Τονώστε τα χαλαρά μπράτσα με 3 κινήσεις

Τονώστε τα χαλαρά μπράτσα με 3 κινήσεις

Τα γυμνασμένα και σφιχτά χέρια πάντα κλέβουν τις εντυπώσεις. Ένα καλό σας φόρεμα συνήθως είναι αμάνικο, οποτε χειμώνα καλοκαίρι τα μπράτσα σας είναι εκτεθειμένα και γι΄ αυτό θα πρέπει να είναι σφιχτά.

Το πρώτο σημείο που χαλαρώνει είναι το πίσω μέρος του μπράτσου, ο λεγόμενος τρικέφαλος.

Αν θέλετε λοιπόν να αποφύγετε την αντιαισθητική χαλάρωση των χεριών που προκαλείται με το πέρασμα των χρόνων, θα πρέπει να κάνετε ειδικές ασκήσεις για τους τρικέφαλους.

Το πρόγραμμα που σας προτείνω, βασίζεται σε 3 μαγικές κινήσεις που θα πρέπει να εκτελέσετε με βάρη 2-3kg.

Άσκηση 1η

Πιέσεις τρικέφαλων με δύο χέρια

 

Κρατήστε το βαράκι με λυγισμένα χέρια και κλειστούς αγκώνες πίσω απο το κεφάλι σας.
Εκπνέοντας τεντώστε τα χέρια ψηλά και επαναλάβετε.
20 επαναλήψεις

Άσκηση 2

Έκταση τρικέφαλου με ένα χέρι

Σε αυτή τη θέση σηκώστε τον αγκώνα μέχρι ο βραχίονας να έρθει παράλληλος με το πάτωμα.
Εκπνέοντας τεντώστε το χέρι προς τα πίσω κ επαναλάβετε.
15 επαναλήψεις

Άσκηση 3

Βυθίσεις τρικέφαλων

Στηριχθείτε σε χέρια και πόδια σηκώνοντας τη λεκάνη από το έδαφος.
Λυγίστε τα χέρια σας – χωρίς να ανοίξουν οι αγκώνες – και εκπνέοντας τεντώστε πάλι για να ανέβετε.
25 επαναλήψεις

Τρόπος εκτέλεσης προγράμματος

Για να έχετε ορατά αποτελέσματα κάντε τον κύκλο των ασκήσεων αυτών από 2 – 5 φορές.

Κάθε φορά που τελειώνετε έναν κύκλο ξεκουραστείτε για 30″ κ επαναλάβετε.

Η επανάληψη θα κάνει τη διαφορά! Καλή επιτυχία!

www.entertv.gr

Βρώσιμο λάδι καρύδας 500ml σε σούπερ προσφορά! Σούπερ τροφή!

Rice Protein Πρωτεΐνη ρυζιού

Υπερτροφές απο τα μυστικά ομορφιάς.

 

Διαβάστε ακόμα