Αποτοξίνωση σε 5 βήματα

Αποτοξίνωση σε 5 βήματα

Ξεχάστε τους «θαυματουργούς» χυμούς και τα ακραία διατροφικά προγράμματα

Μπορεί η λέξη «αποτοξίνωση» να σας ακούγεται ως ένας περίπλοκος ιατρικός όρος, ωστόσο ο οργανισμός σας διαθέτει ήδη μηχανισμούς ώστε να αποτοξινώνεται από μόνος του. Τα όργανα και οι ιστοί σας είναι συνεχώς σε μία διαδικασία αποτοξίνωσης κατά την οποία απομακρύνουν ανεπιθύμητες ουσίες από το σώμα σας.

Οι περισσότερες δίαιτες με ροφήματα αποτοξίνωσης που κυκλοφορούν και υπόσχονται θεαματικές αλλαγές στην υγεία και τη σιλουέτα σας, στην πραγματικότητα όχι μόνο δεν είναι επωφελείς για εσάς, αλλά μπορεί μάλιστα να στερήσουν από τον οργανισμό σας απαραίτητα θρεπτικά συστατικά.

Ωστόσο, μια δίαιτα αποτοξίνωσης με φυσικά, ανεπεξέργαστα τρόφιμα μπορεί να ενισχύσει τη λειτουργία του οργανισμού σας. Άλλωστε, οι διατροφολόγοι υποστηρίζουν ότι μια υγιεινή διατροφή πρέπει περιλαμβάνει ανεπεξέργαστα τρόφιμα ολικής άλεσης, τρόφιμα πλούσια σε φυτικές ίνες, αντιοξειδωτικά και θρεπτικές ουσίες, καθώς και να παρέχει τον επαρκή αριθμό θερμίδων.

Αφήστε, λοιπόν, τα… καλαμάκια και ακολουθήστε τις 5 παρακάτω απλές συμβουλές για να προσφέρετε στον εαυτό σας αληθινή αποτοξίνωση.

1. Επιλέξτε υγιεινές τροφές

…και μείνετε μακριά από το πρόχειρο φαγητό, το οποίο μπορεί να είναι πλούσιο σε γεύση, αλλά είναι σίγουρα φτωχό σε διατροφική αξία. Προμηθευτείτε φρέσκα φρούτα, λαχανικά, ανάλατους ξηρούς καρπούς και λιπαρά ψάρια και αποφύγετε τους απλούς υδατάνθρακες (λευκό ψωμί, λευκά ζυμαρικά, λευκό ρύζι), το κόκκινο κρέας και τα υψηλά επεξεργασμένα τρόφιμα.

2. Πιείτε πολύ νερό

Φροντίστε να πίνετε 2-2.5 λίτρα την ημέρα, αφού η διούρηση που προκαλεί το νερό είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους αποβολής των τοξινών. Ξεκινήστε την ημέρα σας πίνοντας ένα ποτήρι νερό, ώστε να μειώσετε την αφυδάτωση που έχει προκληθεί κατά τη διάρκεια του ύπνου. Συνδυαστικά με το νερό μπορείτε να πίνετε πράσινο τσάι.

3. Κινηθείτε

Δεν εννοούμε απαραίτητα να ξεκινήσετε γυμναστήριο, αλλά να βρείτε το είδος σωματικής άσκησης που μπορεί εύκολα να ενσωματωθεί στον τρόπο ζωής σας και να σας φτιάξει τη διάθεση. Η γυμναστική αυξάνει την κυκλοφορία του αίματος και προκαλεί ευεξία, ενώ φυσικά μέσω της εφίδρωσης που προκαλεί θα αποβάλετε τοξίνες.

4. Κοιμηθείτε

Ακόμη κι αν το θεωρείτε πολυτέλεια, χρειάζεστε περίπου 8 ώρες ύπνου κάθε βράδυ για τη σωματική αλλά και την ψυχική σας υγεία. Κατά τη διάρκεια του ύπνου ο οργανισμός σας ανανεώνεται και διορθώνει όλες τις πιθανές βλάβες. Άλλωστε, τα όργανα του σώματος που συμβάλλουν στην αποτοξίνωση του οργανισμού (ήπαρ, έντερο, νεφροί, δέρμα) χρειάζονται περιόδους ηρεμίας ώστε να ανακάμψουν, ακριβώς όπως και το μυαλό σας.

5. Απολαύστε τα μικρά πράγματα

Βάλτε το κινητό στο αθόρυβο και ακούστε τον αγαπημένο σας δίσκο, πηγαίνετε μία βόλτα στην παραλία, δείτε μια κωμωδία στον κινηματογράφο… Βρείτε τι είναι αυτό που σας χαροποιεί και σας δημιουργεί ένα αίσθημα ευφορίας.

Πράσινο τσάι-ποικιλίες!

Υπερτροφές απο τα μυστικά ομορφιάς.

Βότανα απο τα μυστικά  ομορφιάς.

Γανόδερμα. Το μανιτάρι της αθανασίας.

Διαβάστε ακόμα