρόπος για να προσθέσετε περισσότερη ποικιλία στη διατροφή σας. Εάν είστε νέοι στην προσθήκη βοτάνων και μπαχαρικών, σκεφτείτε αυτούς τους συνδυασμούς:

Ασιατικό fusion: Τζίντζερ + Σκόρδο + Νιφάδες Κόκκινης Πιπεριάς
Όταν φτιάχνετε τηγανητό ρύζι, κ.λπ., παραλείψτε τη σάλτσα σόγιας με υψηλή περιεκτικότητα σε νάτριο και επιλέξτε

ίσα μέρη νιφάδες τζίντζερ, σκόρδο και κόκκινη πιπεριά.

Μια δόση αμινοξέων καρύδας πάει επίσης πολύ!

Ινδικό μπαχαρικό: Κάρυ + Κύμινο
Δώστε στο πιάτο σας μια ινδική γεύση με αυτά τα ζεστά μπαχαρικά.

Προσθέστε νιφάδες κόκκινης πιπεριάς για περισσότερη «φωτιά» ή σκόνη σκόρδου για ένταση αλμυρού.

Συνδυασμός ιταλικής έμπνευσης: Βασιλικός + Ρίγανη

Για να δημιουργήσετε μια κλασική ιταλική γεύση,

επιλέξτε αλεσμένο βασιλικό και ρίγανη. Χρησιμοποιήστε ίσα μέρη για μια σάλτσα μαρινάρας.

Μίγμα ψησίματος: Δεντρολίβανο + Φασκόμηλο
Όταν ψήνετε πουλερικά, χοιρινό ή βοδινό κρέας, δοκιμάστε

ίσα μέρη δεντρολίβανου και φασκόμηλου.

Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε αυτό το μείγμα σε λαχανικά, όπως πατάτες και μελιτζάνες.

Γλυκά: Κανέλα + Μοσχοκάρυδο
Μειώστε την ποσότητα ζάχαρης στο πλιγούρι βρώμης σας για αυτό το μείγμα.

Ξεκινήστε με ίσα μέρη κανέλας και μοσχοκάρυδου και προσαρμόστε ανάλογα με τις προτιμήσεις σας.

Ψήστε επίσης γλυκοπατάτες με κανέλα!

Τσίλι σε σκόνη + Κύμινο + Πάπρικα + Ρίγανη
Τα περισσότερα συσκευασμένα καρυκεύματα είναι πλούσια σε αλάτι. Επιλέξτε σπιτική γεύση Tex-Mex με

σκόνη τσίλι, κύμινο, πάπρικα και ρίγανη.

Μοιραστείτε τα θέματα μας με τους φίλους σας. Γίνετε φίλοι μας και μπείτε στην κοινότητα μας

Ενημερώνετε πάντα τον γιατρό σας.

φωτό: /www.pexels.com

Διαβάστε ακόμα

Μυστικά ομορφιάς | mystikaomorfias.gr