Βιταμίνη Ε. Ο καθαριστής των ελεύθερων ριζών, για αντιστροφή της βλάβης και της γήρανσης.

Βιταμίνη Ε. Ο καθαριστής των ελεύθερων ριζών, για αντιστροφή της βλάβης και της γήρανσης.

Βιταμίνη Ε για την αντιστροφή της βλάβης και την αναζωογόνηση του δέρματος

Καλύτερη απο κρέμα καταστήματος!

Η βιταμίνη Ε είναι ένα ισχυρό στοιχείο όσον αφορά την προστασία από τη βλάβη του δέρματος που μπορεί να οδηγήσει σε λεπτές γραμμές και ρυτίδες. Εξουδετερώνει τις ελεύθερες ρίζες που βλάπτουν τα κύτταρα, οι οποίες προκαλούνται από περιβαλλοντικούς παράγοντες όπως η έκθεση στον ήλιο. Η βιταμίνη Ε είναι ένα εξαιρετικό αντιοξειδωτικό που πρέπει να αναζητήσετε στις κρέμες αναζωογόνησης του δέρματος και μπορεί επίσης να βοηθήσει στην επούλωση των πληγών, ενισχύοντας τον φραγμό του δέρματος. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο το καθαρό έλαιο βιταμίνης Ε παραμένει μια δημοφιλής (και φθηνή) κρέμα για ραγισμένα πετσάκια και ουλές από κοψίματα, εγκαύματα και χειρουργικές επεμβάσεις. Η τοπική εφαρμογή και των δύο βιταμινών C και Ε μαζί έχει τα μεγαλύτερα οφέλη, καθώς οι δύο αντιοξειδωτικές βιταμίνες συνεργάζονται για τη διατήρηση και τη δημιουργία κολλαγόνου, σημειώνει μια προηγούμενη ανασκόπηση στο Περιοδικό της Αμερικανικής Ακαδημίας Δερματολογίας .

Η βιταμίνη Ε είναι ένα λιποδιαλυτό αντιοξειδωτικό που είναι απαραίτητο για τη διατήρηση ενός υγιούς δέρματος. Η φυσική βιταμίνη Ε δεν είναι μια ενιαία ένωση. Αντίθετα, η βιταμίνη Ε είναι μια ομάδα μορίων με σχετικές δομές, μερικά από τα οποία μπορεί να έχουν μοναδικές ιδιότητες στο δέρμα.

 

Αναζητήστε τη λίστα συστατικών της πιο ενυδατικής φροντίδας του δέρματός σας και πιθανότατα θα παρατηρήσετε την παρουσία βιταμίνης Ε . Βρίσκεται σε θρεπτικούς ορούς και μεταξωτές κρέμες ματιών, ενώ εμφανίζεται ακόμη και φυσικά στο σώμα μας και σε ορισμένα τρόφιμα.

Η βιταμίνη Ε είναι ένα σημαντικό λιποδιαλυτό αντιοξειδωτικό και χρησιμοποιείται για περισσότερα από 50 χρόνια στη δερματολογία. Είναι σημαντικό συστατικό σε πολλά καλλυντικά προϊόντα. Προστατεύει το δέρμα από διάφορες βλαβερές επιδράσεις που οφείλονται στην ηλιακή ακτινοβολία, ενεργώντας ως καθαριστής ελεύθερων ριζών. Πειραματικές μελέτες υποδεικνύουν ότι η βιταμίνη Ε έχει αντικαρκινικές και φωτοπροστατευτικές ιδιότητες.

Ατοπική δερματίτιδα

Μια απλή-τυφλή, ελεγχόμενη με εικονικό φάρμακο μελέτη πραγματοποιήθηκε από τους Tsoureli-Nikita et al . στην οποία 96 ασθενείς με ατοπική δερματίτιδα έλαβαν θεραπεία είτε με εικονικό φάρμακο είτε με από του στόματος βιταμίνη Ε (400 IE/ημέρα) για 8 μήνες. Βρήκαν βελτίωση και σχεδόν ύφεση της ατοπικής δερματίτιδας και μείωση 62% στα επίπεδα IgE ορού στην ομάδα που έλαβε βιταμίνη Ε. Η βιταμίνη Ε μειώνει τα επίπεδα της IgE στον ορό σε ατοπικά άτομα.Η συσχέτιση μεταξύ της πρόσληψης βιταμίνης Ε, των επιπέδων IgE και των κλινικών εκδηλώσεων της ατοπίας υποδηλώνουν ότι η βιταμίνη Ε θα μπορούσε να είναι ένα θεραπευτικό εργαλείο για την ατοπική δερματίτιδα.

Πρόληψη ή θεραπεία λεπτών γραμμών και ρυτίδων
Το ξηρό δέρμα τείνει να δείχνει πιο ζαρωμένο σε σύγκρισημε το καλά ενυδατωμένο. Τα ενυδατικά οφέλη του ελαίου βιταμίνης Ε μπορεί να βοηθήσουν το δέρμα να φαίνεται πιο νεανικό και λιγότερο ρυτιδωμένο.

Αλλη επιλογή. Δοκιμάστε να πιέσετε λίγο από το τζελ απευθείας στα χέρια και τα πετσάκια σας ως μια έντονη θρεπτική ολονύκτια θεραπεία. Η Caglia λέει ότι συνιστά τη διαδικασία ως αντίδοτο μία φορά την εβδομάδα για το ξηρό, αφυδατωμένο δέρμα του χειμώνα. «Οι κάψουλες βιταμίνης Ε είναι υπέροχες για να δημιουργήσετε τις δικές σας θεραπείες μάσκας

DIY στο σπίτι για το ξηρό δέρμα του χειμώνα.

1 κάψουλα βιταμίνη Ε
2 κ.σ. του γιαουρτιου
1 κουτ. μέλι

Τι άλλο κάνει η βιταμίνη Ε.

1. Θρέφει το δέρμα

Ο Δρ Deepali Bhardwaj, δερματολόγος με έδρα το Δελχί, λέει: «Η βιταμίνη Ε κάνει τα νεύρα πιο δυνατά και βοηθά στη θρέψη του δέρματός σας από μέσα. Ρίξτε τις κάψουλες βιταμίνης Ε με μια καρφίτσα ασφαλείας και εφαρμόστε τη στο πρόσωπο για αυτό το απαλό, λαμπερό δέρμα που πάντα θέλατε.»

2. Αντιμετωπίζει τις ραγάδες

Εφαρμόστε λάδι βιταμίνης Ε στο δέρμα για να αυξήσετε τα επίπεδα της θρεπτικής ουσίας στον ιστό του δέρματος. Για να μειώσετε την εμφάνιση αυτών των σημαδιών, εφαρμόστε την βιταμίνη σας τακτικά στην περιοχή και τρίψτε απαλά», συστήνει ο Δρ Mukesh Girdhar, Δερματολόγος στο Max Super Specialty Hospital, Patparganj

Εφαρμόστε λάδι βιταμίνης Ε στο δέρμα για να αυξήσετε τα επίπεδα της θρεπτικής ουσίας στον ιστό του δέρματος

3. Φωτίζει τις ουλές

Το έλαιο βιταμίνης Ε βοηθά στην αναγέννηση νέων κυττάρων του δέρματος και μπορεί να φωτίσει τις καφέ κηλίδες ή τις ουλές που βρίσκονται στο πρόσωπο.

4. Θεραπεύει τους μυϊκούς σπασμούς

Ο Δρ Manoj Ahuja λέει, «Η βιταμίνη Ε είναι πολύ καλή για τη χαλάρωση των μυών και επομένως μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη θεραπεία μυϊκών σπασμών»

5. Αντιγήρανση

«Αν κάποιος παρουσιάζει σημάδια πρόωρης γήρανσης όπως ρυτίδες γύρω από τα μάτια, εφαρμόστε λάδι βιταμίνης Ε δύο με τρεις φορές την εβδομάδα μαζί με την κανονική σας κρέμα για καλύτερα αποτελέσματα. Προωθεί το υγιές δέρμα και αναστρέφει τα σημάδια γήρανσης», λέει η Δρ Deepali.
Το έλαιο βιταμίνης Ε προάγει το υγιές δέρμα και αναστρέφει τα σημάδια γήρανσης

6. Δρα ως ενυδατική κρέμα

Η βιταμίνη Ε είναι μια ελαιοδιαλυτή θρεπτική ουσία και ως εκ τούτου είναι πιο βαριά από τα υδατοδιαλυτά προϊόντα. Αποκαθιστά τη χαμένη υγρασία και αυτός είναι ο λόγος που λειτουργεί καλύτερα για το ξηρό και κατεστραμμένο δέρμα.

Μπορείτε να αναμίξετε μερικές σταγόνες ελαίου βιταμίνης Ε με τη νυχτερινή σας ενυδατική λοσιόν και να την απλώσετε στο σώμα σας πριν πάτε για ύπνο.

7. Αντιμετωπίζει τους μαύρους κύκλους

Η εφαρμογή λαδιού βιταμίνης Ε γύρω από τα μάτια είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να απαλλαγείτε από τους μαύρους κύκλους. Εφαρμόστε το για 2-3 ημέρες μαζί με την κανονική σας κρέμα και κάντε απαλό μασάζ.
Η εφαρμογή λαδιού βιταμίνης Ε γύρω από τα μάτια είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να απαλλαγείτε από τους μαύρους κύκλους

Αντιμετωπίζει τα ηλιακά εγκαύματα

Πάρτε μερικές σταγόνες έλαιο βιταμίνης Ε και τρίψτε το απαλά στην περιοχή που έχει καεί από τον ήλιο. «Η βιταμίνη Ε είναι μια δύναμη αντιοξειδωτικών που εξουδετερώνουν τις επιπτώσεις των ελεύθερων ριζών οι οποίες προκαλούνται από την υπεριώδη ακτινοβολία, επομένως καταπραΰνουν τα ηλιακά εγκαύματα», λέει ο Δρ Adarsh ​​Kumar, Internal Medicine.

Λειτουργεί ως καθαριστικός παράγοντας

Το έλαιο βιταμίνης Ε είναι ένα βαρύ μαλακτικό και είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να απαλλαγείτε από τη βρωμιά, το λίπος και άλλες ακαθαρσίες, ενώ ταυτόχρονα διατηρεί την ισορροπία λιπαρότητας του δέρματός σας. Χρησιμοποιήστε μερικές σταγόνες ελαίου βιταμίνης Ε σε ένα βαμβάκι για να σκουπίσετε το πρόσωπό σας.
 Περιποιείται τα σκασμένα χείλη«Το λάδι της βιταμίνης Ε λειτουργεί ως ενυδατικό και μπορεί να βοηθήσει να μαλακώσει τα ξηρά χείλη , καθιστώντας τα απαλά και εύκαμπτα», λέει η Δρ Deepali Bhardwaj. Μπορείτε είτε να το συνδυάσετε με μέλι είτε να το χρησιμοποιήσετε ως έχει.

Η Δρ Deepali συμβουλεύει, «Το λάδι της βιταμίνης Ε μπορεί να εφαρμοστεί περίπου 5 φορές την εβδομάδα, αλλά εξαρτάται από την ποιότητα του δέρματός σας. Εάν έχετε ξηρό δέρμα ή μικτό δέρμα, χρησιμοποιήστε το τρεις φορές την εβδομάδα. Εάν έχετε λιπαρό δέρμα, χρησιμοποιήστε το μία φορά την εβδομάδα. Η εφαρμογή λαδιού βιταμίνης Ε είναι καλύτερη από τη χρήση κρέμας που αγοράζετε από το κατάστημα γιατί απορροφάται καλύτερα από το δέρμα .

Πηγές Βιταμίνης Ε, Η Αντιοξειδωτική Βιταμίνη

1. Έλαιο φύτρων σιταριού

Αυτό το λάδι εξάγεται από το φύτρο του πυρήνα του σιταριού και είναι μια από τις καλύτερες διατροφικές πηγές βιταμίνης Ε – 255 χιλιοστόγραμμα ανά 100 γραμμάρια. Ωστόσο, το έλαιο φύτρων σιταριού είναι εξαιρετικά ευπαθές και αρκετά ακριβό.

2. Αμύγδαλα

Οι πιο δημοφιλείς ξηροί καρποί γύρω – τα αμύγδαλα είναι θρεπτικά και καταναλώνονται για τα πολλά οφέλη τους για την υγεία. Μια μερίδα 100 γραμμαρίων αμύγδαλα περιέχει 25,6 χιλιοστόγραμμα βιταμίνης Ε.

3. Αβοκάντο

Μια από τις πιο δημοφιλείς υπερτροφές, το αβοκάντο είναι γεμάτο με υγιεινά θρεπτικά συστατικά, συμπεριλαμβανομένης της βιταμίνης Ε που είναι το 14 τοις εκατό της Ημερήσιας Αξίας ανά 100 γραμμάρια φρούτου.

4. Ηλιόσποροι

Οι σπόροι του ηλίανθου καταναλώνονται επίσης ως υγιεινά σνακ, πλούσια σε μονοακόρεστα και πολυακόρεστα λιπαρά, καθώς και σε βιταμίνη Ε. Μια μερίδα 100 γραμμαρίων ηλιόσπορων περιέχει 35,7 χιλιοστόγραμμα βιταμίνης Ε.

5. Φιστίκια και φυστικοβούτυρο

Τα φιστίκια είναι τεχνικά όσπρια που τις περισσότερες φορές μπερδεύονται με ξηρούς καρπούς. Είναι πλούσια σε πρωτεΐνη και καταναλώνονται ως σνακ καθώς και σε μορφή φυστικοβούτυρου. Τα φιστίκια περιέχουν 44 τοις εκατό ημερήσια αξία βιταμίνης Ε, ανά μερίδα 100 γραμμαρίων.

6. Σογιέλαιο

Μερικές από τις καλύτερες διατροφικές πηγές βιταμίνης Ε είναι τα φυτικά έλαια, συμπεριλαμβανομένου του σογιέλαιου, το οποίο χρησιμοποιείται ευρέως για το μαγείρεμα σε πολλά σπίτια σε όλο τον κόσμο. Εκατό γραμμάρια εξευγενισμένου σογιέλαιου περιέχουν 8,8 χιλιοστόγραμμα βιταμίνης Ε.7.

7.Σπανάκι

Ένα από τα καλύτερα λαχανικά με λίγες θερμίδες που – το σπανάκι – είναι το αγαπημένο των φρικτών υγείας σε όλο τον κόσμο. Το σπανάκι είναι ένα ευέλικτο λαχανικό με πλούσια θρεπτική αξία, συμπεριλαμβανομένων καλών ποσοτήτων βιταμινών Α, C και Κ. Το σπανάκι είναι επίσης μια από τις πλουσιότερες πηγές βιταμίνης Ε μεταξύ των δημοφιλών λαχανικών – 44 τοις εκατό της ημερήσιας αξίας ανά 100 γραμμάρια.

ΠΩΣ Η ΒΙΤΑΜΙΝΗ Ε ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ «ΣΥΝΤΗΡΗΣΕΙ» ΤΑ DIY ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑΣ ΣΑΣ

Δεδομένου ότι τα προϊόντα περιποίησης δέρματος που περιλαμβάνουν νερό είναι πολύ πιο ευαίσθητα στη μικροβιακή ανάπτυξη οι περισσότερες συνταγές DIY Skincare που θα βρείτε στο διαδίκτυο θα είναι άνυδρες (δεν περιέχουν νερό) και θα χρησιμοποιούν ένα λάδι ως κύριο συστατικό.

Επειδή όμως τα λάδια είναι λίπη και τα λίπη αρχίζουν να οξειδώνονται όταν εκτίθενται στον αέρα, ακόμα και αυτές οι απλές συνταγές περιποίησης πρέπει να «συντηρηθούν» με κάποιο τρόπο, διαφορετικά θα ταγγίσουν με τον καιρό!

Για να «συντηρήσετε» τα έλαια, πρέπει να αποτρέψετε αυτή τη φυσική διαδικασία οξείδωσης. Δεδομένου ότι η οξείδωση είναι μια χημική αντίδραση που παράγει ελεύθερες ρίζες, οι οποίες με τη σειρά τους δημιουργούν μια αλυσιδωτή αντίδραση που καταστρέφει τα έλαια, τα αντιοξειδωτικά είναι εξαιρετικά στη διατήρηση της ζωής των ελαίων. Τα αντιοξειδωτικά όπως η βιταμίνη Ε κάνουν ακριβώς αυτό που λένε ότι κάνουν: τερματίζουν αυτές τις αντιδράσεις και επομένως εμποδίζουν την οξείδωση!

Βιταμίνη Ε για τη διατήρηση της νεότητας.

 

makethisuniverse.com/

/www.ncbi.nlm.nih.gov/

www.everydayhealth.com

food.ndtv.com

Διαβάστε ακόμα

Μυστικά ομορφιάς | mystikaomorfias.gr